Συγκεχυμένη παραμένει η κατάσταση σχετικά με τη συντριβή του Boeing 737-800 της Ukraine International Airlines που κατέπεσε αμέσως μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Τεχεράνης χωρίς επιζώντες. ενώ εκτελούσε την πτήση PS752 προς το Κίεβο με 167 επιβάτες και 9μελές πλήρωμα.
Βίντεο που δημοσιοποιήθηκε σε ιρανικό ΜΜΕ υποστηρίζεται ότι δείχνει τις τελευταίες στιγμές του αεροσκάφους, πριν συντριβεί με ενδείξεις φωτιάς, ίσως σε έναν από τους κινητήρες του. Το ουκρανικό αεροπλάνο απογειώθηκε καθυστερημένα κατά μία ώρα, αν και δεν υπάρχουν ακόμη ασφαλείς πληροφορίες για την αιτία της καθυστέρησης και εάν αυτή σχετίζεται με οποιοδήποτε τρόπο με τη συντριβή, για την οποία αναφέρθηκε από ουκρανικές και ιρανικές πηγές ότι οφείλεται σε «τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε». Παρέμεινε για δυο περίπου λεπτά στον αέρα, φτάνοντας σε μέγιστο ύψος 7.900 ποδών πριν καταπέσει σε περιοχή 15 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο.
Το αεροπλάνο είχε κάνει την πρώτη του πτήση στις 21-06-2016, δηλαδή ήταν τριών ετών και επτά μηνών.
Το κρύβει το βίντεο του μοιραίου ουκρανικού Boeing-800;
- Advertisement -
![194812](https://flight.com.gr/wp-content/uploads/2020/01/sddefault-1.jpg)
Σύμφωνα με τους κανονισμούς του ICAO, η αρχή που έχει την ευθύνη διερεύνησης του περιστατικού είναι η αρμίδια υπηρεσία του Ιράν, ως χώρα του συμβάντος με τη συμμετοχή της Ουκρανίας ως έδρας του αερομεταφορέα και τις ΗΠΑ ως κατασκευάστριας. Η Τεχεράνη όμως έχει ήδη διαμηνύσει ότι δεν θα επιτρέψει αμερικανική εμπλοκή. Αν και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, διάφορες πληροφορίες για κατάρριψη δεν μπορούν αυτή τη στιγμή να επιβεβαιωθούν και πρέπει να αντιμετωπίζονται με επιφυλακτικότητα. Από την άλλη, η περίπτωση καταστροφικής αστοχίας ενός κινητήρα είναι ένα από τα επικρατέστερα σενάρια.
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
MGCS: Προσκήνιο και παρασκήνιο του Μελλοντικού Ευρωπαϊκού Άρματος Μάχης
Του Αντιστρατήγου ε.α. Δημητρίου Κυριάκου, επίτιμου Διευθυντή ΔΙΤ/ΓΕΣΟι Τελευταίες Εξελίξεις στο πρόγραμμα MGCS (Main Ground Combat System): Στις 23 Ιανουαρίου 2025, υπογράφηκε στο Παρίσι...
- Advertisement -
![Card image](https://d2beuh40lcdzfb.cloudfront.net/products/241511/350x350/Ptisi 052 October 2024 cover.jpg)
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17 Φεβρουαρίου 1944: Επιχείρηση Hailstone στον Ειρηνικό, το...
Ισχυρή δύναμη 70 πολεμικών και 580 αεροσκαφών του αμερικανικού ναυτικού επιτίθεται κατά της ατόλης Τρακ στο σύμπλεγμα των Καρολίνων στον Ειρηνικό, με σκοπό να...
- Advertisement -
![Card image](https://d2beuh40lcdzfb.cloudfront.net/products/241086/350x350/Ptisi 052 October 2024 cover.jpg)
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
![Card image](https://d2beuh40lcdzfb.cloudfront.net/products/240663/350x350/Ptisi 051 September 2024 cover.jpg)
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...