23 C
Athens
Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου, 2024
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗH Νορβηγία παρέλαβε το πρώτο P-8 Poseidon, εμείς περιμένουμε ακόμη τα P-3

H Νορβηγία παρέλαβε το πρώτο P-8 Poseidon, εμείς περιμένουμε ακόμη τα P-3

- Advertisement -

Πεντακόσια εκατομμύρια δολάρια κόστισε στην Ελλάδα η αναβάθμιση των ανθυποβρυχιακών αεροσκαφών (ή ναυτικής συνεργασίας, ή ναυτικής επιτήρησης) P-3 Orion από τα οποία, από το 2015 που ξεκίνησε η σχετική σύμβαση, προς το παρόν έχουμε παραλάβει το εξής ένα, το οποίο όμως δεν είναι καν πλήρως εκσυγχρονισμένο. Το υπόλοιπο πρόγραμμα είναι άγνωστο πότε και πως θα τελειώσει. Ταυτόχρονα διεθνώς τα P-3 σταδιακά αποσύρονται (με αργούς ρυθμούς), και όλο και περισσότερες χώρες στρέφονται στο διάδοχο του, το P-8 Poseidon της Boeing, το οποίο έχει συμπληρώσει πάνω από 400.000 πτήσης διεθνώς.

Που είναι η είδηση λοιπόν; Η Νορβηγία, μια από τις χώρες που διάλεξε το P-8 παραγγέλλοντας συνολικά 5, χθες παρέλαβε το πρώτο. Για σύγκριση με τα ελληνικά γενόμενα, η παραγγελία έγινε πριν 4 χρόνια, ενώ τα υπόλοιπα αεροσκάφη θα παραδοθούν το 2022 (εντός χρονοδιαγράμματος), αντικαθιστώντας 6 P-3C Orion και δυο Falcon. Το κόστος του νορβηγικού προγράμματος φθάνει τα 1,3 δις δολάρια αλλά τουλάχιστον παίρνουν 5 ολοκαίνουργια αεροσκάφη και υψηλών προδιαγραφών.

Είναι μάλλον καιρός να το πούμε. Υπάρχει πλέον καλύτερη λύση αντί των P-3B Orion για το ΠΝ

 

 

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

20 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πολεμικά ελικόπτερα στην Ελλάδα: Ένα σπάνιο χάος πολυτυπίας και σπατάλης

Το έχουμε ξαναγράψει στο site μας για τη μάστιγα της πολυτυπίας στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις με το πιο εμφανές παράδειγμα εκείνο των ελικοπτέρων. Το...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πυρκαγιές στην Ελλάδα: Αναζητούμε τους ήρωες, απορρίπτουμε τους βολικούς μύθους

63
Του αναγνώστη μας, Μίλτου ΑντωνιάδηΦοβάμαι πώς πολλοί από μας όταν ξεκινάμε να διαβάσουμε κάποιο άρθρο-άποψη πάνω σε εθνικά θέματα όπως οι πυρκαγιές που πλήττουν...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Αυγούστου 1939: Επεισόδιο του Gleiwitz, πώς ξεκινάς...

3
Πώς ξεκίνησε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος; Αν και όλοι γνωρίζουμε -λιγότερο ή περισσότερο- τα μεγάλα γεγονότα αυτής της παγκόσμιας σύρραξης, η σπίθα που άναψε...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Πολεμικά ελικόπτερα στην Ελλάδα: Ένα σπάνιο χάος πολυτυπίας και σπατάλης

Το έχουμε ξαναγράψει στο site μας για τη μάστιγα της πολυτυπίας στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις με το πιο εμφανές παράδειγμα εκείνο των ελικοπτέρων. Το...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Απώλειες στην Ουκρανία, μετά από 900 μέρες πολέμου

Η πιο τραγική όψη του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία είναι βέβαια οι ανθρώπινες απώλειες και από τις δύο πλευρές. Τις οποίες όμως παρότι είμαστε...

H Turkish Aerospace με αντιπροσωπεία στην Ινδονησία – για προώθηση του μαχητικού Kaan;

H αμυντική συνεργασία Τουρκίας και Ινδονησίας είναι πολλών ετών και με απτά αποτελέσματα. Η ασιατική χώρα έχει αγοράσει μη επανδρωμένα τύπου Anka, τουρκικές εταιρίες...