Σε μια μάλλον αμήχανη τελετή η Dassault Aviation προχώρησε στην παρουσίαση του νέου της μοντέλου Falcon 6X, που –όσο πιο αθόρυβα γίνεται- αντικαθιστά το ακυρωθέν στην πράξη Falcon 5X, «θύμα»των πολύ μεγάλων καθυστερήσεων της εξέλιξης του κινητήρα του  Snecma Silvercrest λόγω των δυσεπίλυτων προβλημάτων που παρουσιάζει το τρήμα υψηλού λόγου συμπίεσης. Όπως έχουμε γράψει σχετικά στην Π&Δ, οι συσσωρευμένες καθυστερήσεις είχαν οδηγήσει σε πολλαπλές ακυρώσεις παραγγελιών και δεσμεύσεων για το δικινητήριο επιχειρηματικό τζετ πλήττοντας το «πορτοφόλι» αλλά κυρίως το κύρος της Dassault.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας Eric Trappier το πρόβλημα είχε πάρει τέτοια διάσταση που το σχέδιο «Β» απλής αντικατάστασης του κινητήρα στο Falcon 5X προσπεράστηκε, ώστε να μην υπάρχει άμεση σύνδεση με το κακό παρελθόν, έναντι της υιοθέτησης ενός «νέου» αεροσκάφους.
Το Falcon 6X υιοθετεί τον Pratt & Whitney Canada PW812D («D»=Dassault) engines. Ο κινητήρας, στην κατηγορία των 13.000-14.000 λιβρών που έχει επιλεγεί επίσης για τα (ανταγωνιστικά) Gulstream G500 (PurePower PW814GA) και G600 (PW815GA).