Η Αμερικανική Αεροπορία προσανατολίζεται στην παράταση του επιχειρησιακού βίου 28 ηλικιωμένων αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού KC-135 λόγω των καθυστερήσεων που εμφανίζει το πρόγραμμα παραδόσεων του αντικαταστάτη τους KC-46.
Σύμφωνα με το “Defense News”, αυτό θα κοστίσει περισσότερα χρήματα αλλά εκτιμάται ότι θα αποτρέψει επιχειρησιακό κενό μηνών, που θα δημιουργηθεί όταν τα συγκεκριμένα KC-135 αποσυρθούν χωρίς άμεση αντικατάσταση από τα KC-46.
Η USAF κάνει αποδεκτό το Boeing KC-46A – το σίριαλ του KC-X συνεχίζεται μέχρι σήμερα
Η Αμερικανική Αεροπορία επιχειρεί σήμερα δύο τύπους αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού (KC-10, KC-135) και έχει επιλέξει να επικεντρωθεί στην υποστήριξη των KC-135, θυσιάζοντας μελλοντικά τα νεότερα KC-10, ώστε ένα μεγάλο τμήμα του να μείνει επιχειρησιακό μέχρι τη δεκαετία του 2050.
Για την εύρυθμη λειτουργία της ισχυρότερης πολεμικής αεροπορίας στον κόσμο κρίνεται απαραίτητη η ύπαρξη 479 ιπτάμενων τάνκερ, εκ των οποίων τα 179 θα είναι KC-46. Η παράδοση του πρώτου KC-46 έγινε τον Ιανουάριο, με καθυστέρηση δύο ετών. Η Boeing όφειλε να έχει παραδώσει 18 KC-46 μέχρι τον Αύγουστο του 2017, αλλά στην πραγματικότητα η Αμερικανική Αεροπορία έχει μόνο έξι KC-46.
KC-135: Το αεροπλάνο που θα αποσυρθεί όταν φτάσει 100 χρονών!