H Lockheed Martin Corp. παρέδωσε σήμερα το πρώτο F-22 Raptor που ολοκλήρωσε την διαδικασία Inlet Coating Repair (ICR), στην εγκατάσταση Inlet Coating Repair (ICR) Speedline facility. Η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε στην Marietta της Georgia, τον Αύγουστο του 2016. Αρχές Νοεμβρίου έφτασε το πρώτο F-22, αρχές Δεκεμβρίου το δεύτερο και τέλη Ιανουαρίου 2017 το τρίτο. Σύμφωνα με το αρχικό συμβόλαιο, η Lockheed Martin θα κάνει Inlet Coating Repair (ICR) σε 12 αεροσκάφη, αλλά σταδιακά το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλο τον στόλο των F-22. Συμπληρωματικά με το ICR η εταιρεία θα προσφέρει μικρές μετατροπές, αναλυτική επιθεώρηση, υποστήριξη στην διατήρηση του RCS, και επαναρύθμιση των κεραιών του αεροσκάφους.
Το Inlet Coating Repair (ICR) αφορά την διατήρηση των χαρακτηριστικών χαμηλής παρατηρησιμότητας (Very Low Observable, VLO). Η βαφή που είναι απαραίτητη και προσφέρει σημαντικό μέρος των 5ης γενιάς χαρακτηριστικών στο F-22, καταστρέφεται και χάνει τα χαρακτηριστικά της με την χρήση, εξού και η αναγκαιότητα της διαδικασίας Inlet Coating Repair (ICR).
(photo: Lockheed Martin, από την πρώτη πτήση του τελευταίου F-22 που κατασκευάστηκε χωρίς την χαρακτηριστική βαφή)
Ροή Ειδήσεων
01/02/2017
0