12.6 C
Athens
Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου, 2025
sliderCRJ-700 και VH-60: είναι αυτό το χρονικό της τραγωδίας στην Ουάσιγκτον

CRJ-700 και VH-60: είναι αυτό το χρονικό της τραγωδίας στην Ουάσιγκτον

- Advertisement -

Αν και τα στοιχεία που οδήγησαν στη σύγκρουση στον αέρα των δυο αεροσκαφών πάνω από την αμερικανική πρωτεύουσα είναι ακόμη λίγα και συγκεχυμένα, αρχίζει να σχηματίζεται μια πρώτη εικόνα για το χρονικό που οδήγησε στην τραγωδία, αν και προς το παρόν παραμένει  ένα από τα πολλά σενάρια.

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν το CRJ701ER εκτελούσε προσέγγιση IFR (Instrument Flight Rules ) στο Reagan Washington National Airport και βρισκόταν στην τελική-«short final».

 

Το VH-60 (που εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση ως PAT25) πετούσε VFR (Visual Flight Rules) και επιχειρούσε να διασχίσει το ίχνος προσέγγισης-προσγείωσης στο Reagan Washington National.

Αναφέρεται ότι στην περιοχή της Ουάσιγκτον υπάρχει σχετική πρόβλεψη ώστε τα ελικόπτερα που μετακινούνται από την ανατολική στη δυτική όχθη του ποταμού Πατόμακ να διατηρούν οροφή στα 200 πόδια, διερχόμενα σε ασφαλές ύψος κάτω από το ίχνος πτήσης των αεροπλάνων που προσεγγίζουν στο αεροδρόμιο, υπό την καθοδήγηση του ΕΕΚ (Ελέγχου Εναερίου Κυκλοφορίας) στην περιοχή της Ουάσιγκτον.

 

 

Το VH-60, από τις καταγραφές της πτήσης του ελικοπτέρου,  κινείτο πάνω από τον ποταμό Πατόμακ, σε ένα προβλεπόμενο δίαυλο για τέτοιες πτήσεις, παράλληλα και ανατολικά με τον άξονα προσαπογειώσεων στους δυο βασικούς διαδρόμους του Reagan Washington National.

Σε σημείο νότια από το αεροδρόμιο, σε προβλεπόμενο δίαυλο (σύμφωνα με τα όσα έχουν δημοσιοποιεί) το ελικόπτερο έστρεψε δυτικά επιχειρώντας να διασχίσει το ίχνος προσγειώσεων των ενεργών διαδρόμων του Reagan Washington National.

Βρισκόταν όμως στη σωστή τοποθεσία;

Το γεγονός ότι το ελικόπτερο πετούσε «εξ όψεως» σήμαινε ότι έπρεπε να διατηρεί συνεχή οπτική αντίληψη των άλλων αεροσκαφών γύρω του με τη βοήθεια του ελέγχου εναερίου κυκλοφορίας.

 

Υπάρχει καταγεγραμμένη συνομιλία του ΕΕΚ και του VH-60/PAT25, που προειδοποιεί για άλλη κυκλοφορία στην περιοχή και ο πιλότος του οποίου ερωτάται εάν βλέπει «το άλλο αεροπλάνο». Σημειώνεται ότι υπάρχουν δημοσιοποιημένα στοιχεία ότι ο ΕΕΚ έκανε την κλίση στο VH-60/PAT25 επειδή υπήρχε αυτόματη προειδοποίηση του συστήματος για την πιθανότητα σύγκρουσης με το CRJ791ER.

Αν και ανέφερε θετικά, ότι δηλαδή το βλέπει, εντούτοις δεν είναι σίγουρο ότι  αφορούσε το μοιραίο CRJ701ER. Αμέσως μετά ακολούθησε η σύγκρουση.

Εναέρια σύγκρουση CRJ701 και VH-60 στην Ουάσιγκτον: τι ξέρουμε

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Οι Τούρκοι διπλασιάζουν το Ναύσταθμο του Ακσάζ, η Ελλάδα “πάγωσε” Σούδα και Αλμυρό

Η αναβάθμιση του τουρκικού ναυστάθμου στο Ακσάζ, στη νοτιοδυτική πλευρά της Τουρκίας, που ανακοινώθηκε πρόσφατα, όταν ολοκληρωθεί, θα προσφέρει σημαντικά στην στρατιωτική ενδυνάμωση της...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Diehl ανέλαβε την ανάπτυξη του IRIS-T Block 2, η...

24
Στα τέλη Δεκεμβρίου, το Ομοσπονδιακό Γραφείο Εξοπλισμού, Πληροφορικής και Υποστήριξης. των Γερμανικών Ενόπλων Δυναμέων (BAAINBw) και η Diehl Defence υπέγραψαν σύμβαση για την ανάπτυξη...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Ιανουαρίου 1923: Η ανταλλαγή πληθυσμών με την...

3
Υπογράφεται στη Λωζάνη της Ελβετίας η συνθήκη ανταλλαγής των πληθυσμών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, όπου 1.500.000 Έλληνες της Ανατολής και 500.000 Τούρκοι της Ελλάδας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ρουμάνος πολιτικός: Η Ουκρανία δεν υπάρχει, Κίεβο: Είσαι μαριονέτα της Μόσχας

Ο Calin Georgescu είναι γνωστή φιγούρα της πολιτικής στη Ρουμανία, και μάλιστα είχε καταφέρει ως υποψήφιος στις προεδρικές εκλογές του 2024 να έρθει πρώτος,...

Η Λετονία προμηθεύεται τεθωρακισμένα ASCOD – τι πληρώνει

Μια ακόμη αγορά τεθωρακισμένων μας έρχεται από τις χώρες της Βαλτικής, αυτή τη φορά από τη Λετονία, η οποία υπέγραψε συμβόλαιο για 42 ASCOD...

ΗΠΑ: Απελαύνουν μετανάστες με μεταγωγικά με κόστος πενταπλάσιο από εισιτήριο πρώτης θέσης!

Η πτήση στρατιωτικού αεροσκάφους για μεταφορά απελαθέντων από τις ΗΠΑ στη Γουατεμάλα τη Δευτέρα, στο πλαίσιο της πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση του Ντόναλντ...