H AVX Aircraft διεξάγει δοκιμές στις τεχνολογίες ομοαξονικών στροφείων και αεροσκαφών κλίνοντος στροφείου για να τις συνδυάσει σε σχέδια που θα μπορούσαν να κάνουν το πρόγραμμα Μελλοντικοιύ Αεροσκάφους Εφόδου Μακράς Κρούσης (Future Long Range Assault Aircraft – FLRAA) του Αμερικανικού Στρατού πραγματικότητα.
Πέντε μνηστήρες για τα μελλοντικά επιθετικά ελικόπτερα του Αμερικανικού Στρατού
Σύμφωνα με δηλώσεις των στελεχών της εταιρείας, οι έρευνες στους τομείς συνεχίζονται με την προσθήκη μια πτέρυγας στο εμπρός τμήμα της ατράκτου, πάνω από το ύψος του πιλοτηρίου που προσφέρει σταθερότητα και άνωση σε πτήσεις υψηλής ταχύτητας.
Η πτέρυγα αυτή κάνει τη διαφορά σε σύγκριση με το επίσης ομοαξονικού στροφείου σχέδιο SB>1 Defiant των Sikorsky-Boeing, αφαιρώντας μέρος του φορτίου που δέχεται η άτρακτος και ελευθερώνοντας τον κινητήρα που δεν δουλεύει με τόση ένταση.
Πρόγραμμα Αντικατάστασης του UH-60 Blackhawk: στον τελικό το V-280 Valor της Bell
To σχέδιο ομοαξονικού στροφείου της AVX χρησιμοποιεί επίσης δύο προστατευμένα κλίνοντα στροφεία κατεύθυνσης (tiltrotor ), που πάρθηκαν από το απορριφθέν σχέδιο του Ελικοπτέρου Επίθεσης- Αναγνώρισης (FARA-CP) για επιπλέον ώση και κατεύθυνση του αεροσκάφους. Η μεγαλύτερη άτρακτος διαθέτει ράμπα για πρόσβαση στο πίσω μέρος, σημεία ανάρτησης συλλογής Fast Rope ενώ το εσωτερικό διαμορφώνεται εύκολα σε αποστολές μεταφοράς φορτίου ή προσωπικού.
O εκπρόσωπος της AVX Aircraft παραδέχτηκε πως η εταιρία του προσεγγίζει το πρόγραμμα με δύο υποψηφιότητες διαφορετικού μεγέθους ξεπερνώντας τις απαιτήσεις που έθεσε αρχικά ο Στρατός των ΗΠΑ για το FLRAA, του οποίου οι προδιαγραφές περιγράφουν ένα αεροσκάφος μέσης κατηγορίας. Το μοντέλο της AVX ανταποκρίνεται μάλλον σε ένα αεροσκάφος μεγαλύτερης κατηγορίας από το FARA-CP γιατί επιθυμεί το τελικό αεροσκάφος να ανταποκρίνεται σαν αεροσκάφος ομοαξονικού στροφείου σε κάποιες αποστολές και ως κλίνοντος στροφείου σε κάποιες άλλες.
Η λειτουργία ομοαξονικού στροφείου θα προσφέρει περισσότερη δύναμη άνωσης ενώ τα κλίνοντα στροφεία (tiltrotor) θα πρσδώσουν την ταχύτητα την οποία επιθυμεί ο πελάτης. Επιπρόσθετα, τα tiltrotor απαιτούν έναν βαθμό ισχύος για να λειτουργήσουν αποδοτικά επιτυγχάνοντας αυτές τις υψηλότερες ταχύτητες.
ΑΠΟΨΗ: Πως θα μπορούσε να γίνει το OH-58D Kiowa Warrior “τούμπανο”; Ένα KW για τον 21ο Αιώνα!