30.4 C
Athens
Πέμπτη, 13 Ιουνίου, 2024
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝΑρχικό πόρισμα: Τι πραγματικά συνέβη στην Πτήση SQ331 της Singapore Airlines

Αρχικό πόρισμα: Τι πραγματικά συνέβη στην Πτήση SQ331 της Singapore Airlines

- Advertisement -

Η υπηρεσία διερεύνησης αεροπορικών περιστατικών της Σιγκαπούρης, TSIB αποδέσμευσε σήμερα αρκετά στοιχεία για το τι διαδραματίστηκε στην πτήση της Singapore Airlines, στην Πτήση SQ331 από το Λονδίνο στις 20 προς την 21η Μαΐου 2024 στην οποία, ως γνωστόν, σημειώθηκε ένας θάνατος (από ανακοπή) και δεκάδες τραυματισμοί μελών του πληρώματος και επιβατών.

Οι διαπιστώσεις αυτές προέρχονται από τα δεδομένα που αποκομίστηκαν από τον καταγραφέα στοιχείων πτήσης (FDR) με την βοήθεια της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας  (FAA) και του κατασκευαστή (Boeing).

Σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση, το Β777, ενώ πετούσε νότια της Μυανμάρ, στις 07:49:21 UTC (ώρα Γκρήνουιτς)  της 21/05 στα 37.000 πόδια, εισήλθε σε περιοχή με καιρική αστάθεια και έντονα καθοδικά και ανοδικά ρεύματα λόγω κατακόρυφης μεταφοράς στην ατμόσφαιρα (convective activity), συνθήκες που ευνοούσαν σχετικές αναταράξεις.

Στο αεροπλάνο σημειώθηκαν κατακόρυφες επιταχύνσεις για 19 δευτερόλεπτα με διακύμανση τιμών +0,44G και +1,57G, προφανώς από ανοδικό ρεύμα.

Ταυτόχρονα σημειώθηκε και αύξηση του ύψους πτήσης στα 37.362 πόδια, που διόρθωσε ο αυτόματος πιλότος, επαναφέροντάς το στην προκαθορισμένη τιμή των 37.000 ποδών, ενώ το πλήρωμα διόρθωσε την αύξηση της ταχύτητας που επίσης σημειώθηκε με την ανάπτυξη των αερόφρενων.

Στις 07:49:32 ο πιλότος ανέφερε αφή της φωτεινής προειδοποίησης για το δέσιμο των ζωνών ασφαλείας.

Στις 07:49:40 σημειώθηκαν αυξομοιώσεις στις κατακόρυφες επιταχύνσεις για 0,6 δευτερόλεπτα, με τιμές από +1,35G σε -1,5G, που πιθανότατα είχαν σαν αποτέλεσμα επιβαίνοντες στην καμπίνα που ήταν άδετοι να βρεθούν στον αέρα.

Στις 07:49:41 σημειώθηκε νέα αλλαγή στις επιταχύνσεις για 4 δευτερόλεπτα σε τιμές  -1,5G tσε -1.5G, που είχαν ως αποτέλεσμα όσοι βρισκόντουσαν στον αέρα μέσα στην καμπίνα και σωριαστούν στο πάτωμα ή πάνω σε καθίσματα.

Η παραπάνω αλληλουχία γεγονότων για 4,6 δειτερόλεπτα ήταν αυτή που προκάλεσε τους τραυματισμούς.

Δεκαεπτά λεπτά μετά την αλληλουχία, στις 08:06:51 το πλήρωμα πιλοτηρίου ξεκίνησε ελεγχόμενη κάθοδο από τα 37.000 πόδια στα 31.000 πόδια, ύψος που επιτεύχθηκε στις 08:10:00, δηλαδή διήρκεσε περίπου τρία λεπτά, ενώ άλλαξε πορεία για το αεροδρόμιο Suvarnabhumi όπου και προσγειώθηκε.

Από τα παραπάνω επιβεβαιώνονται πλήρως τα όσα υποστηρίξαμε σε διάφορα fora για το τι συνέβη στην πτήση SQ331, ειδικά για τις απολύτως ανακριβείς αναφορές των ΜΜΕ για «βουτιά θανάτου 6 χιλιάδων ποδών του αεροσκάφους» που σκότωσε και τραυμάτισε τους επιβάτες.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης της TSIB ΕΔΩ.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

4 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Air LORA, ο νέος ισραηλινός βαλλιστικός πύραυλος για F-16 – γιατί όχι και τα ελληνικά;

Στην αποκάλυψη μιας μέχρι σήμερα ''μυστικής'' έκδοσης του γνωστού βαλλιστικού βλήματος LORA (LOng Range Artillery), προχώρησε το Ισραήλ, με την παρουσίαση της στην αεροπορική...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΕΛΒΟ: διακυβεύεται η τύχη της εταιρείας σε «ύποπτους» προεκλογικούς καιρούς;  

Συνήθως διεργασίες που δεν αντέχουν ή πρέπει να μείνουν μακριά από δημόσιο έλεγχο και κριτική, εξελίσσονται σε περιόδους που η κοινή γνώμη έχει στραμμένη...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 12 Ιουνίου 1914: H σφαγή της Φώκαιας, η...

9
Η άνοδος του εθνικισμού στην Οθωμανική αυτοκρατορία, ιδιαίτερα με την ένταση των παθών από την ταπεινωτική ήττα των Βαλκανικών πολέμων, η απώλεια του Αιγαίου...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Τα “σπάσανε” Leonardo και KNDS, στο κενό η ιταλική παραγγελία για άρματα Leopard 2A8

Μια από τις πιο μεγάλες πρόσφατες αμυντικές παραγγελίες ήταν αυτή της Ιταλίας για 132 άρματα μάχης Leopard 2A8, αξίας 8,5 δις ευρώ (μαζί και...

Ρωσικά πολεμικά πλοία στο λιμάνι της Αβάνας υπό το άγρυπνο βλέμμα της Ουάσιγκτον

Ρωσικά πλοία του πολεμικού ναυτικού κατέπλευσαν σήμερα στο λιμάνι της Αβάνας, μια στάση που οι ΗΠΑ και η Κούβα δήλωσαν ότι δεν αποτελεί απειλή,...

Το μη επανδρωμένο THeMIS τώρα “δουλεύει” και με… Elon Musk

Η εσθονική Milrem Robotics και η AEC Skyline ενσωμάτωσαν δέκτη του δορυφορικού δικτύου Starlink (μιας ακόμη εταιρείας του Elon Musk), στο μη επανδρωμένο ερπυστριοφόρο...