Κάθε υπεύθυνος διευθύνων σύμβουλος έχει ένα Σχέδιο Β αν το Σχέδιο Α δεν λειτουργήσει σωστά, αποκάλυψε ο Eric Trappier αναφερόμενος στο πρόγραμμα FCAS την Παρασκευή.
Μιλώντας για το πρόγραμμα μαχητικού 6ης γενιάς, που η Γαλλία αναπτύσσει από κοινού με τις Γερμανία και Ισπανία, ο επικεφαλής της Dassault δεν έκρυψε τους προβληματισμούς του, οι οποίοι μεγάλωσαν μετά την είσοδο της Ισπανίας σε αυτό.
https://www.ptisidiastima.com/dassault-rules-out-more-countries-joining-fcas/
Πριν αυτή συμβεί, το μερίδιο εργασίας είχε μοιραστεί ίσα μεταξύ Dassault και Airbus, ενώ τώρα η Airbus έχει αναλάβει το 66%, αντιπροσωπεύοντας τόσο τη Γερμανία όσο την Ισπανία. «Το έχω δεχτεί αυτό», είπε ο Trappier. «Έκανε όμως την κατανομή των εργασιών σε όλα τα υποπρογράμματα, περιλαμβανομένων των στρατηγικών, περισσότερο πολύπλοκη».
https://www.ptisidiastima.com/dassault-fcas/
Σύμφωνα με το «Defense News», o επικεφαλής της Dassault προχώρησε ακόμα πιο πέρα. «Κάθε υπεύθυνος διευθύνων σύμβουλος δοκιμάζει τον καλύτερό του εαυτό να κάνει το Σχέδιο Α λειτουργικό, αλλά έχει πάντα ένα Σχέδιο Β».

Πιθανώς το Σχέδιο Β να είναι η Γαλλία να προχωρήσει μόνη σε ένα καινούργιο μαχητικό. «Όσον αφορά την τεχνολογία, η Dassault γνωρίζει πως να κατασκευάζει αεροσκάφη μόνη της. Η Safran έχει τις γνώσεις να φτιάχνει κινητήρες για πολεμικά αεροσκάφη. Η Thales ξέρει γύρω από ηλεκτρονικά και η MBDA από πυραύλους», τόνισε ο Trappier.
https://www.ptisidiastima.com/france-germany-face-a-dilemma-who-else-can-join-fcas/
Τέλος, ανεξάρτητα από το πως το FCAS θα εξελιχθεί, το μαχητικό πρέπει να είναι ικανό για επιχειρήσεις από αεροπλανοφόρο και αυτό παίζει φανερά ρόλο στις διαβουλεύσεις, ανέφερε ο Trappier.