10.7 C
Athens
Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΤουρκικό Ναυτικό: Παρέλαβε το 1ο υποβρύχιο Type 214 παρουσία Ερντογάν - μεγάλα...

Τουρκικό Ναυτικό: Παρέλαβε το 1ο υποβρύχιο Type 214 παρουσία Ερντογάν – μεγάλα σχέδια για νέα πλοία

- Advertisement -

Στο ενεργητικό του Τουρκικού Ναυτικού πέρασε σήμερα το TCG Pirireis, το πρώτο από τα 6 υποβρύχια Type 214TN που κατασκευάζονται τοπικά, έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών του.

Η τελετή έγινε στον Ναύσταθμο του Ακσάζ, απέναντι από τη Ρόδο, παρουσία του Ρ.Τ. Ερντογάν ο οποίος δήλωσε πως η χώρα του “περιβρέχεται από θάλασσα από 3 πλευρές, είμαστε στο κέντρο μιας γεωγραφικής περιοχής που έχει γνωρίσει αιώνες διαπάλης διεθνούς ισχύος…γνωρίζουμε πως για ζήσουμε ειρηνικά πρέπιε να έχουμε ένα ισχυρό και αποτελεσματικό Ναυτικό τόσο στην “Γαλάζια Πατρίδα” μας όσο και μακριά. Με αυτό το σκεπτικό εργαζόμαστε να ενισχύσουμε τις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις σε κάθε πεδίο από το 2002″.

Πόσο κοστίζει ένα νέο υποβρύχιο – η κρίσιμη ελληνική αγορά που καθυστερεί

Τα υπόλοιπα 5 υποβρύχια της κλάσης, αναμένεται να ενταχθούν στο Τουρκικό Ναυτικό έως το 2029. Σύμφωνα με δηλώσεις του Ερντογάν, αυτά θα αποτελούν “τα καλύτερα του τύπου τους διεθνώς”, ενώ το 2ο της κλάσης, το Hizirreis θα είναι έτοιμο το 2025 (ήδη είναι σε δοκιμές), και το 2026 θα παραδοθεί το 3ο, το Muratreis. Στην τελετή τονίστηκε πως τα υποβρύχια θα φέρουν τις επίσης τουρκικές τορπίλες AKYA όπως και τους αντιπλοϊκούς πυραύλους ATMACA σε εκδοχή υποθαλάσσιας εκτόξευσης (υπό εξέλιξη).

Παράλληλα ο Πρόεδρος της Τουρκίας επιβεβαίωσε την εξέλιξη του προγράμματος MILDEN για κατασκευή “εθνικού υποβρυχίου”, δηλαδή αποκλειστικά τουρκικής σχεδίασης το οποίο είναι σε εξέλιξη, όπως και για τη συνέχιση της μελέτης και παραγωγής του αντιτορπιλικού κλάσης TF-2000, αλλά και του δεύτερου ελικοπτεροφόρου/αεροπλανοφόρου, μετά τo TCG Anadolu, το οποίο όμως θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο.

Πέρα από τα παραπάνω, ανακοινώθηκε και η επίσημη λειτουργία της νέας πλωτής δεξαμενής εξυπηρέτησης υποβρυχίων, με ικανότητα υποδοχής σκαφών έως 3.000 τόνους…

H πλωτή δεξαμενή εξυπηρέτησης υποβρυχίων, μια σημαντική υποδομή για την επισκευή των σκαφών οπουδήποτε.

…όπως και η παραλαβή 3 μικρών πετρελαιοφόρων κλάσης Yakit, των Y-161, Y-162, Y-163, που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Desan, μήκους 49 μέτρων, με ικανότητα μεταφοράς 200 τόνων καυσίμων και 39 τόνων νερού. Αυτά προορίζονται για να εξυπηρετούν τα μικρά σκάφη του Τουρκικού Ναυτικού.

Με όλα τα παραπάνω, είναι φανερό πως ο εξοπλιστικός καταιγισμός του Τουρκικού Ναυτικού συνεχίζεται. Όπως έχουμε γράψει, ήδη είναι σε διάφορα στάδια κατασκευής 5 φρεγάτες κλάσης Istanbul, αναμένονται ακόμη 2 να ξεκινήσει η κατασκευή τους, έχει ανακοινωθεί κατασκευή άλλων 8 κορβετών κλάσης Hisar. Οπότε μαζί με τα προγράμματα αντιτορπιλικού, αεροπλανοφόρου, εθνικού υποβρυχίου, βοηθητικών σκαφών και ότι άλλο εμφανιστεί, σε περίπου μια δεκαετία το Τουρκικό Ναυτικό θα έχει σχεδόν ολοκληρωτικά ανανεωθεί σε σκάφη, τα περισσότερα εγχώριας σχεδίασης και κατασκευής και με πληθώρα τουρκικών συστημάτων και όπλων. Η ελληνική απάντηση σε αυτά είναι…

Τουρκία: Ξεκίνησε η ναυπήγηση της 6ης φρεγάτας Istanbul! Εμείς ακόμη ψάχνουμε

Ακολουθήστε μας, στο Facebook, στο Twitter, στο YouTube και στο Viber!

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

51 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
51 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Γιατί η Ελλάδα “έκοψε” το πρόγραμμα του IRIS-T Block 2, ενώ χρηματοδοτεί το ΕΛΚΑΚ!

H ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας Diehl Defence στις 30 Ιανουαρίου 2025 σχετικά με την έναρξη της ανάπτυξης και της προετοιμασίας παραγωγής του πυραύλου αέρος-αέρος...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

358 Μοίρα Έρευνας-Διάσωσης: Η άγνωστη αποστολή SAR στα Ίμια

9
Του Θεμιστοκλή Βρανά. Πρώτη δημοσίευση, "ΠΤΗΣΗ", Νο 45, Ιανουάριος 2024Για το τι έλαβε χώρα στα Ίμια στο τέλος Ιανουαρίου 1996 έχουν γραφεί πολλά και...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Ιανουαρίου 1996: Η κρίση στα Ίμια κορυφώνεται

9
Τις πρώτες πρωϊνές ώρες της 31ης Ιανουαρίου, Τούρκοι κομάντος αποβιβάζονται στη μικρή Ίμια, που έχει μείνει αφύλακτη και υψώνουν την τουρκική σημαία.https://military-history.gr/1995-12-25-figen-akat/Στις 05:30 το...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Γιατί η Ελλάδα “έκοψε” το πρόγραμμα του IRIS-T Block 2, ενώ χρηματοδοτεί το ΕΛΚΑΚ!

H ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας Diehl Defence στις 30 Ιανουαρίου 2025 σχετικά με την έναρξη της ανάπτυξης και της προετοιμασίας παραγωγής του πυραύλου αέρος-αέρος...

Η Βρετανία “σκοτώνει” 2 πλοία υποστήριξης αποβάσεων – πιθανός πελάτης η Βραζιλία

Τα δύο μεγάλα πλοία υποστήριξης αποβάσεων, HMS Albion και HMS Bulwark, που θα αποσύρει το Βρετανικό Ναυτικό σε λίγες εβδομάδες, είναι προς πώληση. Μιλάμε...

Το μεγαλύτερο σουηδικό “πακέτο” βοήθειας για την Ουκρανία – με 1.500 πυραύλους TOW

Στο 1,17 δις ευρώ φθάνει η αξία του τελευταίου πακέτου αμυντικής βοήθειας που θα στείλει η Σουηδία στην Ουκρανία, το οποίο ανακοινώθηκε χθες. Σε...