9.9 C
Athens
Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου, 2024
ΝΕΑΑΜΥΝΑΥπάρχει χώρος για τη συμμετοχή περισσότερων κρατών στο πρόγραμμα ανάπτυξης του ευρωπαϊκού...

Υπάρχει χώρος για τη συμμετοχή περισσότερων κρατών στο πρόγραμμα ανάπτυξης του ευρωπαϊκού μαχητικού επόμενης γενιάς;

- Advertisement -

Το μελλοντικό ευρωπαϊκό μαχητικό αντιμετωπίζει ένα δίλημμα: Ποιος άλλος μπορεί να πάρει μέρος στην ανάπτυξή του;
 
Με τις μεγαλύτερες χώρες της ηπειρωτικής Ευρώπης και το Ηνωμένο Βασίλειο να τρέχουν τα δικά τους ξεχωριστά προγράμματα μαχητικού αεροσκάφους 6ης γενιάς, έχουν αρχίσει να αναδύονται διαφορετικές απόψεις αναφορικά με το πόσα κράτη θα μπορούσαν να συμμετέχουν στην προσπάθεια της Γαλλίας και της Γερμανίας.
Σύμφωνα με το «Defense News», το κύριο ερώτημα είναι αν η Ευρώπη αντέχει μακροπρόθεσμα τόσο το Tempest όσο το FCAS. Στο τελευταίο παίρνουν τώρα μέρος η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία.

Η Dassault δεν θέλει περισσότερες χώρες στο πρόγραμμα FCAS


«Η Ευρώπη δεν μπορεί να αντέξει δύο καινούργια συστήματα», ανέφερε σε πρόσφατη εκδήλωση της γερμανικής βιομηχανίας ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus Defence & Space, Dirk Hoke. Ο ίδιος θεωρεί ότι είναι ζήτημα προϋπολογισμού. Νωρίτερα φέτος Γερμανοί αξιωματούχοι τόνισαν σε Γερμανούς βουλευτές πως πρέπει να ενταχτεί «νέο αίμα» στο FCAS, καθώς οι Βρετανοί συνεχίζουν την προσπάθεια προσέλκυσης καινούργιων μελών στο δικό τους πρόγραμμα.
Ωστόσο, η γερμανική και η γαλλική πλευρά δεν μοιάζουν να μοιράζονται την ίδια άποψη. Ενώ το Βερολίνο θα ήθελε να δει περισσότερα κράτη να συνεισφέρουν στο FCAS, ένα πρόγραμμα όπου η γαλλική βιομηχανία έχει αναλάβει τα ηνία, το Παρίσι πιστεύει πως τα πιθανά νέα μέλη θα μπορούσαν να προξενήσουν καθυστερήσεις. «Αν αλλάζουμε εταίρους κάθε έξι μήνες, μπορώ να σας πω ότι δεν θα φτάσουμε το 2040», σημείωσε χαρακτηριστικά τον προηγούμενο μήνα ο επικεφαλής της Dassault Aviation, Eric Trappier. Προς ώρας στο FCAS έχει γίνει δεκτή μόνο η Ισπανία και αυτή με το πρόγραμμα να είναι ακόμα σε εμβρυακό επίπεδο.

Η Dassault φοβάται ότι οι πολλοί εμπλεκόμενοι θα μετατρέψουν το FCAS σε… Eurofighter 2.0


Μπορούν τα προγράμματα Tempest και FCAS να συγχωνευτούν; Η εύρεση ενός τρόπου να συμβεί αυτό θα πρέπει να γίνει κορυφαία προτεραιότητα, ο Hoke υποστηρίζει. Μέχρι τότε όμως, ο ίδιος καταλήγει, «είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε υπομονή».
 

Η νέα «Πτήση» ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2020

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Επιβατικά αεροπλάνα στο στόχαστρο! – μια καταγραφή δεκαετιών

Αν και το περιστατικό ανήμερα τα Χριστούγεννα του 2024 με το Embraer E-190 («4K-AZ65») των Azerbaijan Airlines, να συντρίβεται στην απόπειρα προσγείωσης ανάγκης, ως...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εκσυγχρονισμός των πυραυλακάτων Ρουσσέν με “ταβάνι” τα 400 εκατ. ευρώ

84
Καθώς πολύς λόγος γίνεται τον τελευταίο καιρό για τον εκσυγχρονισμό των πυραυλακάτων κλάσης Ρουσσέν (Super Vita) από το Πολεμικό μας Ναυτικό, ας δούμε τι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 29 Δεκεμβρίου 1940: Blitz – Η 2η «Μεγάλη...

0
Το έτος 1666 το Λονδίνο καταστράφηκε σχεδόν ολοσχερώς από τη μεγαλύτερη πυρκαγιά που είχε ποτέ ξεσπάσει στην πόλη, που επεκτάθηκε "καταβροχθίζοντας" τα παλιά ξύλινα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Έτοιμοι οι πρώτοι Ουκρανοί πιλότοι για τα γαλλικά Mirage 2000-5

Ή πρώτη ομάδα Ουκρανών πιλότων και τεχνικών ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στη Γαλλία σε μαχητικά Mirage 2000-5, στην βάση του Nancy–Ochey, στη βορειοανατολική Γαλλία....

Αλίγιεφ: Η Ρωσία κατέρριψε το αεροσκάφος μας, να μας ζητήσουν συγγνώμη

Ο πρόεδρος του Αζερμπαϊτζάν Ιλχάμ Αλίεφ κατηγόρησε την Μόσχα ότι επεδίωξε να αποκρύψει το γεγονός ότι το αεροσκάφος της Azerbaijan Airlines το οποίο συνετρίβη...

Μέση Ανατολή: Η περίοδος Ομπάμα έλαβε τέλος!

Του Walter Russell Mead, αρθρογράφου της Wall Street JournalΟι συνέπειες της πτώσης του Ασαντ στη Συρία θα είναι αισθητές για χρόνια στη Μέση Ανατολή,...