Το Συμβούλιο Αμυντικών Προμηθειών (DAC) με επικεφαλής τον υπουργό Άμυνας Rajnath Singh απέρριψε για τεχνικούς λόγους την κοινή προσφορά της κοινοπραξίας Adani Group & Hindustan Shipyard Limited για το πρόγραμμα 75 (Ι) για τη ναυπήγηση 6 νέων υποβρυχίων συμβατικής πρόωσης αξίας 6,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Κατά συνέπεια, απέμειναν οι Mazagon Docks Ltd (MDL) και η Larsen & Turbo (L & T) με έδρα το Μουμπάι που έχουν εγκριθεί ως Ινδικοί Στρατηγικοί Συνεργάτες (SP) και θα ανταγωνιστούν τώρα για να ναυπηγήσουν έξι νέα υποβρύχια για το ινδικό Ναυτικό στην Ινδία.
Όποια εταιρεία κερδίσει τελικά θα κληθεί να επιλέξει έναν από τους πέντε ξένους κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού (OEM): τη γαλλική Naval Group (υποβρύχια Scorpene). το ρωσικό γραφείο σχεδιασμού Rubin (υποβρύχια Amur 1650), τη γερμανική Thyssenkrupp (Type 214), την ισπανική Navantia (S80) και τη νοτιοκορεάτικη DSME που προωθεί αναβαθμισμένα Type 209 για τα οποία έχει δικαιώματα ανεξάρτητης ναυπήγησης και πώλησης σε διεθνείς πελάτες.
Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι τόσο η σουηδική Saab Kockums με το υποβρύχιο A26 όσο και η ιαπωνική Mitsubishi Heavy Industries με την κλάση Soryu είχαν αποχωρήσει από τον διαγωνισμό της Ινδίας σε προγενέστερες φάσεις.
Τα κρατικά ναυπηγεία Mazagon Docks Ltd (MDL) έχουν ένα προφανές πλεονέκτημα αφού ήδη μια ενεργή γραμμή παραγωγής και έχει παραδώσει μέχρι στιγμής τα πρώτα δύο από τα έξι υποβρύχια κλάσης Scorpene στο ινδικό Ναυτικό. Αυτά τα υποβρύχια ναυπηγούνται σε συνεργασία με τη Naval Group.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τα υποψήφια υποβρύχια, η κλάση Lada και συγκεκριμένα η εξαγωγική έκδοση Amur-1650 που προσφέρεται στην Ινδία θα είναι τα μοναδικά υποβρύχια που θα έχουν ικανότητα εξαπόλυσης πυραύλων BrahMos.
Επίσης, στα υποβρύχια που πρόκειται να ναυπηγηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος P75 (I), θα πρέπει να υπάρχει μια διάταξη τεχνολογίας AIP (πρόωση ανεξάρτητής του αέρα), που αναπτύσσεται εγχωρίως από τον Οργανισμό Έρευνας και Ανάπτυξης της Άμυνας (DRDO).
Αυτήν την στιγμή το ινδικό Ναυτικό επιχειρεί με δύο διαφορετικές κλάσεις συμβατικών υποβρυχίων – ρώσικα Kilo και γερμανικά Type 209. Επίσης έχει παραδοθεί και γίνει αποδεκτό και ένα υποβρύχιο κλάσης Scorpene.
Ποιοι είναι οι πέντε «μνηστήρες» για τα έξι νέα υποβρύχια της Ινδίας
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Στρατηγός ε.α. Κωνσταντίνος Φλώρος – “Μόνο η ένοπλη ισχύς εξασφαλίζει...
Η συνέντευξη του τ. Α/ΓΕΕΘΑ , στον Κώστα Δεληγιάννη, δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Αντίλογος»Κύριε Αρχηγέ αφυπηρετήσατε προσφάτως, έχοντας συμπληρώσει το ανώτατο προβλεπόμενο όριο των 4...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17 Νοεμβρίου 1973: Η Εξέγερση του Πολυτεχνείου κορυφώνεται
Eμπνευσμένοι από τις κινητοποιήσεις στη Νομική Σχολή, δύο φορές μέσα στο ίδιο έτος, στις 14 Νοεμβρίου 1973 φοιτητές ξεκινούν κατάληψη του κτιρίου του Πολυτεχνείου...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...