27.4 C
Athens
Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΔοκιμές εν πλω της πρώτης ουκρανικής, τουρκικής σχεδίασης, φρεγάτας κλάσης ADA

Δοκιμές εν πλω της πρώτης ουκρανικής, τουρκικής σχεδίασης, φρεγάτας κλάσης ADA

- Advertisement -

Στο τελικό στάδιο των δοκιμών βρίσκεται η πρώτη από τις δυο ουκρανικές φρεγάτες της τουρκικής κλάσης ADA.

Η Hetman Ivan Mazep (F211) είχε ξεκινήσει να ναυπηγείται τον Σεπτέμβριο του 2021 και καθελκύστηκε ένα χρόνο αργότερα, τον Οκτώβριο του 2022.

Η δεύτερη Hetman Ivan Vyhovskyi (F212) είχε αρχίσει να κατασκευάζεται τον Αύγουστο του 2023 και καθελκύστηκε την 1η Αυγούστου 2024.

Αντιγράφοντας από πρόσφατο δημοσίευμά μας, το τουρκικό πρόγραμμα ξεκίνησε το 2005 με την τοποθέτηση της τρόπιδας στα ναυπηγεία για το πρώτο πλοίο της κλάσης, την κορβέτα Heybelada (F511), το οποίο καθελκύστηκε το 2008 και εντάχθηκε σε υπηρεσία στο TDK το 2011. Σκοπός ήταν η ανάπτυξη μιας κορβέτας με έμφαση στο αγώνα ASW με κάποια χαρακτηριστικά χαμηλής παρατηρησιμότητας (μια τάση που είχε ξεκινήσει με τις γαλλικές φρεγάτες κλάσης La Fayette. Ακολούθησε η κορβέτα Buyukada (F512) το 2013, η Burgazada (F513) το 2018 και η Kinaliada (F514) το 2019. Το χρονικό χάσμα ήταν απαραίτητο για να ικανοποιηθεί η απαίτηση ενσωμάτωσης περισσότερων εγχώριων υποσυστημάτων. Στη συνέχεια ήρθαν και παραγγελίες από το εξωτερικό, όπου εκτός των δυο ουκρανικών (με προοπτική εγχώριας ναυπήγησης άλλων δυο), τέσσερις έχουν πουληθεί στο Πακιστάν, από τις οποίες δυο ναυπηγήθηκαν σε τοπικά ναυπηγεία.

 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

14 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
14 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή...

0
Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιουλίου 1878: Η συνθήκη του Βερολίνου, οι...

13
Υπογράφεται η Συνθήκη του Βερολίνου μεταξύ των Μεγάλων Δυνάμεων και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Καρπός του συνεδρίου που οργανώθηκε στο Βερολίνο από τον "αρχιτέκτονα" της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Γαλλία: θα διπλασιάσει τον στρατιωτικό προϋπολογισμό της ως το 2027

Ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε χθες Κυριακή ότι η Γαλλία θα αυξήσει τον στρατιωτικό προϋπολογισμό της ταχύτερα από ό,τι σχεδιαζόταν, αναγγέλλοντας επιπρόσθετες δαπάνες...

«Παράθυρο δημοσιονομικής ευελιξίας» για την Ελλάδα η έγκριση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες

«Παράθυρο ευελιξίας» για την Ελλάδα (όπως και για 16 κράτη- μέλη της ΕΕ συνολικά), ανοίγει η έγκριση από το τελευταίο Ecofin της ρήτρας διαφυγής...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...