27.1 C
Athens
Κυριακή, 20 Ιουλίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΑναβάθμιση με κοπή ανθεκτικού κύτους των περουβιανών υποβρυχίων Type 209

Αναβάθμιση με κοπή ανθεκτικού κύτους των περουβιανών υποβρυχίων Type 209

- Advertisement -

Ο γαλλικός όμιλος ECA έχει υπογράψει συμβόλαιο με τα περουβιανά ναυπηγεία SIMA και το Ναυτικό του Περού για την αντικατάσταση των 16 μονάδων 115V / 400Hz και 115V / 60Hz στατικών μετατροπέων που βρίσκονται εγκατεστημένοι στα τέσσρα υποβρύχια Type 209/1200 που διαθέτει η χώρα.

Συγκεκριμένα πρόκειται για τα ΒΑΡ Angamos (SS-31), ΒΑΡ Antofagasta (SS-32), ΒΑΡ Pisagua (SS-33) και ΒΑΡ Chipana (SS-34). Το Ναυτικό του Περού διαθέτει επιπλέον δυο ακόμα υποβρύχια κλάσης 209/1100 και συγκεκριμένα τα BAP Islay (SS-35) και BAP Arica (SS-36) – τα οποία όμως έχουν ήδη αναβαθμιστεί από το 2008.
Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου προγράμματος αναβάθμισης είναι ότι για την ολοκλήρωσή του πρέπει να κοπεί το ανθεκτικό κύτος, εργασία ιδιαίτερα περίπλοκη αφού το υποβρύχιο πρέπει κυριολεκτικά να κοπεί στα δυο, να αφαιρεθούν τα παλαιά απάρτια και να εγκατασταθούν τα νέα και στη συνέχεια τα δυο μέρη του υποβρυχία να συγκοληθούν ξανά μεταξύ τους.

Η εργασία αυτή δεν μπορεί να γίνει οπουδήποτε παρά μόνο σε πιστοποιημένα ναυπηγεία που διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό για τον σκοπό αυτό.
Οι συμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό των τεσσάρων αυτών υποβρυχίων υπογράφτηκαν το 2016 με την ισραηλινή εταιρεία Elbit και την γερμανική εταιρεία ThyssenKrupp που είναι κι ο κατασκευαστής των υποβρυχίων. Οι εργασίες ξεκίνησαν τέλη του 2017, όπως είχαμε αναφέρει σχετικά.
Τα εν λόγω προς αναβάθμιση υποβρύχια ναυπηγήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ’80 από τα ναυπηγεία Howaldtswerke- Deutsche Werft GmbH – HDW (εταιρεία που εν τω μεταξύ απορροφήθηκε από την ThyssenKrupp) στο Κίελο της Γερμανίας και και βρίσκονται σε υπηρεσία από τότε.

Το πρόγραμμα αναβάθμισης θα διεκπεραιωθεί στα τοπικά ναυπηγεία Servicios Industriales de la Marina (SIMA). Οι εργασίες του προγράμματος αναμένεται να κρατήσουν επτά χρόνια και θα αποδώσει υποβρύχια που θα είναι επιχειρησιακά για τουλάχιστον άλλα δεκαπέντε χρόνια, μέχρι το 2035 οπότε και υπολογίζεται ότι το Ναυτικό του Περού θα έχει αποκτήσει υποβρύχια νέας γενιάς.
Εκτός της κοπής του ανθεκτικού κήτους, το πρόγραμμα αναβάθμισης περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό ή την αντικατάσταση των συστημάτων διοίκησης και ελέγχου (C2). Θα γίνουν επιπλέον και εργασίες γενικής συντήρησης στα οπλικά συστήματα, στον μηχανολογικό και ηλεκτρολογικό εξοπλισμό καθώς και στα υδραυλικά, ηλεκτρονικά και οπτικά συστήματα.

Η ThyssenKrupp θα σχεδιάσει και θα επιβλέπει το έργο, ενώ θα παρέχει ένα πρόγραμμα μεταφοράς τεχνογνωσία που θα περιλαμβάνει την κατάρτιση του προσωπικού των ναυπηγείων, την προμήθεια ειδικού εξοπλισμού συγκόλλησης, μετρήσεις και έλεγχο της ποιότητας. Η Elbit έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων ηλεκτρονικού πολέμου των υποβρυχίων.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Gowind με πυραύλους Aster για το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό – η εναλλακτική σοβαρής ενίσχυσης

Σύμφωνα με τον έγκυρο αναλυτή Xavier Vavasseur, σε ανταπόκριση του από την αμυντική έκθεση IDEX 2025 που έγινε νωρίτερα φέτος στο Άμπου Ντάμπι,...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: F-15EX, η νέα γενιά ενός Αετού που δεν λέει να...

18
Το F-15EX Eagle II αποτελεί την πιο πρόσφατη εξέλιξη της οικογένειας μαχητικών αεροσκαφών F-15, ενός σχεδιασμού που πρωτοεμφανίστηκε τη δεκαετία του 1970 και συνεχίζει...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 19 Ιουλίου 1940: Ναυμαχία του ακρωτηρίου Σπάθα

1
Δύο ιταλικά ελαφρά καταδρομικά, τα Bande Nere και Bartolomeo Colleoni επιδιώκοντας να μπλοκάρουν την κίνηση του βρετανικού στόλου στην Κεντρική Μεσόγειο, καταδιώκουν τέσσερα βρετανικά...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Η «Πτήση» Nο 61, Ιούλιος 2025, κυκλοφορεί!

Το καινούργιο μας Τεύχος 61, Ιούλιος 2025  είναι στα περίπτερα με πλούσια, επίκαιρη και ενδιαφέρουσα ύλη, αλλά υπάρχει και ηλεκτρονικά  ΕΔΩ σε ειδική τιμή.  Paris...

Gowind με πυραύλους Aster για το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό – η εναλλακτική σοβαρής ενίσχυσης

Σύμφωνα με τον έγκυρο αναλυτή Xavier Vavasseur, σε ανταπόκριση του από την αμυντική έκθεση IDEX 2025 που έγινε νωρίτερα φέτος στο Άμπου Ντάμπι,...

Οι ΗΠΑ θέλουν να επενδύσουν σε ουκρανικά drones και να τα αγοράσουν σε μεγάλες ποσότητες

Η Ουκρανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες διεξάγουν λεπτομερείς συνομιλίες για συμφωνία που σχετίζεται με τις αμερικανικές επενδύσεις στην εγχώρια παραγωγή μη επανδρωμένων αεροσκαφών του...