Το Βασιλικό Ναυτικό της Αυστραλίας (R.A.N.) ξεκίνησε δοκιμές απονήωσης του Μη-Επανδρωμένου Αεροσκάφους κινουμένων πτερύγων S-100 Camcopter από το ελικοδρόμιο της φρεγάτας HMAS Ballarat, κλάσης ANZAC, που είναι η αυστραλιανή έκδοση της γνωστής κλάσης Meko-200 παρόμοιες με τις ελληνικές ΎΔΡΑ’.
Οι δοκιμές πραγματοποιούνται στα ανατολικά της Αυστραλίας υπό την αιγίδα της Μοίρας 822X του RAN και γίνονται από ειδικούς της Μονάδας Συντήρησης και Πτητικών Δοκιμών της Αεροπορίας του πολεμικού ναυτικού της Αυστραλίας (AMAFTU).
Τα συστήματα αυτά δοκιμάζονται στο πλαίσιο του προγράμματος Navy Minor Project (NMP) 1942 που σκοπό έχει να εξοπλίσει τα πολεμικά πλοία με ένα ενδιάμεσο μέσο κάθετης απονήωσης και προσνήωσης (VTOL) Μη-Επανδρωμένο Εναέριο Σύστημα (UAS).
Ενδιάμεσο γιατί η διοίκηση του Αυστραλιανού Ναυτικού το θεωρεί ως λύση πριν την κατάληξη του προγράμματος SEA 129 Phase 5 που προορίζεται να εξοπλίσει τα περιπολικά ανοιχτής θαλάσσης και άλλες κύριες μονάδες του στόλου επιφανείας του R.A.N. στο μέλλον.
Στις τωρινές δοκιμές, το αυστραλιανό ναυτικό αξιολόγησε την πτητική απόδοση του S-100 Camcopter της Schiebel με τη χρήση αεροπορικού καυσίμου JP-5 σε θάλασσιο επιχειρησιακό περιβάλλον. Δοκιμές του συγκεκριμένου καυσίμου στο S-100 ένα έτος πριν είχαν αποκαλύψει πως το αεροσκάφος δεν επιτυγχάνει την απαίτηση του RAN για 6 ώρες πτήσης με φορτίο 20 κιλών γεγονός που ώθησε την Schiebel να αντικαταστήσει τον κινητήρα του αεροσκάφους με βρετανικούς Rotron 600.