Το αμερικανικό ναυτικό επιδιώκει να επιταχύνει τις διαδικασίες προμήθειας ώστε τα επόμενα προσεχή χρόνια να μπορέσει να αποκτήσει τρία νέας ναυπήγησης επιθετικά πυρηνοκίνητα υποβρύχια (SSN) αντί για δυο όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Παράλληλα, επιθυμεί την διατήρηση σε υπηρεσία πέντα παλαιότερων υποβυχίων SSN για μεγαλύτερο διάστημα, όλα αυτά προκειμένου να γεφυρώσει το ολοένα και μεγαλύτερο κενό με τους δυνητικούς του αντιπάλους.
Με τις τωρινές συνθήκες, ο στόλος επιθετικών υποβρυχίων του κλάδου αναμένεται να μειωθεί κατά 20% μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια. Αυτή τη στιγμή είναι σε υπηρεσία 52 σκάφη και μέχρι το 2028 θα έχουν πέσει στα 42. Το ναυτικό έχει δεδηλωμένες ανάγκες για ένα στόλο 66 υποβρυχίων, ωστόσο με το υπάρχον πρόγραμμα νέων ναυπηγήσεων, ο στόχος δεν πρόκειται να επιτευχθεί πριν το 2048.
Αυτή τη στιγμή το πρόγραμμα ναυπήγησης των υποβρυχίων της νέας κλάσης Virginia έχει επιταχυνθεί από τους 84 μήνες ανά σκάφος που ήταν όταν ξεκίνησε στους 74, ενώ υπάρχει σχεδιασμός να πέσει ακόμα περισσότερο στους 66 μήνες, που βέβαια ακόμα και έτσι ισοδυναμεί με 5,5 χρόνια για κάθε νέο σκάφος. Το κάθε υποβρύχιο κοστολογείται περίπου στα 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το Κογκρέσο έχει ανάψει το πράσινο φως για την επόμενη παρτίδα ναυπήγησης που θα αφορά μέχρι 13 νέα υποβρύχια κλάσης Virginia μέχρι το 2023. περίπου τρία ανά έτος. Παράλληλα, το ναυτικό έχει ζητήσει να επεκταθεί η διάρκεια ζωής κατά δέκα χρόνια σε πέντε υποβρύχια της προηγούμενης κλάσης Los Angeles, που αντικαθιστά η νέα κλάση Virginia. Τα νέα υποβρύχια μέχρι στιγμής έχουν παραδοθεί εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού.
Τα επιθετικά υποβρύχια είναι απαραίτητα για την συνοδεία και προστασία υποβρυχίων βαλλιστικών πυραύλων (SSBN) κλάσης Ohio (και αυτών της νέας κλάσης Columbia) αλλά και των ομάδων μάχης αεροπλανοφόρων και ελικοπτεροφόρων, τα οποία είναι και βασικός στόχος αντίπαλων SSN. Ουσιαστικά θα μπορούσε να λεχθεί ότι χωρίς υποβρύχια για συνοδεία αυτές οι ομάδες μάχης δεν μπορούν να επιχειρήσουν.
To αμερικάνικο ναυτικό επιταχύνει την προμήθεια επιθετικών υποβρυχίων
- Advertisement -
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Οι “άγνωστοι” πύραυλοι ROCKS στη ισραηλινή φαρέτρα έπληξαν τελικά το Ισφαχάν;
Τα υποτιθέμενα «αντίποινα» του Ισραήλ στο Ιράν και το τι ακριβώς συνέβη το πρωί της Παρασκευής στο Ισφαχάν, παραμένουν στη σφαίρα της ασάφειας, που...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 26 Απριλίου 1986: Το πυρηνικό ατύχημα του Τσερνόμπιλ
Ο αντιδραστήρας Νο 4 του πυρηνικού εργοστασίου του Τσερνομπίλ στην Ουκρανία αστοχεί με αποτέλεσμα το χειρότερο πυρηνικό ατύχημα στην ιστορία. Αυτό συνέβη στη 01:23...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...