14.7 C
Athens
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2023
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΕΞΕΛΙΞΗ: Η γερμανική MTU, η γαλλική Safran και η ισπανική ΙΤΡ Aero...

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η γερμανική MTU, η γαλλική Safran και η ισπανική ΙΤΡ Aero θα κατασκευάσουν τον κινητήρα του FCAS (Future Combat Air System)

- Advertisement -

MTU Aero Engines, Safran Aircraft Engines, and ITP Aero κατέληξαν σε μια συνολική συμφωνία για τη συνεργασία για την παροχή ενός από κοινού αναπτυγμένου, παραγόμενου και υποστηριζόμενου κινητήρα για την χρήση στο ευρωπαϊκό μαχητικό νέας γενιάς, Next-Generation Fighter (NGF), το οποίο αποτελεί βασικό στοιχείο του σχεδιασμού του FCAS (Future Combat Air System). Το NGF θα είναι το επανδρωμένο “συστατικό” του FCAS.

Η ITP από την Ισπανία συμμετέχει στο πρόγραμμα ως κύριος εταίρος της νέας κοινοπραξίας της MTU και της Safran, της EUMET. Η συμφωνία αυτή θα επιτρέψει ένα ισότιμο κομμάτι “εργασιών” μεταξύ Γαλλίας, Γερμανίας και Ισπανίας. Η EUMET θα είναι ο μοναδικός κύριος εργολάβος για όλες τις δραστηριότητες  που αφορούν τον κινητήρα και σχετίζονται με το Next-Generation Fighter.

«Έχουμε δημιουργήσει ένα αξιόπιστο και σταθερό πλαίσιο για ρεαλιστικές και εστιασμένες αποφάσεις μεταξύ των εταίρων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του κινητήρα», σχολίασε ο Michael Schreyögg, διευθυντής προγράμματος της MTU και πρόεδρος της συνέλευσης των μετόχων της EUMET. «Το FCAS είναι ένα εξαιρετικά στρατηγικό πρόγραμμα, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση των θεμελιωδών ικανοτήτων μας σε στρατιωτικούς κινητήρες, ενώ παράλληλα ενισχύει τις εθνικές και ευρωπαϊκές αμυντικές δυνατότητες», σημείωσε ο Jean-Paul Alary, διευθύνων σύμβουλος της Safran Aircraft Engines. «Ως ηγέτης του σχεδιασμού και της ολοκλήρωσης κινητήρων NGF, η Safran Aircraft Engines ανυπομονεί να οικοδομήσει σταθερά θεμέλια και να ενισχύσει τη συνεργασία με τις ομάδες της MTU και της ITP Aero.»

«Η σημερινή συμφωνία σηματοδοτεί ένα πολύ σημαντικό ορόσημο για την ITP Aero και το πρόγραμμα FCAS. Πιστεύουμε ότι αυτό το πρόγραμμα θα είναι καθοριστικό για την ITP Aero να προχωρήσει, προβάλλοντας τον ρόλο και τις δυνατότητες της ισπανικής αμυντικής βιομηχανίας στο μέλλον της ευρωπαϊκής άμυνας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας Safran και MTU Aero», σχολίασε ο Carlos Alzola, CEO της ITP Aero.

Μέσα στο EUMET, η Safran Aircraft Engines θα ηγηθεί της συνολικής σχεδίασης και ολοκλήρωσης του κινητήρα, ενώ η MTU Aero Engines θα ηγηθεί των δραστηριοτήτων σέρβις του κινητήρα. Η ITP Aero θα ενσωματωθεί πλήρως στον σχεδιασμό του κινητήρα και θα αναπτύξει μεταξύ άλλων το θάλαμο χαμηλής πίεσης και το ακροφύσιο.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα  η επόμενη φάση Έρευνας & Τεχνολογίας (Ε & Τ 1Β/2) θα πρέπει να περάσει τις εθνικές διαδικασίες έγκρισης έως τα μέσα του τρέχοντος έτους, προκειμένου να προχωρήσει το πρόγραμμα FCAS στο επόμενο επίπεδο.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

8 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εκσυγχρονισμός MEKO200HN και μεταχειρισμένες LCS δεν αρκούν!

H είδηση που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες για το ενδεχόμενο απόκτησης από το Πολεμικό Ναυτικό μεταχειρισμένων LCS από το Αμερικανικό Ναυτικό, δεν ήταν κεραυνός...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Γιατί η Νότια Κορέα επέλεξε το Embraer C-390

0
H επιλογή νωρίτερα σήμερα από τη Νότια Κορέα του βραζιλιάνικου αεριωθούμενου μεταγωγικού C-390 αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη, πρωτίστως για την Embraer που επιτυγχάνει την...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 22 Νοεμβρίου/4 Δεκεμβρίου 1897: Ο επίλογος του Ελληνοτουρκικού...

0
Υπογράφεται στην Κωνσταντινούπολη συνθήκη ειρήνης μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας που τερματίζει τον «ατυχή» πόλεμο του 1897, που κράτησε μόλις 30 ημέρες. Τοποθετημένος στο πλαίσιο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Related News

Γιατί η Νότια Κορέα επέλεξε το Embraer C-390

H επιλογή νωρίτερα σήμερα από τη Νότια Κορέα του βραζιλιάνικου αεριωθούμενου μεταγωγικού C-390 αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη, πρωτίστως για την Embraer που επιτυγχάνει την...

«ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟ ΔΕΡΑΣ – 23», εντυπωσιακές εικόνες!

Την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023, στο πλαίσιο του πλέγματος των διεθνών συνεργασιών με φίλιες και σύμμαχες χώρες που σχεδιάζονται από το ΓΕΕΘΑ, πραγματοποιήθηκε στο...

Η Βουλγαρία ακυρώνει την αποστολή 100 BTR-60 στην Ουκρανία

Ο πρόεδρος της Βουλγαρίας - πρώην ανώτατος στρατιωτικός - Ρούμεν Ράντεφ άσκησε βέτο κατά της αποστολής 100 τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού BTR-60 στην Ουκρανία.Ο...