A new Mobil Maintenance System supports the donated nose section from a salvaged F-35 airframe used as an Aircraft Battle Damage Repair trainer at Hill Air Force Base, Utah, in October 2023. The MMS was created to de-mate and re-mate aircraft sections during a total reconstruction project of a wrecked F-35A Lightning II by the F-35 Joint Program Office. The project aims to restore the aircraft to full operational flying status. (U.S Air Force courtesy photo)
Λίγο “Φρανκενστάιν” θυμίζει η συγκεκριμένη μετασκευή, αλλά όλα γίνονται στη σύγχρονη τεχνολογία. Έτσι στην βάση Hill της Αμερικανικής Αεροπορίας, στην Γιούτα, γίνεται ένας πειραματισμός… δημιουργίας ενός λειτουργικού F-35A από άλλα δύο ίδια αεροσκάφη που είχαν υποστεί ζημίες.
Personnel at Hill Air Force Base, Utah, reposition a salvaged nose section from an F-35 airframe using a new Mobil Maintenance System in October 2023. The MMS was created to de-mate and re-mate aircraft sections during a total reconstruction project of a wrecked F-35A Lightning II by the F-35 Joint Program Office. The project aims to restore the aircraft to full operational flying status. (U.S Air Force courtesy photo)
Το ρύγχος λοιπόν μέχρι το διάφραγμα πίσω από το πιλοτήριο, προέρχεται από αεροσκάφος (AF-27) στο οποίο είχε ξεσπάσει φωτιά στον κινητήρα το 2014, και πλέον χρησιμοποιείται ως εκπαιδευτικό δείγμα. Το υπόλοιπο, δηλαδή πτέρυγες, άτρακτος, κινητήρας προέρχεται από το αεροσκάφος AF-211 το οποίο είχε πάθει σοβαρή ζημιά με αποκόλληση του ριναίου τροχού το 2020.
A damaged nose section is removed from an F-35 airframe using a new Mobil Maintenance System at Hill Air Force Base, Utah, in October 2023. The MMS was created to de-mate and re-mate aircraft sections during a total reconstruction project of a wrecked F-35A Lightning II by the F-35 Joint Program Office. The project aims to restore the aircraft to full operational flying status. (U.S Air Force courtesy photo)
Προφανώς η διαδικασία συναρμολόγησης γίνεται για δοκιμαστικούς λόγους, ώστε να μελετηθεί πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, ενώ παράλληλα σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν ειδικά μηχανήματα και ικριώματα. Το αεροσκάφος (AF-211) ανήκει ακόμη στην 388 Πτέρυγα Μάχης της Αμερικανικής Αεροπορίας, ενώ την όλη δοκιμή υποστηρίζουν τεχνικοί από διάφορες μοίρες υποστήριξης της βάσης, η κατασκευάστρια Lockheed Martin όπως και το Γραφείο Διαχείρισης του προγράμματος F-35. Η απόδοση του τελικού λειτουργικού αεροσκάφους αναμένεται το 2025, αλλά το κύριο έργο όπως είπαμε είναι η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα τους.
Ξεκινάμε σήμερα μια σειρά 3 άρθρων που εξετάζει το ρόλο της Σοβιετικής Ένωσης στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, διευκρινίζοντας πως μιλάμε για το σύνολο της....
Το άρθρο που ακολουθεί πρωτοδημοσιεύτηκε στην «Πτήση» 55, Ιανουαρίου 2025, τότε με την ευκαιρία για την είδηση περί αγοράς των μεταχειρισμένων C-130J-30 της RAF...
Κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, γαλλοβρετανικός στόλος κινείται στην περιοχή του Σαρωνικού και αφοπλίζει ελληνικά πολεμικά πλοία, κυρίως ελαφρά σκάφη, εφαρμόζοντας αποκλεισμό των μεγαλυτέρων...
Μνημόνιο κατανόησης υπέγραψαν πριν μερικές μέρες η βρετανική BAE Systems και η κρατική Turkish Aerospace Industries (TAI), για τη διερεύνηση ανάπτυξης μη επανδρωμένων αεροσκαφών.Η...
Έως 12 περιπολικά ανοιχτής θάλασσας θέλει να προμηθευθεί το ιαπωνικό Ναυτικό, σε μια νέα κλάση, η οποία "εγκαινιάστηκε" στις 14 του μήνα με παράλληλη...
Τον αποτροπιασμό του για την εντατικοποίηση των ρωσικών επιθέσεων και σε μη στρατιωτικές υποδομές με θύματα αμάχους, εξέφρασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στις πρώτες του...