Το πραξικόπημα του περασμένου καλοκαιριού, έπληξε ανεπανόρθωτα την στελέχωση των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων. Αυτή που επλήγη όμως περισσότερο από όλα, ήταν αναμφίβολα η Τουρκική Αεροπορία, αφού σύμφωνα με πληροφορίες, μετά το πραξικόπημα ακολούθησε ένα πογκρόμ διώξεων, αποτάξεων, και φυσικά συλλήψεων. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μειωθεί αισθητά η επάνδρωση των πολεμικών μοιρών της ΤΗΚ, σε επίπεδα που όμως δεν είναι διαθέσιμα δημοσίως. Αν και προφανώς όσοι πρέπει, έχουν άποψη, η στελέχωση έχει πέσει αρκετά, αφού πολλοί έμπειροι πιλότοι, με εκπαιδεύσεις στο εξωτερικό είναι πλέον εκτός ΤΗΚ. Οι επίσημες πληροφορίες μιλούν για 500 πιλότους να έχουν απομακρυνθεί ή και συλληφθεί, ενώ θεωρείται πως συνολικά 800 πιλότοι εγκατέλειψαν με τον ένα ή άλλο τρόπο την καριέρα τους στην ΤΗΚ. Η αναπλήρωση στον Στρατό και το Ναυτικό ίσως να είναι ευκολότερη, αν και οι πρόσφατες περιπέτειες του Τουρκικού Στρατού στην Συρία προφανώς είναι και αποτέλεσμα της αποψίλωσής του από έμπειρους αξιωματικούς. Το θέμα είναι πως η Αεροπορία είναι σε χειρότερη θέση από τον Στρατό, και σίγουρα δεν είναι πχ Δικαστικό Σώμα, όπου ο Ερντογάν έδιωξε χιλιάδες δικαστές και τους αντικατέστησε με “δικούς” του. Προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία αναπλήρωσης των “απωλειών”, Τουρκικά Μέσα αναφέρουν πως “επανεξετάζονται” υποψήφιοι της Τουρκικής Σχολής Ικάρων που απορρίφθηκαν στα κριτήρια επιλογής. Οι Τούρκοι θεωρούν πως αυτοί οι υποψήφιοι “κόπηκαν” από τους Γκιουλενιστές, προκειμένου στην θέση τους να προωθηθούν υποψήφιοι καθοδηγούμενοι από τον Γκιουλέν. Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, κλήθηκαν 1040 υποψήφιοι που είχαν απορριφθεί παλαιότερα, και 976 από αυτούς ανταποκρίθηκαν θετικά. Από τους τελευταίους, πέρασαν τα τεστ οι 831! Πρέπει εδώ να σημειώσουμε πως η είδηση μας έρχεται από τουρκικά μέσα που αντιπολιτεύονται τον Τούρκο πρόεδρο.
photo: Turkish Air Force
Καλύπτονται τα κενά της Τουρκικής Αεροπορίας σε πιλότους
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ελικόπτερα ΝΗ90, αναζητώντας σύμβαση υποστήριξης και δεσμεύσεις ότι “θα πετάνε”
Η σύμβαση για την προμήθεια των ελικοπτέρων ΝΗ90 από τη χώρα μας μάλλον αποτελεί case study για το πώς "δεν πρέπει να γίνονται συμβάσεις"! ...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 12 Νοεμβρίου 1943: Μάχη της Λέρου, η τελευταία...
Ξεκινά η Μάχη της Λέρου με την απόβαση γερμανικών στρατευμάτων στο νησί.Η Λέρος είχε καταληφθεί από τους Ιταλούς στον ιταλοτουρκικό πόλεμο το 1912, μαζί...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...