33 C
Athens
Πέμπτη, 18 Ιουλίου, 2024
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗ«Σούπερ Burke» θέλει το αμερικανικό Ναυτικό στην θέση των Ticonderoga

«Σούπερ Burke» θέλει το αμερικανικό Ναυτικό στην θέση των Ticonderoga

- Advertisement -

Το αμερικανικό Ναυτικό εξετάζει το ενδεχόμενο για «κάτι πέρα από την έκδοση Flight III» για τα νεότευκτα αντιτορπιλικά του, καθώς τα σχέδιά για τη μετάβαση από τα υφιστάμενα αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke στη νέα κλάση επόμενης γενιάς βρίσκονται υπό επεξεργασία, και η χρονολογία για την ένταξη των νέων πλοίων του προγράμματος Large Surface Combatant μετατίθεται όλο και περισσότερο στο μέλλον.
Ο επικεφαλής αξιωματικός του προγράμματος ναυπήγησης πλοίων υποναύαρχος Μπιλ Γκαλίνις δήλωσε στο USNI News ότι υπάρχουν αναπάντητες ερωτήσεις σχετικά με το τι θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τα πλοία του μελλοντικού προγράμματος Large Surface Combatant και την ίδια στιγμή, σημαντικές πιέσεις στον ετήσιο προϋπολογισμό ναυπηγικής αναγκάζουν τον κλάδο να επανεξετάσει τις βλέψεις του για το πρόγραμμα ναυπήγησης των αντιτορπιλικών Arleigh Burke πέρα από την τρέχουσα διαμόρφωση Flight ΙΙΙ.

10 νέα αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke Flight III για το αμερικανικό Ναυτικό προς 9 δις $


Ιδανικά, τα πλοία του προγράμματος Large Surface Combatant αναμένεται να αντικαταστήσουν τόσο τα καταδρομικά κλάσης Ticonderoga όσο και τα πρώιμα αντιτορπιλικά της κλάσης Arleigh Burke DDG-51 ξεκινώντας από το 2023, όταν δηλαδή θα έχουν τελειώσει οι παραγγελίες για αντιτορπιλικά της κλάσης αυτής.
Ωστόσο, το πρόγραμμα προμήθειας LSC είχε μετατεθεί ήδη γύρω στο 2025 ενώ ο Γκάλινις δήλωσε στο USNI News ότι το Ναυτικό εξετάζει τώρα το 2026 ή ενδεχομένως κι ακόμα πιο αργότερα για να ξεκινήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα ναυπήγησης.
Ο Γκαλίνις δήλωσε ότι η υπηρεσία του σχεδιάζει να ναυπηγήσει περισσότερα αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke πέρα από την υπάρχουσα πολυετή σύμβαση, η οποία καλύπτει έως και 15 πλοία από το 2018 έως το 2022. Με τόσο μεγάλη αβεβαιότητα στο χρονοδιάγραμμα του Large Surface Combatant, αυτό για το οποίο είναι πλέον η συζήτηση δεν είναι το αν αλλά το για πόσο καιρό και το για πόσα πλοία.
Το αμερικανικό Ναυτικό χρειάζεται ένα είδος μεγάλου πλοίου επιφάνειας για αρκετούς λόγους: να διατηρήσει την ικανότητα των καταδρομικών να φιλοξενήσουν προσωπικό διοίκησης για τον συντονισμό της αεράμυνας μίας ομάδας μάχης αεροπλανοφόρου, να εξασφαλίσει την ικανότητα εκτόξευσης μεγάλου αριθμού μεγάλων όπλων και να μεταφέρει ένα πολύ μεγάλο ραντάρ στο θέατρο επιχειρήσεων.

Οκτώ (επιβεβαιωμένα) αντιτορπιλικά Type 055 για την Κίνα


Πέρα από αυτό, η Διεύθυνση Πολέμου Επιφάνειας στο Πεντάγωνο έχει καταστήσει σαφές ότι ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για την προμήθεια περισσότερων μικρών πολεμικών πλοίων και λιγότερων μεγάλων σε σύγκριση με τον σημερινό στόλο που σήμερα έχει δεκάδες μεγάλα πολεμικά πλοία στη θάλασσα ανά πάσα στιγμή αλλά μόλις ένα μικρό, μία φρεγάτα κλάσης LCS που περιπολεί στην Σιγκαπούρη.
Το ποιες θα είναι ακριβώς οι συνέπειες κι οι παρενέργειες αυτής της επιθυμίας στα μελλοντικά προγράμματα ναυπήγησης τόσο των νέων φρεγατών FFG (X) όσο και των πλοίων Large Surface Combatant εξακολουθεί να είναι ως επί το πλείστον άγνωστες.
Τον περασμένο μήνα, ο νέος Διευθυντής της συγκεκριμένης διεύθυνσης υποναύαρχος Τζιν Μπλακ δήλωσε ότι ο ίδιος και το προσωπικό του «δεν έχουν κλείσει ακόμα το βιβλίο» σχετικά με τις προδιαγραφές του προγράμαμτος LSC ή τη διαδικασία προμήθειας για τα νέα αυτά πλοία.
Συγκεκριμένα, σε ομιλία του στο συνέδριο της Surface Navy Association δήλωσε μεταξύ άλλων το εξής: «Το θέμα είναι πόση ταχύτητα χρειαζόμαστε, πόση ταχύτητα μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά, πόση ικανότητα θέλουμε. Για πόσο καλή ηλεκτρομαγνητική υπογραφή θέλουμε να πληρώσουμε; Τι φόρτο μάχης θέλουμε να μεταφέρουμε; Τα πράγματα που ξέρω ότι θέλω: Θέλω έναν μεγάλο αισθητήρα. Χρειάζομαι μεγάλη υπολογιστική ισχύ και θέλω μπόλικη μεταφορική ικανότητα όπλων. Πέρα από αυτό, δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι.»
Δυστυχώς το πρόγραμμα DDG-1000 υπήρξε οικονομικοτεχνική αποτυχία κι όχι μόνο δεν μπόρεσε να αποδώσει τα πλοία που ήθελε το αμερικανικό Ναυτικό, αλλά επιπλέον πήγε πίσω όλο του το πρόγραμμα ναυπήγησης, καθώς τα ναυπηγεία έπρεπε να αλλάξουν όλον τον προγραμματισμό τους και μέρος των εγκαταστάσεών τους και του προσωπικού τους προκειμένου να μπορέσουν να συνεχίσουν τη ναυπήγηση των Arleigh Burke.

Behind schedule: Η φράση εφιάλτης των αμερικανικών ναυπηγείων

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Ολλανδός διοικήτης της επιχείρησης Aspides: Ύμνοι για τη δράση της ΨΑΡΑ στην κατάρριψη drones

Το έγκυρο site για θέματα ναυτικού και άμυνας, Μarineschepen.nl έχει δηλώσεις του Ολλανδού Αρχιπλοιάρχου George Pastoor, ο οποίος έχει αυτή την περίοδο την διοίκηση...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΨΕΙΣ: Ο εκσυγχρονισμός φρεγατών «S» του ΠΝ – του Υποστρατήγου ε.α....

118
Του Κωνσταντίνου Φράγκου, Υποστρατήγου ε.α. - αναλυτή αμυντικών θεμάτων-συγγραφέα - DEA Σορβόννης στην Πολιτική ΆμυναςΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην Π&Δ Τεύχος 385, του Ιουνίου...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17 Ιουλίου 1203: Οι σταυροφόροι χτυπούν τις πύλες...

6
Οι σταυροφορίες ήταν πολυεθνικές εκστρατείες που οργανώνονταν από τα τέλη του 11ου αιώνα, με κεφαλή την εκκλησία της Ρώμης, ορμώμενες από το πανχριστιανικό κίνητρο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Leonardo obtains Gender Equality Certification

Obtaining the UNI/PdR125:2022 Certification for Gender Equality, conferred by RINA, confirms the validity of Leonardo's strategy for the promotion and protection of diversity and...

ΑΠΟΨΕΙΣ: Ο εκσυγχρονισμός φρεγατών «S» του ΠΝ – του Υποστρατήγου ε.α. Κ. Φράγκου

Του Κωνσταντίνου Φράγκου, Υποστρατήγου ε.α. - αναλυτή αμυντικών θεμάτων-συγγραφέα - DEA Σορβόννης στην Πολιτική ΆμυναςΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην Π&Δ Τεύχος 385, του Ιουνίου...

Δέκα χρόνια από τη κατάρριψη της πτήσης MH17 στην Ουκρανία

Μια δεκαετία μετά τη συντριβή του αεροσκάφους της πτήσης MH17, το οποίο καταρρίφθηκε από ρωσικό αντιαεροπορικό πύραυλο, πάνω από την Ουκρανία, ο Ολλανδός πρωθυπουργός...