23 C
Athens
Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου, 2024
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΤίτλοι τέλους για τα ελαφρά εκπαιδευτικά Tucano T1 της βασιλικής Αεροπορίας

Τίτλοι τέλους για τα ελαφρά εκπαιδευτικά Tucano T1 της βασιλικής Αεροπορίας

- Advertisement -

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019, αποφοίτησε η τελευταία σειρά ιπταμένων της βασιλικής Αεροπορίας που εκπαιδεύτηκε με αεροσκάφη Tucano T1. Σε περίπου μια εβδομάδα, στις 31 Οκτωβρίου 2019, το Tucano T1 θα αποσυρθεί από την υπηρεσία και η 72 (R) Μοίρα, ως τμήμα της 1ης Σχολής Εκπαίδευσης Πτήσης, θα διαλυθεί επισήμως.

Τελευταία επίδειξη από το «εξωτικό» εκπαιδευτικό της RAF


Τον Οκτώβριο του 2014, το βρετανικό υπουργείο Άμυνας επιβεβαίωσε ότι η βασική εκπαίδευση για μαχητικά αεροσκάφη θα περνούσε σε αεροσκάφη Texan T1 στην θέση των υπαρχόντων Tucano T1 στον ρόλο του εκπαιδευτικού αεροσκάφους βασικής εκπαίδευσης.
Η εν λόγω Μοίρα ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 9 Σεπτεμβρίου 1957, ως βάση εκπαίδευσης και ήταν υπεύθυνη για την εκπαίδευση πιλότων τόσο της βασιλικής Αεροπορίας όσο και του Αεροπορικού Βραχίονα (Fleet Air Arm) του βασιλικού Ναυτικού.
Από τον Ιούνιο του 1988 δε, άρχισαν να παραδίδοντα τα νέα τότε Tucano T1 στη βασιλική Αεροπορία. Το αεροσκάφος πέτυχε το Jet Provost της BAC ως το εκπαιδευτικό αεροσκάφος βασικής εκπαίδευσης της RAF, ως ένα πρώτο βήμα πριν συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους στο βασικό αεροσκάφος προκεχωρημένης εκπαίδευσης, ήτοι το (τότε) Hawk T1.
Το Jet Provost είχε μπει σε υπηρεσία το 1955.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πολεμικά ελικόπτερα στην Ελλάδα: Ένα σπάνιο χάος πολυτυπίας και σπατάλης

Το έχουμε ξαναγράψει στο site μας για τη μάστιγα της πολυτυπίας στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις με το πιο εμφανές παράδειγμα εκείνο των ελικοπτέρων. Το...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πυρκαγιές στην Ελλάδα: Αναζητούμε τους ήρωες, απορρίπτουμε τους βολικούς μύθους

63
Του αναγνώστη μας, Μίλτου ΑντωνιάδηΦοβάμαι πώς πολλοί από μας όταν ξεκινάμε να διαβάσουμε κάποιο άρθρο-άποψη πάνω σε εθνικά θέματα όπως οι πυρκαγιές που πλήττουν...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Αυγούστου 1939: Επεισόδιο του Gleiwitz, πώς ξεκινάς...

3
Πώς ξεκίνησε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος; Αν και όλοι γνωρίζουμε -λιγότερο ή περισσότερο- τα μεγάλα γεγονότα αυτής της παγκόσμιας σύρραξης, η σπίθα που άναψε...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Πολεμικά ελικόπτερα στην Ελλάδα: Ένα σπάνιο χάος πολυτυπίας και σπατάλης

Το έχουμε ξαναγράψει στο site μας για τη μάστιγα της πολυτυπίας στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις με το πιο εμφανές παράδειγμα εκείνο των ελικοπτέρων. Το...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Απώλειες στην Ουκρανία, μετά από 900 μέρες πολέμου

Η πιο τραγική όψη του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία είναι βέβαια οι ανθρώπινες απώλειες και από τις δύο πλευρές. Τις οποίες όμως παρότι είμαστε...

H Turkish Aerospace με αντιπροσωπεία στην Ινδονησία – για προώθηση του μαχητικού Kaan;

H αμυντική συνεργασία Τουρκίας και Ινδονησίας είναι πολλών ετών και με απτά αποτελέσματα. Η ασιατική χώρα έχει αγοράσει μη επανδρωμένα τύπου Anka, τουρκικές εταιρίες...