18.7 C
Athens
Τρίτη, 18 Νοεμβρίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΟι γαλλικές FREMM τροποποιούνται για να αξιοποιούν τον Aster 30

Οι γαλλικές FREMM τροποποιούνται για να αξιοποιούν τον Aster 30

- Advertisement -


Το Γαλλικό Ναυτικό εμφανίζεται να έχει καταστήσει τις φρεγάτες “FS Bretagne” και “FS Normandie” ικανές να αξιοποιούν τον Aster 30, επισημαίνει το “Mer et Marine”.
 
Οι φρεγάτες είναι το πέμπτο και έκτο πλοίο τύπου FREMM MN που αποκτά το Γαλλικό Ναυτικό, αν εξαιρεθεί η φρεγάτα του τύπου που κατέληξε στην Αίγυπτο. Για τη δυνατότητα εκτόξευσης του Α/Α πυραύλου Aster 30, φαίνεται να έχουν αντικατασταθεί τα δύο συστήματα VLS A43 (αθροιστικής μεταφορικής ικανότητας 16 Aster 15) από ισάριθμα A50. Το τελευταίο επιτρέπει τη μεταφορά τόσο των Aster 15 όσο των Aster 30.

Το Γαλλικό Ναυτικό παρέλαβε την πέμπτη φρεγάτα FREMM


Το πρόγραμμα θα μπορούσε να σχετίζεται με την απόφαση για πρόωρη απόσυρση της πρώτης A/A φρεγάτας κλάσης Cassard, η οποία προγραμματίζεται να συμβεί το επόμενο έτος. Επιπλέον, διπλασιάζει σε πρώτη φάση τα πλοία του Γαλλικού Ναυτικού που μπορούν να φέρουν τον Aster 30, αν προστεθούν οι δύο φρεγάτες τύπου Horizon.

Η Γαλλία αποσύρει την πρώτη φρεγάτα Α/Α άμυνας περιοχής Cassard το 2019


Η “FS Bretagne” παραδόθηκε στο Γαλλικό Ναυτικό στις 18 Ιουλίου 2018 και προς ώρας εξοπλίζεται με 16 Aster 15. Για την αξιοποίηση του Aster 30, απαιτούνται μόνον ορισμένες παρεμβάσεις στο CMS του πλοίου. Με την ίδια λογική, ο Aster 30 θα μπορούσε να αξιοποιηθεί μελλοντικά και από τις υπόλοιπες τέσσερις FREMM MN, αν αποφασιστεί αντικατάσταση των A43 από A50. Οι τελευταίες δύο FREMM, έκδοσης FREDA, θα φέρουν 32 Aster 30.

Καθέλκυση της έκτης γαλλικής FREMM


Η “FS Normandie” καθελκύσθηκε την 1η Φεβρουαρίου 2018. Το πλοίο προβλέπεται να παραδοθεί το καλοκαίρι του επόμενου έτους.
Τα βλήματα ASTER 30
Το ASTER 30 είναι ένα βλήμα μήκους 4,9 m, με διάμετρο ατράκτου 0,18 m και συνολικό βάρος 450 κιλά, που διατηρείται σε αποθήκευση με ετοιμότητα άμεσης εκτόξευσης σε ειδικό θύλακα, ο οποίος είναι κοινός με τη μικρότερη έκδοση ASTER 15. Ο φάκελος εμπλοκής του κυμαίνεται σε εμβέλεια μεταξύ 3 και 120+ km και καθ’ ύψος μεταξύ 0 και 20 km, ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 4,5 Μach. Το ASTER 30 αποτελείται από δύο τμήματα, τον κινητήρα αρχικής ώθησης/επιταχυντή και το όχημα μάχης.
Ο κινητήρας αρχικής ώθησης χρησιμοποιεί σύστημα διανυσματικού ελέγχου ώσης (TVC) με διπλό ακροφύσιο και εξυπηρετεί την αρχική επιτάχυνση και «τοποθέτηση» του βλήματος στην τροχιά του στόχου στο αρχικό στάδιο της πτήσης (καθώς η καύση του διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα μετά την εκτόξευση). Το ουραίο τμήμα περιλαμβάνει επίσης τέσσερα αναδιπλούμενα πτερύγια. Μετά την αποκόλληση του κινητήρα-επιταχυντή το βλήμα ζυγίζει περίπου 107 κιλά.
Διαβάστε επίσης

ΑΝΑΛΥΣΗ:Φρεγάτες FREMM. Βλήματα ASTER 15/30 και ραντάρ Herakles στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό!

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αποκαθιστώντας την ιστορική αλήθεια για το ρόλο της ΕΣΣΔ στο Β’ Παγκόσμιο – Mέρος 1ο

Ξεκινάμε σήμερα μια σειρά 3 άρθρων που εξετάζει το ρόλο της Σοβιετικής Ένωσης στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, διευκρινίζοντας πως μιλάμε για το σύνολο της....

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Θέλουμε εκσυγχρονισμό ΤΟΜΠ “Λεωνίδας” σε ΤΟΜΑ: κρίκος Ελλάδας-Κύπρου στο SAFE, τολμάμε;

31
Ως γνωστόν η Κυπριακή Δημοκρατία έχει ζητήσει και επιτύχει κονδύλια, 50% μεγαλύτερα  από την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα SAFE (Security Action for Europe), φθάνοντας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17 Νοεμβρίου 1973: Η Εξέγερση του Πολυτεχνείου κορυφώνεται

5
Eμπνευσμένοι από τις κινητοποιήσεις στη Νομική Σχολή, δύο φορές μέσα στο ίδιο έτος, στις 14 Νοεμβρίου 1973 φοιτητές ξεκινούν κατάληψη του κτιρίου του Πολυτεχνείου...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

74
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Παντελής Τζωρτζάκης, ΕΛΚΑΚ: Έχουμε ανθρώπινο κεφάλαιο στον αγώνα δρόμου για αμυντική καινοτομία

Του Βασίλη Νέδου από την “Καθημερινή”Την εβδομάδα που πέρασε, στο πεδίο ασκήσεων «Αετός» στην Αλεξανδρούπολη δοκιμάστηκαν τέσσερα πρωτότυπα μη επανδρωμένα αεροχήματα μάχης (UCAV) ανεπτυγμένα από...

Το τουρκικό μη επανδρωμένο Kizilelma σε δοκιμές με το ηλεκτροοπτικό σύστημα Toygun

Δύο πτήσεις δοκιμών έχει ήδη κάνει το μη επανδρωμένο Kizilelma, της τουρκικής Baykar, ελέγχοντας την απόδοση του ηλεκτροοπτικού συστήματος εντοπισμού και στοχοποίησης Toygun, κατασκευής...

H Fincantieri θα συνεργαστεί με αλβανική εταιρεία για να “χτίσει” το Ναυτικό των Τιράνων

Μνημόνιο κατανόησης υπέγραψαν ο ιταλικός ναυπηγικός όμιλος Fincantieri (ο μεγαλύτερος της χώρας) με την αλβανική KAYO, ώστε να συνεργαστούν σε κοινοπραξία για την τοπική...