Το μοναδικό αεροπλανοφόρο της Ρωσίας θα αργήσει να αναλάβει ξανά αποστολές καθώς θα μείνει καιρό ακόμη στην ναυπηγοεπισκευαστική βάση του Μούρμανσκ αλλά οι πιλότοι του Ναυτικού δεν πήγαν για ψάρεμα. Για πρώτη φορά μετά την καθήλωση του «Ναύαρχος Κουζνιτσόφ» για επισκευές, οι χειριστές των MiG-29K άρχισαν προσομοίωση στις απο-προσνηώσεις στο πεδίο ασκήσεων Νίτκα της Κριμαίας, αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο TASS επικαλούμενο «τοπικές στρατιωτικές πηγές».
Σύμφωνα με το TASS «οι πιλότοι του 100ου Ανεξάρτητου Ναυτικού Συντάγματος Μαχητικών της Αεροπορίας του Βόρειου Στόλου που βρίσκονται στο αεροδρόμιο Σάκι από τα τέλη Σεπτεμβρίου, διεξάγουν εντατική εκπαίδευση στις προσγειώσεις με άγκιστρο ανάσχεσης στο επίγειο «αεροπλανοφόρο». Η εκπαίδευση στο ομοίωμα καταστρώματος πραγματοποιείται με πέντε αεροσκάφη MiG-29KR, ανέφερε η ίδια πηγή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 100ο Σύνταγμα Μαχητικών εκπαιδεύεται στο πεδίο ασκήσεων Νίτκα για πρώτη φορά. Μέχρι πρότινος το εν λόγω πεδίο πραγματοποιούσαν για εκπαίδευση τα πληρώματα των Su-33 και Su-25UTG του 279ου Ανεξαρτήτου Ναυτικού Συντάγματος Μαχητικών.
Υπενθυμίζεται ότι αεροσκάφη και από τα δύο Συντάγματα είχαν λάβει μέρος στις επιχειρήσεις από το «Ναύαρχος Κουζνιτσόφ» κατά την ανάπτυξή του ανοικτά της Συρίας για την υποστήριξη των δυνάμεων του Άσσαντ εναντίον των αντικαθεστωτικών ανταρτών και των τζιχαντιστών του Ισλαμικού Κράτους.
Μάλιστα το αεροπλανοφόρο είχε χάσει δύο αεροσκάφη σε επιχειρησιακά ατυχήματα, ένα MiG-29KR και ένα Su-33, τα οποία η Μόσχα φρόντισε αργότερα να αποψιλώσει επιλεκτικά περισυλλέγοντας τον «ευαίσθητο» εξοπλισμού που έφεραν με μια… διακριτική επιχείρηση του ωκεανογραφικού σκάφους «Γίνταρ» (Ήλεκτρο) και την συνδρομή μη επανδρωμένων υποβρυχίων οχημάτων. Ειδικά τα Su-33 (κωδ. ΝΑΤΟ Flanker-D) είχαν αναβαθμιστεί στον τομέα των ηλεκτρονικών, ενδεχομένως με την προσθήκη του συστήματος SVP-24 για βελτίωση της ακρίβειας κατά τις προσβολές στόχων με μη κατευθυνόμενες «χαζές» βόμβες, και οι Ρώσοι δεν είχαν σκοπό να το μοιραστούν με κανέναν.
Το 100ο Σύνταγμα Μαχητικών επιχειρεί σήμερα με ένα μίγμα μονοθέσιων και διθέσιων MiG-29KR/MiG-29KUBR καθώς και με MiG-29K/MiG-29KUB. Όπως αναφέρουν ρωσικές πηγές, η εκπαίδευση στην Κριμαία θα διαρκέσει περίπου έναν μήνα. Η διάθεση χειριστών για επιχειρήσεις από αεροπλανοφόρο δείχνει ότι η Ρωσία δεν θέλει να αποσύρει –ακόμη– το παλιό αεροπλανοφόρο της. Το θέμα είναι αν ο «Ναύαρχος Κουζνιτσόφ» θα μπορέσει να συνεχίσει.
Αλέξανδρος Θεολόγου
Το «Ναύαρχος Κουζνιτσόφ» παραμένει στο ναυπηγείο αλλά οι πιλότοι του Ναυτικού βρήκαν εναλλακτική λύση
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Agusta Bell AB.212 ASW, το ελικόπτερο των Ιμίων
Τα Ίμια έχουν δεθεί στη συνείδηση όλων μας με την απώλεια των 3 αξιωματικών του Πολεμικού μας Ναυτικού - των Αντιπλοιάρχων Χριστόδουλου Καραθανάση και...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Ιανουαρίου 1968: Επίθεση του Τετ, μαζική εφόρμηση...
Η βορειοβιετναμική ηγεσία εξαπολύει εκτεταμένη επίθεση εναντίον σημαντικών στρατιωτικών στόχων και κέντρων εξουσίας στο Νότιο Βιετνάμ την ημέρα του Τετ (η τοπική πρωτοχρονιά) του...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...