Επισημάναμε σε αρκετές περιπτώσεις αναρτήσεων την προηγούμενη εβδομάδα την απαράδεκτη κατάσταση που δημιουργήθηκε στο θέμα του προγράμματος εκσυγχρονισμού των F-16.
Αιτία βέβαια των όσων διαδραματίστηκαν και «έθαψαν» την αλήθεια ήταν ο εντελώς άστοχος χειρισμός της κυβέρνησης γενικότερα στο θέμα αλλά και του αρμοδίου υπουργού Εθνικής Άμυνας ειδικότερα (με διαρροές, αρκετές, όπως εκ των πραγμάτων αποδείχθηκε επιλεκτικά) όλους αυτούς τους μήνες που το πρόγραμμα βρισκόταν υπό εξέλιξη. Όταν βέβαια χρειάστηκε να μιλήσει η μονότονη επανάληψη ότι “το πρόγραμμα θα κοστισει 1,1 δις” χωρίς άλλη εξήγηση δεν βοήθησε καθόλου. Ευτυχώς, για άλλη μια φορά, την κατάσταση έσωσε ο κος Βίτσας με την χθεσινή του (αλλά αρκετά καθυστερημένη) συνέντευξη.
Το ότι αφέθηκε να συμπέσει το θέμα με την επίσκεψη του πρωθυπουργού στις ΗΠΑ ήταν η πρώτη μεγάλη αστοχία και μάλιστα αυτό έγινε χωρίς οποιαδήποτε προετοιμασία της ελληνικής κοινής γνώμης με αποτέλεσμα να αφεθεί η ενημέρωση των Ελλήνων στον πρόεδρο των ΗΠΑ. Άλλη μια περίπτωση κυβερνητικής αφέλειας και άγνοιας ή (για κάποιο λόγο) εσκεμμένο.
Το πότε έφτασε η LOA, ως απάντηση του αιτήματος για παροχή πληροφόρησης (RFI) είναι ασφαλώς ένα ζήτημα. Το εάν, όπως αναφέρεται, αφιχθεί μόλις την Παρασκευή προ της αναχωρήσεως του πρωθυπουργού για τις ΗΠΑ ήταν ένα πρόβλημα και θα έπρεπε να υπάρξει συνεννόηση με την αμερικανική πλευρά για το πότε θα δημοσιοποιείτο.
Το γεγονός ότι, στη συνέχεια αφέθηκε το θέμα να «σέρνεται» για πολλά 24ωρα με μοναδική πληροφόρηση στην Ελλάδα την γνωστοποίηση της DSCA προς το Κογκρέσο (για την οποία κανείς βέβαια Έλληνας δεν ήταν υποχρεωμένος να γνωρίζει το τι πραγματικά σημαίνει) ήταν άλλη μια μεγάλη αστοχία.
Άφθονη βέβαια ήταν και η παραπληροφόρηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των ΜΜΕ (είτε από άγνοια είτε από σκοπιμότητα) που… αποτελείωσε την όποια αλήθεια και (το χειρότερο) δημιούργησε εντυπώσεις που δύσκολα μπορούν να αλλάξουν.
Άστοχή και σε πολλές περιπτώσεις προσχηματική ή και υποκριτική η συμπεριφορά της αντιπολίτευσης για το θέμα.
Μοναδική μας παρηγοριά ότι οι αναγνώστες της Π&Δ αλλά και αυτού του ιστότοπου γνώριζαν το θέμα μέχρι κεραίας ήδη από πολλούς μήνες (ή και χρόνια) νωρίτερα και ελπίζουμε ότι κατόρθωσαν έτσι να αναχαιτίσουν τον σκοταδισμό που επιβλήθηκε στην πραγματικότητα γύρω από τον εκσυγχρονισμό των F-16.
F-16… Εκεί όπου χάθηκε η αλήθεια
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Συρία, καθοριστικός ο ρόλος της Ελλάδας στη διαμόρφωση ευρωπαϊκής πολιτικής
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 7 Ιανουαρίου 1948: Υπόθεση “Thomas Mantell”, η πρώτη...
Ο Αμερικανός σμηναγός Thomas F. Mantell της αεροπορίας της Εθνοφρουράς του Κεντάκυ σκοτώνεται, όταν το καταδιωκτικό F-51D Mustang του κατέπεσε ενώ καταδίωκε ένα Αγνώστου...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...