22.8 C
Athens
Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΕΞΕΛΙΞΗ: Η γερμανική MTU, η γαλλική Safran και η ισπανική ΙΤΡ Aero...

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η γερμανική MTU, η γαλλική Safran και η ισπανική ΙΤΡ Aero θα κατασκευάσουν τον κινητήρα του FCAS (Future Combat Air System)

- Advertisement -

MTU Aero Engines, Safran Aircraft Engines, and ITP Aero κατέληξαν σε μια συνολική συμφωνία για τη συνεργασία για την παροχή ενός από κοινού αναπτυγμένου, παραγόμενου και υποστηριζόμενου κινητήρα για την χρήση στο ευρωπαϊκό μαχητικό νέας γενιάς, Next-Generation Fighter (NGF), το οποίο αποτελεί βασικό στοιχείο του σχεδιασμού του FCAS (Future Combat Air System). Το NGF θα είναι το επανδρωμένο “συστατικό” του FCAS.

Η ITP από την Ισπανία συμμετέχει στο πρόγραμμα ως κύριος εταίρος της νέας κοινοπραξίας της MTU και της Safran, της EUMET. Η συμφωνία αυτή θα επιτρέψει ένα ισότιμο κομμάτι “εργασιών” μεταξύ Γαλλίας, Γερμανίας και Ισπανίας. Η EUMET θα είναι ο μοναδικός κύριος εργολάβος για όλες τις δραστηριότητες  που αφορούν τον κινητήρα και σχετίζονται με το Next-Generation Fighter.

«Έχουμε δημιουργήσει ένα αξιόπιστο και σταθερό πλαίσιο για ρεαλιστικές και εστιασμένες αποφάσεις μεταξύ των εταίρων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του κινητήρα», σχολίασε ο Michael Schreyögg, διευθυντής προγράμματος της MTU και πρόεδρος της συνέλευσης των μετόχων της EUMET. «Το FCAS είναι ένα εξαιρετικά στρατηγικό πρόγραμμα, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση των θεμελιωδών ικανοτήτων μας σε στρατιωτικούς κινητήρες, ενώ παράλληλα ενισχύει τις εθνικές και ευρωπαϊκές αμυντικές δυνατότητες», σημείωσε ο Jean-Paul Alary, διευθύνων σύμβουλος της Safran Aircraft Engines. «Ως ηγέτης του σχεδιασμού και της ολοκλήρωσης κινητήρων NGF, η Safran Aircraft Engines ανυπομονεί να οικοδομήσει σταθερά θεμέλια και να ενισχύσει τη συνεργασία με τις ομάδες της MTU και της ITP Aero.»

«Η σημερινή συμφωνία σηματοδοτεί ένα πολύ σημαντικό ορόσημο για την ITP Aero και το πρόγραμμα FCAS. Πιστεύουμε ότι αυτό το πρόγραμμα θα είναι καθοριστικό για την ITP Aero να προχωρήσει, προβάλλοντας τον ρόλο και τις δυνατότητες της ισπανικής αμυντικής βιομηχανίας στο μέλλον της ευρωπαϊκής άμυνας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας Safran και MTU Aero», σχολίασε ο Carlos Alzola, CEO της ITP Aero.

Μέσα στο EUMET, η Safran Aircraft Engines θα ηγηθεί της συνολικής σχεδίασης και ολοκλήρωσης του κινητήρα, ενώ η MTU Aero Engines θα ηγηθεί των δραστηριοτήτων σέρβις του κινητήρα. Η ITP Aero θα ενσωματωθεί πλήρως στον σχεδιασμό του κινητήρα και θα αναπτύξει μεταξύ άλλων το θάλαμο χαμηλής πίεσης και το ακροφύσιο.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα  η επόμενη φάση Έρευνας & Τεχνολογίας (Ε & Τ 1Β/2) θα πρέπει να περάσει τις εθνικές διαδικασίες έγκρισης έως τα μέσα του τρέχοντος έτους, προκειμένου να προχωρήσει το πρόγραμμα FCAS στο επόμενο επίπεδο.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

8 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Κονδύλια SAFE για την ελληνική άμυνα, προτελευταίοι στην Ευρώπη και… πάλι καλά!

Στα 787,7 εκατομμύρια ευρώ (από 1,2 δις που είχαμε ζητήσει), καταλήγει η "απόδοση" της δανειακής χρηματοδότησης για την Ελλάδα από τον κανονισμό SAFE της...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Φρεγάτες FDI, όλες οι αλλαγές, με νέες ημερομηνίες, νέα πρότυπα,...

65
Σημαντικές εξελίξεις για το πρόγραμμα των ελληνικών φρεγατών FDI HN, φέρνει η κατάθεση στη Βουλή της επικαιροποιημένης σύμβασης αγοράς τους, που προβλέπει και την...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 21 Σεπτεμβρίου 1944: Η ΙΙΙ Ορεινή Ταξιαρχία καταλαμβάνει...

9
Η ΙΙΙ Ελληνική Ορεινή Ταξιαρχία φτάνει στο κέντρο της Ιταλικής πόλης Ρίμινι και υψώνει τη σημαία της στο δημαρχείο. Είναι το τέλος της σκληρής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ThinkOutOfTheBox: MQ-9B SeaGuardian για αντικατάσταση των Ρ-3Β που παραμένουν “μακρινά”

Η Ελλάδα, ως μεσογειακή χώρα με εκτεταμένη ακτογραμμή που εκτείνεται σε χιλιάδες χιλιόμετρα στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, βρίσκεται στο επίκεντρο σύνθετων γεωπολιτικών...

Φρεγάτες FDI, αντί για πυραύλους SCALP… οι ELSA κάπου πολλά χρόνια μετά

Στη ραδιοφωνική εκπομπή “Εμείς οι Έλληνες” του Λάμπρου Καλαρρύτη, στο σταθμό “Παραπολιτικά 90,1” μίλησε ο εκδότης της “ΠΤΗΣΗΣ”, Φαίδων Καραϊωσηφίδης, για την αναφορά πιθανού εξοπλισμού...

LM Skunk Works: Αποκάλυψη τώρα του Vectis – βίντεο

Μετά από ένα χθεσινό teaser, ο τομέας ειδικών σχεδιάσεων και εφαρμογών Skunk Works της Lockheed Martin, αποδέσμευσε αυτό το βίντεο από ένα high-end στελθ...