Η εμπορική υπερηχητική πτήση έχει γίνει πραγματικότητα με το Concord και το σοβιετικό Τupolev Tu-144. Και τα δύο αεροσκάφη όμως είχαν μια σχετικά σύντομη καριέρα καθώς το κόστος συντήρησης τους έκανε τις περισσότερες πτήσεις τους μη επικερδείς για τις αεροπορικές εταιρίες. Η ιδέα όμως της επιστροφής της υπερηχητικής πτήσης παραμένει και με τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και με αξιόλογη επιβατική κίνηση σε σκέλη μεγάλων αποστάσεων πολλές εταιρίες πιστεύουν πως υπάρχει χώρος για ένα νέο υπερηχητικό τζετ.
Έτσι πριν λίγες μέρες η American Airlines ήρθε σε συμφωνία με την Boom Supersonic για να αγοράσει 20 αεροσκαφη τύπου Overture. Μόνο που τα τελευταία ακόμη δεν έχουν πετάξει, και βρίσκονται στο σχεδιαστήριο, με στόχο να γίνει η πρώτη δοκιμαστική πτήση το 2026, αν όλα πάνε καλά. Το Overture που θυμίζει αρκετά Concorde έχει αρχικές προδιαγραφές τη μεταφορά 65-85 επιβατών με μεγίστη ταχύτητα τα 1,7 Mach, με εμβέλεια κάπου 8.000 χλμ. ώστε π.χ. να καλύπτει την κλασική διαδρομή Λονδίνο-Νέα Υόρκη σε 3,5 ώρες (το ταχύτερο Concorde την έκανε σε περίπου 3 ώρες). Tο εισητήριο για μια τέτοια πτήση υπολογίζεται σε 4.000 δολάρια.
Το υπό σχεδίαση αεροσκάφος θα κάνει μεγάλη χρήση ανθρακονημάτων και ήδη έχει συγκεντρώσει κάπου 200 προπαραγγελίες από εταιρίες όπως η United, η Japan Airlines και η Virgin. Η ίδια η εταιρία προβλέπει πως μπορεί να υπάρχει «χώρος» και για πάνω από 1.000 υπερηχητικά αεροσκάφη την επόμενη δεκαπενταετία.
Το Overture θα είναι τετρακινητήριο χωρίς μετάκαυση, η εταιρία συνεργάζεται ήδη με την Rolls Royce για την ανάπτυξη κινητήρα, ενώ βασικός στόχος είναι η πτήση πάνω από ξηρά να έχει χαμηλό ακουστικό ίχνος ώστε να πληροί τους σχετικούς κανονισμούς.