22.7 C
Athens
Σάββατο, 1 Νοεμβρίου, 2025
ΝΕΑΑΜΥΝΑΤο μεγαλύτερο ατού του προγράμματος Ευρωκορβέτας θα είναι η ευελιξία, δηλώνει ο...

Το μεγαλύτερο ατού του προγράμματος Ευρωκορβέτας θα είναι η ευελιξία, δηλώνει ο επικεφαλής της Naval Group

- Advertisement -

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του προγράμματος «European Patrol Corvette» – γνωστού στην Ελλάδα και σαν Ευρωκορβέτα – θα είναι η ευελιξία του, λέει ο Pierre Eric Pommellet.

Μιλώντας στο «European Defence Matters» (που εκδίδεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Άμυνας), ο διευθύνων σύμβουλος της Naval Group αναφέρει ότι η πόρτα συμμετοχής στο πρόγραμμα είναι ανοικτή σε όποια εταιρεία και χώρα-μέλος της Ε.Ε. επιθυμεί, ακόμα και σε εταιρείες ευρωπαϊκών χωρών που δεν βρέχονται από τη θάλασσα, αλλά μπορούν να συνεισφέρουν τεχνολογικά. Ο Pommellet δίνει έμφαση στη συνεργασία της Naviris με τη Navantia και τονίζει ότι η σύμπραξη των μεγάλων ευρωπαϊκών δρώντων είναι κλειδί ώστε η Ευρώπη να συνεχίσει να αναπτύσσει προηγμένες ικανότητες στην άμυνα και να παίζει ηγετικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά.

Navantia και Naviris συμφωνούν να εργαστούν μαζί για τη σχεδίαση της Ευρωκορβέτας

Επιπλέον, ο Pommellet υπογραμμίζει πως γίνεται ολοένα και δυσκολότερο για μια χώρα ή μια εταιρεία να χρηματοδοτεί και να αναπτύσσει από μόνη της ολόκληρο το εύρος τεχνολογιών που είναι σήμερα αναγκαίο για ένα τέτοιο πλοίο. Αυτή είναι η αιτία, ο ίδιος προσθέτει, που χρησιμοποιούνται ευρωπαϊκά κονδύλια εκτός από τις εθνικές χρηματοδοτήσεις.

Διαβάστε περισσότερο στο navaldefence.gr

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

33 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
33 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Δοκιμές πυρηνικών όπλων, και άχρηστες και μόνο για πρόκληση έντασης

Η πρόσφατη δήλωση του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντ. Τραμπ περί "επανέναρξης δοκιμών πυρηνικών όπλων" γιατί υποτίθεται το ίδιο κάνουν άλλες χώρες, είναι ένα τυπικό...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Barracuda, ένα υποψήφιο υποβρύχιο για το Πολεμικό Ναυτικό με… πυρηνικές...

13
Το Πολεμικό Ναυτικό βρίσκεται σε αναζήτηση ανανέωσης του στόλου του, με τώρα επόμενη στόχευση την προμήθεια 4 νέων υποβρυχίων. που θα πλαισιώσουν τα 4...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 18/31 Οκτωβρίου 1912: Η τολμηρή βύθιση του “Feth-i...

2
Το ελληνικό τορπιλοβόλο «Τ-11» με κυβερνήτη τον υποπλοίαρχο Νικόλαο Βότση τορπιλίζει και βυθίζει την παλιά τουρκική θωρακοβάριδα «Φετχ-ι-Μπουλέντ» (Feth-i Bülen) που ναυλοχούσε στο λιμάνι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

74
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ανεπηρέαστη η ροή του «μαύρου χρυσού» παρά τις αμερικανικές κυρώσεις, αν και με γηρασμένα δεξαμενόπλοια

Ένα γηρασμένο και συχνά χαμηλών προδιαγραφών δίκτυο δεξαμενόπλοιων, που εξυπηρετεί τη μεταφορά πετρελαίου από κράτη υπό διεθνείς κυρώσεις -- μεταξύ των οποίων η Ρωσία,...

«Λάθος» της Κίνας χαρακτήρισε ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ την επιβολή περιορισμών στις εξαγωγές σπάνιων γαιών

Ο Αμερικανός υπουργός Οικονομικών Σκοτ Μπέσεντ εκτίμησε ότι η Κίνα έκανε «λάθος» επιβάλλοντας περιορισμούς στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, κρίνοντας ότι το Πεκίνο με αυτό...

Τα ελληνικά ναυπηγεία εισέρχονται σε νέα εποχή

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια...