Σύμφωνα με ανακοίνωση της Boeing χθες 23 Φεβρουαρίου, αναμένεται να τερματίσει την παραγωγή των Super Hornet νέας κατασκευής για το US Navy στο τέλος του 2025, αν και το μαχητικό θα παραμένει διαθέσιμο για εξαγωγή έως και το 2027.
Το US Navy είχε παραγγείλει 78 νέα κατασκευής Block III F/A-18E/F, τα δύο πρώτα από τα οποία παραδόθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2021, ενώ η Boeing εκτελεί επίσης και αναβάθμιση στα Block II σε Block III, με ταυτόχρονη επέκταση του ορίου «ζωής» τους στις 10.000 ώρες πτήσης.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό όλα τα Block II θα αναβαθμιστούν στο πρότυπο του Block III, ενώ σύμφωνα με την Boeing στο τέλος του 2022 το πρόγραμμα των Super Hornets είχε ολοκληρώσει την κατασκευή 678 αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένων 379 F/A-18E και 299 F/A-18F.
Αν και τα 78 νέας κατασκευής Block III υποτίθεται ότι ήταν τα τελευταία Super Hornet για το Ναυτικό, το Κογκρέσο εξέταζε το ενδεχόμενο προσθήκης ακόμη 24, πιθανότητα όμως που πλέον δεν υφίσταται σε ρεαλιστικό επίπεδο, εξ’ ου και η ανακοίνωση της εταιρίας.
Από την άλλη η έκδοση του Super Hornet, που είχε ακόμη λιγότερες πωλήσεις, από τα F/A-18A/B/C/D, υπέστη το πλήγμα επανειλημμένων αποτυχιών σε όλους τους πρόσφατους διεθνείς διαγωνισμούς που είχε λάβει μέρος, «χάνοντας» σε όλες τις περιπτώσεις από το F-35, με ιδιαίτερα «επώδυνη» την περίπτωση της Φινλανδίας που επιζητούσε την αντικατάσταση των F/A-18C/D, όσο και της Ελβετίας προηγουμένως για τον ίδιο λόγο.
Η επιλογής του Rafale M για την Αεροπορία του Ινδικού Ναυτικού έναντι του Super Hornet, που είχε μεν ανακοινωθεί στο τέλος του 2022, δεν έχει ακόμη επισημοποιηθεί, αλλά θεωρείται μάλλον απίθανο να ανατραπεί.
Εντούτοις η Boeing αφήνει το ενδεχόμενο μιας εξαγωγής παραγγελίας έως το 2027.