27.2 C
Athens
Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
ΝΕΑΑΜΥΝΑΗ Γαλλία και η Dassault σκέφτονται Σχέδιο Β αν το FCAS πάει...

Η Γαλλία και η Dassault σκέφτονται Σχέδιο Β αν το FCAS πάει στραβά!

- Advertisement -

Κάθε υπεύθυνος διευθύνων σύμβουλος έχει ένα Σχέδιο Β αν το Σχέδιο Α δεν λειτουργήσει σωστά, αποκάλυψε ο Eric Trappier αναφερόμενος στο πρόγραμμα FCAS την Παρασκευή.

Μιλώντας για το πρόγραμμα μαχητικού 6ης γενιάς, που η Γαλλία αναπτύσσει από κοινού με τις Γερμανία και Ισπανία, ο επικεφαλής της Dassault δεν έκρυψε τους προβληματισμούς του, οι οποίοι μεγάλωσαν μετά την είσοδο της Ισπανίας σε αυτό.

Η Dassault δεν θέλει περισσότερες χώρες στο πρόγραμμα FCAS

Πριν αυτή συμβεί, το μερίδιο εργασίας είχε μοιραστεί ίσα μεταξύ Dassault και Airbus, ενώ τώρα η Airbus έχει αναλάβει το 66%, αντιπροσωπεύοντας τόσο τη Γερμανία όσο την Ισπανία. «Το έχω δεχτεί αυτό», είπε ο Trappier. «Έκανε όμως την κατανομή των εργασιών σε όλα τα υποπρογράμματα, περιλαμβανομένων των στρατηγικών, περισσότερο πολύπλοκη».

Η Dassault φοβάται ότι οι πολλοί εμπλεκόμενοι θα μετατρέψουν το FCAS σε… Eurofighter 2.0

Σύμφωνα με το «Defense News», o επικεφαλής της Dassault προχώρησε ακόμα πιο πέρα. «Κάθε υπεύθυνος διευθύνων σύμβουλος δοκιμάζει τον καλύτερό του εαυτό να κάνει το Σχέδιο Α λειτουργικό, αλλά έχει πάντα ένα Σχέδιο Β».

Πιθανώς το Σχέδιο Β να είναι η Γαλλία να προχωρήσει μόνη σε ένα καινούργιο μαχητικό. «Όσον αφορά την τεχνολογία, η Dassault γνωρίζει πως να κατασκευάζει αεροσκάφη μόνη της. Η Safran έχει τις γνώσεις να φτιάχνει κινητήρες για πολεμικά αεροσκάφη. Η Thales ξέρει γύρω από ηλεκτρονικά και η MBDA από πυραύλους», τόνισε ο Trappier.

Υπάρχει χώρος για τη συμμετοχή περισσότερων κρατών στο πρόγραμμα ανάπτυξης του ευρωπαϊκού μαχητικού επόμενης γενιάς;

Τέλος, ανεξάρτητα από το πως το FCAS θα εξελιχθεί, το μαχητικό πρέπει να είναι ικανό για επιχειρήσεις από αεροπλανοφόρο και αυτό παίζει φανερά ρόλο στις διαβουλεύσεις, ανέφερε ο Trappier.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

28 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
28 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή...

0
Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιουλίου 1878: Η συνθήκη του Βερολίνου, οι...

13
Υπογράφεται η Συνθήκη του Βερολίνου μεταξύ των Μεγάλων Δυνάμεων και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Καρπός του συνεδρίου που οργανώθηκε στο Βερολίνο από τον "αρχιτέκτονα" της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

«Παράθυρο δημοσιονομικής ευελιξίας» για την Ελλάδα η έγκριση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες

«Παράθυρο ευελιξίας» για την Ελλάδα (όπως και για 16 κράτη- μέλη της ΕΕ συνολικά), ανοίγει η έγκριση από το τελευταίο Ecofin της ρήτρας διαφυγής...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή – το νέο “αφεντικό” της Ευρώπης;

Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...