Η Naval Group βλέπει περιθώριο για την κατασκευή ακόμη 20 έως 25 φρεγατών, για κάλυψη αναγκών της Γαλλίας και άλλων χωρών, κυρίως ευρωπαϊκών.
Σε δημοσίευμα της La Tribune αναφέρονται οι περιπτώσεις της Γαλλίας, της Ελλάδας, της Νορβηγίας, της Σουηδίας, της Δανίας και της Ινδονησίας, ενώ δεν γίνεται αναφορά σε χώρες από τη Μέση Ανατολή, όπως η Σαουδική Αραβία (και τα ΗΑΕ), που ήδη εξετάζει τη γαλλική φρεγάτα FDI.
Η Γαλλία αναμένεται να παραγγείλει τις άλλες δύο φρεγάτες FDI ολοκληρώνοντας τη δέσμευσή της για απόκτηση 5 πλοίων του τύπου. Επιπλέον, ο Γάλλος υπουργός Άμυνας Σεμπαστιάν Λεκορνί έχει δηλώσει ότι επιθυμεί να αποκτήσει 6ο, 7ο και 8ο πλοίο, ώστε το Γαλλικό Ναυτικό να έχει 18 πλοία πρώτης γραμμής.
Η Ελλάδα πιθανότατα θα παραγγείλει σύντομα μια τέταρτη FDI, που ήταν option όταν υπογράφηκε η σύμβαση (για 3 πλοία του τύπου) το 2022. Η Ελλάδα θα μπορούσε να παραγγείλει άλλες τρεις φρεγάτες, με τη Naval Group να προτείνει την κατασκευή τους στην Ελλάδα, στο ναυπηγείο Σκαραμαγκά.
Η Νορβηγία θέλει 4+1 νέες φρεγάτες. Η Δανία θέλει 5 και η Σουηδία 3. Στη Νορβηγία η γαλλική εταιρεία βρίσκει απέναντί της τη βρετανική BAE Systems, τη γερμανική TKMS και την αμερικανική Fincantieri Marinette Marine.
Η Ινδονησία υπέγραψε το 2021 σύμβαση με την ιταλική Fincantieri για 6 FREMM, η οποία δεν έχει εξελιχθεί Το 2024 αγόρασε 2 PPA από την Ιταλία για 1,2 δισ. ευρώ. Σήμερα θα μπορούσε να ενδιαφέρεται για 5 FDI.