27.2 C
Athens
Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΛΛΑΔΑΦρεγάτες FDI-HN και οι τρεις μαζί στο ναυπηγείο!

Φρεγάτες FDI-HN και οι τρεις μαζί στο ναυπηγείο!

- Advertisement -

Όπως γράψαμε ήδη στην ανταπόκρισή μας από τη Λοριάν και τα ναυπηγεία της Naval Group, όπου κατασκευάζονται οι ελληνικές Belh@rra, από χθες, που πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής πρώτου μετάλλου για τη FDI-HN3 “Φορμίων”, στις εγκαταστάσεις ναυπηγούνται πλέον παράλληλα και τα τρία ελληνικά πλοία, αν και φυσικά βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικά στάδια.

Φωτό: Φρεγάτα “Φορμίων”, σήμερα ένα κομμάτι μετάλλου, σε 36 μήνες πλοίο!

Έτσι, στη μεγάλη, στεγασμένη, ναυπηγική κλίνη είναι η FDI-HN1 “Κίμων”, περιμένοντας την καθέλκυση της σε λιγότερο από τρεις μήνες.

Μια περιήγηση όμως στα ναυπηγεία αποκαλύπτει ότι και η δεύτερη φρεγάτα, η “Νέαρχος” βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο αφού τα περισσότερα ναυπηγικά μπλοκ της, δηλαδή τα μεγάλα κομμάτια τα οποία προκατασκευάζονται, είναι σχεδόν όλα έτοιμα. Οπότε αναμένεται η “Κίμων” να καθελκυσθεί, ώστε να αδειάσει το χώρο στη ναυπηγική κλίνη και να ξεκινήσει η συναρμολόγηση της “Νέαρχος”.

Στις φωτογραφίες που ακολουθούν φαίνεται το άνω τμήμα του PSIM (Panoramic Sensors and Intelligence Module) της “Κίμων” [πίσω διακρίνεται η FS Amiral Ronarc’h (D660)] ο οποίος εκτείνεται τρία καταστρώματα προς τα κάτω, μέσα στο πλοίο. Αυτό το κομμάτι εμφανίζεται στην άλλη φωτο, μέσα στο υπόστεγο με το συγκρότημα του “Κίμων” στο βάθος και το συγκρότημα του “Νέαρχος” πιό κοντά στην κάμερα.

Όσι για την 3η φρεγάτα, τη “Φορμίων”, παρότι τυπικά χθες έκοψε το πρώτο της έλασμα, η κατασκευή απαρτίων και συγκροτημάτων σε διάφορες τοποθεσίες έχει ξεκινήσει από καιρό, οπότε είναι και αυτή ελαφρά μπροστά από τα χρονοδιαγράμματα ναυπήγησης και παράδοσης.

Το πρώτο έλασμα  (αριστερά) είναι ένα εσωτερικό πλαίσιο στον δομή καταστρώματος στο μέσον του πλοίου, όπως δείχνει και η μεσαία φωτο.

Περισσότερα αργότερα!

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

20 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή...

0
Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιουλίου 1878: Η συνθήκη του Βερολίνου, οι...

13
Υπογράφεται η Συνθήκη του Βερολίνου μεταξύ των Μεγάλων Δυνάμεων και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Καρπός του συνεδρίου που οργανώθηκε στο Βερολίνο από τον "αρχιτέκτονα" της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

«Παράθυρο δημοσιονομικής ευελιξίας» για την Ελλάδα η έγκριση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες

«Παράθυρο ευελιξίας» για την Ελλάδα (όπως και για 16 κράτη- μέλη της ΕΕ συνολικά), ανοίγει η έγκριση από το τελευταίο Ecofin της ρήτρας διαφυγής...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή – το νέο “αφεντικό” της Ευρώπης;

Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...