18.6 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Για το χτεσινό μας άρθρο σχετικά με τις μεταχειρισμένες Karel Doorman

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Για το χτεσινό μας άρθρο σχετικά με τις μεταχειρισμένες Karel Doorman

- Advertisement -

 

To χτεσινοβραδινό μας άρθρο, σχετικά με το συνεχιζόμενο ενδιαφέρον του ΠΝ για τις φρεγάτες κλάσης Μ, θα πρέπει να διευκρινίσουμε κάποια “θέματα”. Ίσως να οφείλεται σε κακή έκφραση στο κείμενο, αλλά καλό είναι να δοθούν μερικές διευκρινίσεις, προς αποφυγήν παρεξηγήσεως. Ευτυχώς που έχουμε καλούς αναγνώστες, και με τα σχόλιά τους μας εξηγούν που πρέπει να εστιάζουμε.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το ΠΝ συνεχίζει να ενδιαφέρεται για μεταχειρισμένες Karel Doorman από Ολλανδία και Βέλγιο, “κλείνουν” και τα Alkmaar

190825-N-UB406-0280
ATLANTIC OCEAN (Aug. 25, 2019) The Belgian navy Karel Doorman-class frigate Leopold I (F930) transits the Atlantic Ocean. Leopold I is underway on a regularly-scheduled deployment as part of Standing NATO Maritime Group 1 to conduct maritime operations and provide a continuous maritime capability for NATO in the northern Atlantic. (U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 2nd Class Cameron Stoner/Released)

Καταρχάς, το τι θα γίνει θα το αποφασίσει το ίδιο το ΠΝ. Αυτό έχει γίνει αντιληπτό, και πλέον έχουν “σιωπήσει” οι μάντες κακών, που θεωρούσαν πως τα πάντα θα τα αποφασίσει η Πολιτική Ηγεσία για να πάρουμε ότι ήταν να πάρουμε. Συνεπώς, τίποτε δεν έχει κλείσει, και το Πολεμικό Ναυτικό σχεδιάζει με βάση τις επιχειρησιακές ανάγκες, και τον διαθέσιμο προϋπολογισμό. Ας μην πυροβολούμε προς όλες τις κατευθύνσεις, ας σκεφτούμε πως η υπόθεση Gowind ξεκίνησε πριν ένα μήνα!

Επαγγελματίας επακουμβητής από σπίτι (φρεγάτα M Class, F930 Leopold I, @TheBelgianNavy)

Οι φρεγάτες Μ, είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ των κορβετών ή μάλλον των ελαφριών φρεγατών (θα πλησιάζουν τους 3000 τόνους). Το ΠΝ είναι προβληματισμένο για το πόσο θα αντέξει ο κορμός του Στόλου, οι φρεγάτες κλάσης S. Ελπίζει, πως μια “επιθετική” απόσυρση κάποιων από τις φρεγάτες S, θα βοηθήσει να κρατήσει έναν αριθμό σε υπηρεσία, με κανιβαλισμό των αποσυρθέντων. Έτσι, κάποιες από αυτές θα μπορέσουν να μείνουν ακόμη και μετά το 2030 αν χρειαστεί.

191030-N-UB406-0039
ATLANTIC OCEAN (Oct. 30, 2019) The Belgian navy Karel Doorman-class frigate Leopold I (F930) transits the Atlantic Ocean as seen from the U.S. Navy guided-missile destroyer USS Gridley (DDG 101). Gridley is underway on a scheduled deployment as the flagship of Standing NATO Maritime Group One to conduct maritime operations and provide a continuous maritime capability for NATO in the northern Atlantic. (U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 2nd Class Cameron Stoner/Released)

Karel Doorman (M class) για το ΠΝ, ίσως η καλύτερη και εκσυγχρονισμένη “ενδιάμεση λύση” που υπάρχει αυτή τη στιγμή, αλλά και η πιο “μακρινή”

Αντίστοιχα, μια απόσυρση μιας από τις ΜΕΚΟ200ΗΝ, θα επιτρέψει να μείνουν σε υπηρεσία οι άλλες 2 ή 3. Όλα αυτά, και έχοντας επίσημα υπό συζήτηση 3 Gowind, με χώρο για μια 4η, με δεδομένο ότι θα αγοράσουμε 3 FDI HN, πάλι αφήνει ένα κενό μέχρι τα 14 πλοία που χρειάζεται το ΠΝ. Σε όσους ανησυχούν για την πολυτυπία, θα πούμε πως 4 πλοία είναι ικανός αριθμός για να υπάρχουν οικονομίες κλίμακος, ενώ δεν έχουν και τόσο “τρομερές” διαφορές με τα υπάρχοντας συστήματα. Για παράδειγμα, το Guardion είναι ουσιαστικά το TACTICOS, ενώ το SMART-Mk1 είναι εξέλιξη του MW-08. Τώρα, μακάρι να δούμε σε υπηρεσία και το Goalkeeper στο ΠΝ, από εμάς είναι ναι!

Αναγκαστικά λοιπόν, θα πούμε και πάλι “Εμπιστοσύνη στο ΠΝ”. Μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους. Θα πάρει το καλύτερο, και θα κάνει τις καλύτερες επιλογές. Συνεπώς, ούτε οι συζητήσεις για τις ΜΕΚΟ200ΗΝ σταματούν, ούτε οι συζητήσεις για τις Gowind!

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

23 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
23 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Leopard 1A5 “φρεσκαρισμένο”, η επιστροφή των ελαφριών/μεσαίων αρμάτων και στην Ελλάδα;

Πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ΓΕΣ η πρόταση της εταιρείας EODH -που έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή θωρακίσεων για τα άρματα οικογένειας Leopard- για ένα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Μέρος 2, Διαδικασίες Παρακολούθησης Πολλαπλών Στόχων

1
Του Αρχιπλοιάρχου ε.α. Ευσταθίου Νικολάου Π.Ν., Αεροναυπηγού-Ηλεκτρολόγου ΜηχανικούΣε ένα πυκνό περιβάλλον στόχων, όπου συνυπάρχουν δύο ή περισσότεροι αισθητήρες, δύο ή περισσότερες πλατφόρμες, η συνολική...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 2 Μαΐου 1982: Η βύθιση του καταδρομικού Belgrano...

3
Το βρετανικό υποβρύχιο HMS Conqueror βυθίζει το Αργεντινό καταδρομικό ARA General Belgrano, στην πρώτη τορπιλική επίθεση από πυρηνικό υποβρύχιο.Το Belgrano ήταν το πρώην αμερικανικό...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Μέρος 2, Διαδικασίες Παρακολούθησης Πολλαπλών Στόχων

Του Αρχιπλοιάρχου ε.α. Ευσταθίου Νικολάου Π.Ν., Αεροναυπηγού-Ηλεκτρολόγου ΜηχανικούΣε ένα πυκνό περιβάλλον στόχων, όπου συνυπάρχουν δύο ή περισσότεροι αισθητήρες, δύο ή περισσότερες πλατφόρμες, η συνολική...

Naval Group: Ψάχνει σε όλο τον κόσμο κι άλλες παραγγελίες για τα υποβρύχιά της

Η γαλλική Naval Group μετά την αποτυχία της να πάρει το μεγάλο αυστραλιανό συμβόλαιο για υποβρύχια Barracuda, έχει ανακάμψει στο συγκεκριμένο χώρο, κερδίζοντας νέες...

ΗΠΑ: Οι Πεζοναύτες παραγγέλνουν τους πρώτους εκτοξευτές NMESIS

Το πρόγραμμα εκτοξευτών NMESIS των Αμερικανών Πεζοναυτών εισέρχεται τελικά σε αρχική παραγωγή χαμηλού ρυθμού (LRIP), μετά την ανάθεση έργου 49,4 εκατ. δολαρίων στη Raytheon.Το...