Το εργοστάσιο στο Middle River στη Βαλτιμόρη το οποίο παράγει το σύστημα κάθετης εκτόξευσης ΜΚ41 για πλοία του ναυτικού όπως και απάρτια για την κλάση LCS Freedom, όπως και το εργοστάσιο στο Marion της Μασαχουσέτης, όπου παράγεται η βαριά τορπίλη ΜΚ48 κλείνει η Lockheed Martin. Σύμφωνα με ανακοινώσεις της εταιρίας το κλείσιμο θα γίνει σταδιακά στα επόμενα δύο χρόνια για το Middle River και σε ένα για το Marion, και οι εργασίες θα μεταφερθούν σε άλλες εγκαταστάσεις.
Σχολιάζοντας το όλο θέμα το Forbes -σε άρθρο του Craig Hooper (παλαιού στελέχους της Austal, που παράγει τα σκάφη Independence, ανταγωνιστικά της κλάσης Freedom), το συνδέει με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κλάση Freedom, η οποία ως πρόγραμμα για το Αμερικανικό Ναυτικό είναι στη φάση λήξης του, ενώ δεν ήρθαν οι προσδοκώμενες παραγγελίες από την Αμερικανική Ακτοφυλακή.
Ταυτόχρονα, ο ίδιος αναλυτής, συνδέει το κλείσιμο του εργοστασίου στο Marion με τις σημαντικές αλλαγές που παρατηρούνται στο χώρο των τορπιλών όπου πλέον η τάση είναι για περισσότερες μικρού μεγέθους. Οι μικρότερες τορπίλες είναι πιο οικονομικές, μπορεί να μεταφερθούν από τα ίδια σκάφη σε μεγαλύτερες ποσότητες και να χρησιμοποιηθούν εύκολα σε στόχους χαμηλής αξίας. Κάτι δηλαδή που μικραίνει την αγορά των μεγάλων τορπιλών. Το αντίστροφο συμβαίνει στο χώρο των συστημάτων κάθετης εκτόξευσης από πλοία, όπου μέχρι σήμερα ο ΜΚ41 ήταν το στάνταρτ. Πλέον εμφανίζεται ανάγκη για μεγαλύτερης χωρητικότητας εκτοξευτές (σε διαστάσεις κελιού) ώστε να χωρούν τα νέα όπλα που προγραμματίζονται, όπως τους πολυηχητικούς πυραύλους. Και πάλι δηλαδή έχουμε μια δυνητική σμίκρυνση της αγοράς, οπότε -κατά τον αναλυτή- η Lockheed Martin διαβλέποντας τις αλλαγές, περιορίζει την συγκεκριμένη εργοστασιακή βάση της.