24.2 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαΐου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣΧρειαζόμαστε Πλοία κι όχι Πλωτά Ραντάρ Εναέριας Κυκλοφορίας, η "απόλυτη" τοποθέτηση του...

Χρειαζόμαστε Πλοία κι όχι Πλωτά Ραντάρ Εναέριας Κυκλοφορίας, η “απόλυτη” τοποθέτηση του Σ. Κονιδάρη (NavalDefence Innovation Forum 2021)

- Advertisement -

Συνεχίζουμε με τις τοπιθετήσεις του Ναυάρχου ε.α. Σπυρίδωνα Κονιδάρη, στο NavalDefence Innovation Forum 2021…

Χρήστος Κτενάς: Δημήτρη σε ευχαριστούμε. Να περάσουμε στον κο Κονιδάρη, ο οποίος ελπίζω να μας περιγράψει τις απαιτήσεις του ναυτικού για μια νέα φρεγάτα, χωρίς βεβαίως να διαλέξουμε από όλο τον πλούτο που μας παρουσίασε ο Δημήτρης Μητσόπουλος, αλλά να δούμε τέλος πάντων, το ναυτικό μας σε μια νέα αγορά φρεγατών σύγχρονων τι πλέον ζητάει. Κάτι ελάχιστο.

Κονιδάρης Σπύρος: Ευχαριστώ πολύ για το βήμα και ευχαριστώ ιδιαίτερα για την πρόσκληση.Η πιο εύκολη απάντησή μου θα ήτανε να έχουμε την ένωση, όχι την τομή, ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ + Παραγγελία πλοίου μεγάλου με δυνατότητες εύκολου ΕΜΖ και αναβάθμισης στο μέλλον. Αυτή η απάντηση όμως δεν είναι υπεύθυνη ούτε απαντά στην ερώτηση για τις προκλήσεις του σήμερα και τις απειλές του αύριο.

Γιατί, το σήμερα το έχουμε χάσει, καθώς έχουν περάσει 35 χρόνια από την τελευταία φορά που εξετάσαμε και παραγγείλαμε μεγάλο πλοίο (ΜΕΚΟ) και από τότε δεν έχουμε κάνει όχι μόνο ΕΜΖ αλλά ούτε την απλούστερη αναβάθμιση σε έστω 1 σύστημα.

Έτσι σήμερα, όπως και πέρυσι, απλώς συζητάμε και η όποια απόφαση => 1 πλοίο παράδοση σε 6 χρόνια και 4 πλοία σε 10 χρόνια.

Πάμε λοιπόν στο ΝΕΟ Πρόγραμμα για το μέλλον, που έχει να αντιμετωπίσει 3 προκλήσεις: (1)  ΧΡΟΝΟΣ Υλοποίησης,  (2) Εκτόπισμα + Επιχ. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ  (3)  ΚΟΣΤΟΣ

  1. Ο ΧΡΟΝΟΣ: Είναι εις βάρος μας και κάθε απαίτηση επιβαρύνει τον Χρόνο παράδοσης.

Για Πλοία σε παραγωγή : 1ο έτοιμο ίσως το 2026, Αν με μικρές αλλαγές : 1ο ίσως 2027 ($),. Αν όπως τα θέλουμε, ίσως το 2028 (+$$$ λόγω Non rec costs)

  1. ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ : Σε πλοία των 4.000 τ. δεν χωράνε ΟΛΑ!!! Ούτε μπορούν να είναι πλοία ΑΕΡΑΜΥΝΑΣ «ΠΕΡΙΟΧΗΣ» Θα χρειαστεί να διαλέξουμε πλοίο και με μειονεκτήματα.  Που δεν θα είναι Αεράμυνας Περιοχής αλλά ας έχει τουλάχιστον αξιοπρεπείς δυνατότητες Τοπικής Αεράμυνας.
  1. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ – ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ κ ΟΠΛΑ ΤΙΣ ΞΕΡΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ Ε.Δ + Π.Ν.

Για τους λιγότερο ειδικούς ακροατές μας σημειώνω κατ’ ελάχιστον:

  1. Συνδυασμό συστημάτων εντοπισμού στόχων Υπό, Πάνω, + Υπέρ την επιφάνεια και από αποστάσεις ικανές  για αντίδραση με δικά του όπλα.
  2. Σύγχρονο Τακτικό σύστημα, Επικοινωνίες,  Data-Links και διασύνδεση για δικτυοκεντρικές επιχειρήσεις + υποστήριξη Επιτελείου
  3. Σύστημα Η/Ν Πολέμου με Soft Kill, σε ενέργεια επί πλοίων έμπειρου Π.Ν. (όχι «εμπορικού)
  4. Φορέας Ε/Π (10t) UAVs, RIHBs (Ειδικών δυνάμεων)
  5. Υψηλή ταχύτητα και αυτονομία
  6.  ΟΠΛΑ : Ποικιλία οπλικών συστημάτων και εναλλ. μεθόδων βολής εκάστου.  Κ/Β Ε-Ε και Ε-Α + Κύριο και 2οντα Πυροβόλα +  πολυβόλα 360ο .
  7. Α/Υ Πόλεμο : αντιμετώπιση/παραπλάνηση Τ/Λ και ει δυνατόν, Υ/Β από απόσταση-ASROC
  8. Επιφάνεια-Ορίζοντα : αντιμ. επιθέσεων κορεσμού (satur/swarm) από Low K/B, drones,ΤΣ
  9. Ειδικά κατά Drones ή UCAVs : Εύκολη αναβάθμιση – σύστημα Laser καταστροφής τους
  10. ΑΕΡΑΜΥΝΑ – Προσωπικές εκτιμήσεις  : Κατ’ αρχάς προτάσσω σοβαρή αυτοάμυνα + τοπική αεράμυνα με σύγχρονα συστ. αυτοπροστασίας Hard kill και Κ/Β Ε-Α, πολύ περισσότερα από τις ΜΕΚΟ με 16 Κ/Β Ε-Α και 2 αντιβληματικά PHALANX. Για την απειλή που αντιμετωπίζουμε + Επιχ. Περιβάλλον θεωρώ πως ο αριθμός των Κ/Β φόρτου πλοίου είναι πολύ σημαντικότερος από την εμβέλεια των Κ/Β ή του Ρ/Ε τους!!!

Με την εμπειρία Κυβερνήτη και Διοικητή, προτιμώ πλοίο με 50 κατευθυνόμενα βλήματα των  30 km,  έστω με ραντάρ των 150 km παρά πλοίο με 20 Κ/Β των 100 km, με super ραντάρ των 300 km. Μακάρι να είχαμε…

Η συνέχεια της συγκλονιστικής τοποθέτησης στο NavalDefence.gr, εδώ

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

151 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
151 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Constellation για το Αμερικανικό Ναυτικό: Προβλήματα καθώς ξεκίνησε ναυπήγηση με ημιτελή σχεδίαση!

Νέα μελέτη του αμερικανικού GAO (υπηρεσία του Κογκρέσου η οποία ασκεί έλεγχο σε κυβερνητικές πρακτικές), κυκλοφορήσε πριν λίγες μέρες, εξετάζοντας την πορεία του προγράμματος...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εντός Ιουνίου στη Βουλή οι ελληνικές φρεγάτες Constellation

93
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της σελίδας μας, οι ελληνικές φρεγάτες Constellation θα μπουν άμεσα σε τροχιά υλοποίησης. Το πρώτο βήμα που θα γίνει είναι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17/30 Μαΐου 1913: Συνθήκη του Λονδίνου, το τέλος...

0
Με τη Συνθήκη του Λονδίνου του 1913 τερματίζονται οι εχθροπραξίες του Α΄ Βαλκανικού Πολέμου. O συγκεκριμένος πόλεμος των 234 ημερών αποτελούσε ένα μοναδικό επίτευγμα,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Constellation για το Αμερικανικό Ναυτικό: Προβλήματα καθώς ξεκίνησε ναυπήγηση με ημιτελή σχεδίαση!

Νέα μελέτη του αμερικανικού GAO (υπηρεσία του Κογκρέσου η οποία ασκεί έλεγχο σε κυβερνητικές πρακτικές), κυκλοφορήσε πριν λίγες μέρες, εξετάζοντας την πορεία του προγράμματος...

Πολεμική Αεροπορία 200 μαχητικών το 2030: Γίνεται; Και τι θα αντιμετωπίζει τότε;

Μια από τις κυβερνητικές εξαγγελίες που περιέχονται στην «Ατζέντα 2030», η οποία περιλαμβάνει -όπως περιγράφεται- και διοικητικές μεταρρυθμίσεις, και αλλαγές σε θέματα θητείας και...

ΕΛΒΟ: ψάχνει ξανά μνηστήρα όταν όλη η Ευρώπη παραγγέλνει τα Leopard 2 που έφτιαχνε…

Του Αντιστρατήγου ε.α. Δημητρίου Κυριάκου, επίτιμου Διευθυντή ΔΙΤ/ΓΕΣΕΛΒΟΠωλείται εκ νέου η Ελληνική Βιομηχανια Οχημάτων; Δημοσιεύματα αυτό αναφέρουν.H πολύπαθη εταιρεία ιδιωτικοποιήθηκε μόλις το Φεβρουάριο του...