16.9 C
Athens
Τετάρτη, 16 Απριλίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΟι γαλλικές FREMM τροποποιούνται για να αξιοποιούν τον Aster 30

Οι γαλλικές FREMM τροποποιούνται για να αξιοποιούν τον Aster 30

- Advertisement -


Το Γαλλικό Ναυτικό εμφανίζεται να έχει καταστήσει τις φρεγάτες “FS Bretagne” και “FS Normandie” ικανές να αξιοποιούν τον Aster 30, επισημαίνει το “Mer et Marine”.
 
Οι φρεγάτες είναι το πέμπτο και έκτο πλοίο τύπου FREMM MN που αποκτά το Γαλλικό Ναυτικό, αν εξαιρεθεί η φρεγάτα του τύπου που κατέληξε στην Αίγυπτο. Για τη δυνατότητα εκτόξευσης του Α/Α πυραύλου Aster 30, φαίνεται να έχουν αντικατασταθεί τα δύο συστήματα VLS A43 (αθροιστικής μεταφορικής ικανότητας 16 Aster 15) από ισάριθμα A50. Το τελευταίο επιτρέπει τη μεταφορά τόσο των Aster 15 όσο των Aster 30.


Το πρόγραμμα θα μπορούσε να σχετίζεται με την απόφαση για πρόωρη απόσυρση της πρώτης A/A φρεγάτας κλάσης Cassard, η οποία προγραμματίζεται να συμβεί το επόμενο έτος. Επιπλέον, διπλασιάζει σε πρώτη φάση τα πλοία του Γαλλικού Ναυτικού που μπορούν να φέρουν τον Aster 30, αν προστεθούν οι δύο φρεγάτες τύπου Horizon.


Η “FS Bretagne” παραδόθηκε στο Γαλλικό Ναυτικό στις 18 Ιουλίου 2018 και προς ώρας εξοπλίζεται με 16 Aster 15. Για την αξιοποίηση του Aster 30, απαιτούνται μόνον ορισμένες παρεμβάσεις στο CMS του πλοίου. Με την ίδια λογική, ο Aster 30 θα μπορούσε να αξιοποιηθεί μελλοντικά και από τις υπόλοιπες τέσσερις FREMM MN, αν αποφασιστεί αντικατάσταση των A43 από A50. Οι τελευταίες δύο FREMM, έκδοσης FREDA, θα φέρουν 32 Aster 30.

Καθέλκυση της έκτης γαλλικής FREMM


Η “FS Normandie” καθελκύσθηκε την 1η Φεβρουαρίου 2018. Το πλοίο προβλέπεται να παραδοθεί το καλοκαίρι του επόμενου έτους.
Τα βλήματα ASTER 30
Το ASTER 30 είναι ένα βλήμα μήκους 4,9 m, με διάμετρο ατράκτου 0,18 m και συνολικό βάρος 450 κιλά, που διατηρείται σε αποθήκευση με ετοιμότητα άμεσης εκτόξευσης σε ειδικό θύλακα, ο οποίος είναι κοινός με τη μικρότερη έκδοση ASTER 15. Ο φάκελος εμπλοκής του κυμαίνεται σε εμβέλεια μεταξύ 3 και 120+ km και καθ’ ύψος μεταξύ 0 και 20 km, ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 4,5 Μach. Το ASTER 30 αποτελείται από δύο τμήματα, τον κινητήρα αρχικής ώθησης/επιταχυντή και το όχημα μάχης.
Ο κινητήρας αρχικής ώθησης χρησιμοποιεί σύστημα διανυσματικού ελέγχου ώσης (TVC) με διπλό ακροφύσιο και εξυπηρετεί την αρχική επιτάχυνση και «τοποθέτηση» του βλήματος στην τροχιά του στόχου στο αρχικό στάδιο της πτήσης (καθώς η καύση του διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα μετά την εκτόξευση). Το ουραίο τμήμα περιλαμβάνει επίσης τέσσερα αναδιπλούμενα πτερύγια. Μετά την αποκόλληση του κινητήρα-επιταχυντή το βλήμα ζυγίζει περίπου 107 κιλά.
Διαβάστε επίσης

ΑΝΑΛΥΣΗ:Φρεγάτες FREMM. Βλήματα ASTER 15/30 και ραντάρ Herakles στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό!

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ranger

Καιρός ήταν, οι ιταλικές έχουν αυτη τη δυνατότητα εξαρχής. Απορία μου προκαλεί γιατί αντικαθιστούν τα δυο a43 vls και δεν τα διατηρούν για 16 aster 15 και 16 aster 30, όπως επίσης γιατί δεν έχουν αναπτύξει κάποια έκδοση aster 15 ή mica για τετραπλο κανιστρο αντίστοιχο των essm.
Άσχετο αλλά όποιος έχει όρεξη να ψάξει να δει το μοντέλο της ιταλικής fremm με aegis. Αν και φυσικά δεν θα φτιαχτεί ποτέ (εκτός αν γίνει καμία ανατροπή στο ffg x αλλααλλά δύσκολα) είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

CHAMP

Έτσι μάλιστα!! Να πάρουμε 2 μέχρι να έρθουν οι Belh@rra….

ivychis

Τι να γράψω τώρα, ότι για μας τις αναβάθμισαν?
Πέρα από το αστείο, αποδεικνύεται ότι το ΠΝ σωστά είχε υιοθετήσει τη προτεινόμενη διαμόρφωση από το 2007, αλλά και το πλοίο των 6.000 tn παρ΄ότι υποεξοπλισμένο, είχε διαθέσιμες τις αναγκαίες χωρητικότητες βάρους & μήκους για το μακρύτερο & βαρύτερο VLS.
Επίσης φαίνεται ότι τα 2 αντιτορπιλικά Horizon είναι ανεπαρκή μετά και από την μείωση των υπό ναυπήγηση FREMM της αρχικής απαίτησης του Γαλλικού ΠΝ.

Spirit

Αυτο που έχει 120Κm εμβέλεια o ASTER-30 και 30 χιλιόμετρα o ASTER 15 με μόνη διαφορά το 80cm μικρότερο booster πως δικαιολογείται;
Κατά άλλα μιλάμε για τη Φρεμμ που είχαμε κλείσει για το ΠΝ….

tagg

Τα κελια που αντικαθιστουνται VLS A 43 ταιριαζουν “κουτι” στις 2 λαφαγιετ που αποσυρονται.
Με διπλωματικη πιεση στους γαλλους και προσυμφωνια για τις μπελαρα ισως με ελαχιστο κοστος βρεθουμε ξαφνικα να εχουμε 2 στελθ μεταχειρισμενες φρεγατες με
aster 15, mica vl, και στο μελλον με camm er,

GK

Δεν ειναι τελικα οτι το γαλλικο ναυτικο συγκροτει μια δυναμη αποτελουμενη απο 6 συνολικα πλοια με αυξημενες ΑΑ δυνατοτητες;

Νικολάκη Εφέντης

Οι Lafayette δεν χρειάζονται μόνο τα Α43 για τους Aster15, δεν αρκεί μόνο αυτό. Χρειάζονται μαζί και νέο ΚΔΜ και βέβαια, νέο και ισχυρότερο ραντάρ.
Για τις FREMM, μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση η αναφορά στο άρθρο πως για τους Aster30 χρειάζονται επεμβάσεις μόνο στο ΚΔΜ. Δηλαδή έχει ήδη ολοκληρωθεί στο ραντάρ Herakles, έχουν γίνει δοκιμές, βολές;
Εξ όσων γνωρίζω για την πλήρη αξιοποίηση πολύπλοκης λειτουργίας όπλων όπως οι πύραυλοι Αster χρειάζονται να “ταιριάξουν” με το ΚΔΜ και το ραντάρ, έτσι έχουν πράξει όλα τα Ναυτικά – μιλάμε για χρήμα και χρόνο… Εκτός αν η “δουλειά” έχει γίνει με τις Formidable.

reCaptcha Error: grecaptcha is not defined

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Εκσυγχρονισμός Mirage 2000-5Mk2 της ΠΑ με στοιχεία του προτύπου κρούσης Mirage 2000D-RMV

Η πρόσφατη ολοκλήρωση της αναβάθμισης των μαχητικών Mirage 2000D από την Γαλλική Αεροπορία (Armée de l'Air et de l'Espace) αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο καθώς...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

1920px-Nave_Bergamini_2.jpg

ΕΚΤΑΚΤΟ: 2 Bergamini επίσημα για το Πολεμικό Ναυτικό

46
Στον Μακροπρόθεσμο Προγραμματισμό Αμυντικών Εξοπλισμών (ΜΠΑΕ) που έχει καταρτιστεί περιλαμβάνεται πρόγραμμα προμήθειας δύο φρεγατών FREMM (Bergamini) για το Πολεμικό Ναυτικό, όπως σημειώνουν πηγές του...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 15 Απριλίου 1952: Πρώτη πτήση του στρατηγικού βομβαρδιστικού...

5
Το πρωτότυπο του "βαρέως βομβαρδιστικού, μακράς ακτίνας, μεγάλου ύψους" YB-52, 49-231, πραγματοποιεί την παρθενική του πτήση. Το 49-231 ήταν το δεύτερο πρωτότυπο του νέου...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Η καινούργια «Πτήση» Nο 58, Απρίλιος 2025 κυκλοφορεί!

Το καινούργιο μας Τεύχος 58, Απρίλιος 2025 είναι στα περίπτερα με πλούσια, επίκαιρη και ενδιαφέρουσα ύλη στο τέλος της εβδομάδας, αλλά υπάρχει ήδη ηλεκτρονικά ...

Επίσκεψη Λεκορνί: Τι όπλα θέλει να μας πουλήσει το Παρίσι

Η παρουσία του Γάλλου υπουργού Άμυνας Σεμπαστιάν Λεκορνί στην Αθήνα ήταν σημαντική για την επανασύνδεση των νημάτων της στρατηγικής συνεργασίας Γαλλίας-Ελλάδας, σύμφωνα με την...

Η ένατη φρεγάτα FREMM παραδόθηκε στο Ιταλικό Ναυτικό

Η φρεγάτα κλάσης FREMM-ΙΤ, «ITS Spartaco Schergat» παραδόθηκε σήμερα στο Ιταλικό Ναυτικό, σε τελετή που έγινε στο ναυπηγείο της Fincantieri στη La Spezia.Πρόκειται για...