Η Αυστραλία εδώ και καιρό διεξάγει ένα διαγωνισμό, τον Defence Force’s Land 400, για την αντικατάσταση των παλιών θωρακισμένων οχημάτων μάχης και μεταφοράς προσωπικού M113. Η προμήθεια θα φτάσει τα 500 οχήματα και το κόστος της θα ξεπεράσει τα 27 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας, κάνοντας τη μια από τις μεγαλύτερες στον τομέα.
Το αποτέλεσμα είναι πως οι δύο μετέχοντες στην τελική φάση του διαγωνισμού, η γερμανική Rheinmetall με το Lynx KF41 και η νοτιοκορεατική Hanwa με το AS21 Redback, προσπαθούν να βελτιώσουν όσο γίνεται την προσφορά τους, τόσο σε τεχνολογία όσο και τιμή. Έτσι σήμερα, η Rheinmetall, συγκεκριμένα η αυστραλιανή θυγατρική της, παρουσίασε μια παραλλαγή του Lynx, ως όχημα υποστήριξης, προβάλλοντας ότι είναι το «πρώτο τεθωρακισμένο που σχεδιάστηκε και θα κατασκευαστεί στην Αυστραλία». Το Lynx CSV όπως λέγεται (Combat Support Vehicle), διαθέτει μια μεγάλη ανοιχτή επιφάνεια φόρτωσης στο πίσω μέρος για μεταφορά υλικών, ένα γερανό με ικανότητα ανύψωσης άνω των 5 τόνων, πτύο στο εμπρόσθιο μέρος, μεγάλη ποσότητα καυσίμου ώστε να μπορεί να ανεφοδιάσει και άλλα οχήματα ενώ διατηρεί την ευελιξία και την ταχύτητα του μάχιμου Lynx KF41. Ακόμη μπορεί να ρυμουλκήσει οχήματα με βάρος έως 55 τόνους. Η εκδοχή υποστήριξης έχει και πυργίσκο αυτοάμυνας, που μπορεί να φιλοξενήσει βαρύ πολυβόλο και βομβιδοβόλο.