
Ο διάδοχος των γερμανικών μεταφορικών ελικοπτέρων CH-53GE θα πρέπει να διαθέτει την ικανότητα λήψης καυσίμου κατά τη διάρκεια της πτήσης, αναφέρει το «FlightGlobal».
Υποψήφια για το πρόγραμμα των 60 νέων ελικοπτέρων είναι τα αμερικανικά CH-53K και CH-47F. Αν και το CH-53K παρουσιάζει συμβατότητα, αυτή τη στιγμή σωλήνα εναέριου ανεφοδιασμού έχει μόνο το MH-47G, η εξειδικευμένη έκδοση Ειδικών Επιχειρήσεων του CH-47. Το Βερολίνο επιθυμεί επίσης τα CH-47 να έχουν τις μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμου για εκτεταμένη ακτίνα δράσης. Το RfP αναμένεται να σταλεί στις εταιρείες τον Μάιο και η επιλογή να συμβεί το επόμενο έτος. Το συμβόλαιο θα μπορούσε να υπογραφθεί το 2020 και το πρώτο ελικόπτερο να παραδοθεί το 2023.
Τον εναέριο ανεφοδιασμό των μελλοντικών γερμανικών ελικοπτέρων θα αναλάβουν μεταφορικά αεροσκάφη A400M και τρία KC-130J.
Ροή Ειδήσεων
01/02/2018
14
Τα νέα ελικόπτερα της Γερμανίας θα έχουν δυνατότητες εναέριου ανεφοδιασμού