19.6 C
Athens
Δευτέρα, 10 Μαρτίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΕΞΕΛΙΞΗ: Η γερμανική MTU, η γαλλική Safran και η ισπανική ΙΤΡ Aero...

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η γερμανική MTU, η γαλλική Safran και η ισπανική ΙΤΡ Aero θα κατασκευάσουν τον κινητήρα του FCAS (Future Combat Air System)

- Advertisement -

MTU Aero Engines, Safran Aircraft Engines, and ITP Aero κατέληξαν σε μια συνολική συμφωνία για τη συνεργασία για την παροχή ενός από κοινού αναπτυγμένου, παραγόμενου και υποστηριζόμενου κινητήρα για την χρήση στο ευρωπαϊκό μαχητικό νέας γενιάς, Next-Generation Fighter (NGF), το οποίο αποτελεί βασικό στοιχείο του σχεδιασμού του FCAS (Future Combat Air System). Το NGF θα είναι το επανδρωμένο “συστατικό” του FCAS.

Η ITP από την Ισπανία συμμετέχει στο πρόγραμμα ως κύριος εταίρος της νέας κοινοπραξίας της MTU και της Safran, της EUMET. Η συμφωνία αυτή θα επιτρέψει ένα ισότιμο κομμάτι “εργασιών” μεταξύ Γαλλίας, Γερμανίας και Ισπανίας. Η EUMET θα είναι ο μοναδικός κύριος εργολάβος για όλες τις δραστηριότητες  που αφορούν τον κινητήρα και σχετίζονται με το Next-Generation Fighter.

«Έχουμε δημιουργήσει ένα αξιόπιστο και σταθερό πλαίσιο για ρεαλιστικές και εστιασμένες αποφάσεις μεταξύ των εταίρων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του κινητήρα», σχολίασε ο Michael Schreyögg, διευθυντής προγράμματος της MTU και πρόεδρος της συνέλευσης των μετόχων της EUMET. «Το FCAS είναι ένα εξαιρετικά στρατηγικό πρόγραμμα, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση των θεμελιωδών ικανοτήτων μας σε στρατιωτικούς κινητήρες, ενώ παράλληλα ενισχύει τις εθνικές και ευρωπαϊκές αμυντικές δυνατότητες», σημείωσε ο Jean-Paul Alary, διευθύνων σύμβουλος της Safran Aircraft Engines. «Ως ηγέτης του σχεδιασμού και της ολοκλήρωσης κινητήρων NGF, η Safran Aircraft Engines ανυπομονεί να οικοδομήσει σταθερά θεμέλια και να ενισχύσει τη συνεργασία με τις ομάδες της MTU και της ITP Aero.»

«Η σημερινή συμφωνία σηματοδοτεί ένα πολύ σημαντικό ορόσημο για την ITP Aero και το πρόγραμμα FCAS. Πιστεύουμε ότι αυτό το πρόγραμμα θα είναι καθοριστικό για την ITP Aero να προχωρήσει, προβάλλοντας τον ρόλο και τις δυνατότητες της ισπανικής αμυντικής βιομηχανίας στο μέλλον της ευρωπαϊκής άμυνας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας Safran και MTU Aero», σχολίασε ο Carlos Alzola, CEO της ITP Aero.

Μέσα στο EUMET, η Safran Aircraft Engines θα ηγηθεί της συνολικής σχεδίασης και ολοκλήρωσης του κινητήρα, ενώ η MTU Aero Engines θα ηγηθεί των δραστηριοτήτων σέρβις του κινητήρα. Η ITP Aero θα ενσωματωθεί πλήρως στον σχεδιασμό του κινητήρα και θα αναπτύξει μεταξύ άλλων το θάλαμο χαμηλής πίεσης και το ακροφύσιο.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα  η επόμενη φάση Έρευνας & Τεχνολογίας (Ε & Τ 1Β/2) θα πρέπει να περάσει τις εθνικές διαδικασίες έγκρισης έως τα μέσα του τρέχοντος έτους, προκειμένου να προχωρήσει το πρόγραμμα FCAS στο επόμενο επίπεδο.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

8 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Γιατί η Ευρώπη δεν “καλεί στο τραπέζι” την Ελλάδα με τις τρίτες σε μέγεθος ένοπλες δυνάμεις του ΝΑΤΟ;

Ένα από τα βασικά επιχειρήματα για την αμυντική ισχύ της χώρας μας, είναι ο πράγματι τεράστιος για το μέγεθος μας, αριθμός αρμάτων, τεθωρακισμένων, αυτοκινούμενων...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

REARM Europe: η αμηχανία και η τελευταία ευκαιρία για να μην...

Οι παγκόσμιες εξελίξεις στο γεωπολιτικό πεδίο και μάλιστα με τους πρωτοφανείς καταιγιστικούς ρυθμούς που συμβαίνουν, δυστυχώς φαίνεται να αντιμετωπίζονται από την κυβέρνηση με αμηχανία...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Μαρτίου 1814: Μάχη της Λων, η φήμη...

0
Το 1814, έχοντας αποδεκατιστεί στη Ρωσία και ηττηθεί επανειλημμένα στην κεντρική Ευρώπη, ο στρατός του Ναπολέοντα έδινε μάχη επιβίωσης εντός πλέον  των γαλλικών εδαφών.Ο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Οι ρωσικές δυνάμεις προωθούνται στο Κουρσκ

Οι ρωσικές δυνάμεις προωθήθηκαν περαιτέρω στην περιφέρεια Κουρσκ σήμερα και πήραν θέσεις πίσω από τις ουκρανικές δυνάμεις στο πλαίσιο μιας μεγάλης επιχείρησης περικύκλωσης που...

Γερμανία: Οι Πράσινοι αρνούνται να υπερψηφίσουν τις συνταγματικές αλλαγές που εισηγούνται CDU/CSU και SPD

Οι Πράσινοι ανακοίνωσαν πριν από λίγο ότι δεν προτίθενται να στηρίξουν τις συνταγματικές αλλαγές στις οποίες συμφώνησαν η Χριστιανική Ένωση (CDU/CSU) και το Σοσιαλδημοκρατικό...

Η Ουκρανία θα προτείνει ανακωχή στους αιθέρες και την θάλασσα με τη Ρωσία αύριο στη Σαουδική Αραβία

Η ουκρανική αντιπροσωπεία θα προτείνει «ανακωχή στους αιθέρες και την θάλασσα» με την Ρωσία κατά τις διαπραγματεύσεις με τις Ηνωμένες Πολιτείες αύριο στην Σαουδική...