22.6 C
Athens
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗTo «διαζύγιο» Boeing και Embaer σε καιρούς  Covid 19

To «διαζύγιο» Boeing και Embaer σε καιρούς  Covid 19

- Advertisement -

Αν και πολλοί το ονομάζουν «διαζύγιο» πρόκειται μάλλον για έναν «γάμο» που δεν ολοκληρώθηκε ίσως γιατί η συμβίωση, που ήταν αμφιλεγόμενη από την εποχή που ανακοινώθηκε, εξελίχθηκε δύσκολη και τελικά έγινε αδύνατη στις πολύ δύσκολες εποχές για την αεροπορική βιομηχανία που έρχονται.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της η Boeing δεν επεκτείνει την συμφωνία που είχε διαπραγματευτεί με την βραζιλιάνικη Embraer και η οποία θα έφερνε το σύνολο των εμπορικών αεροσκαφών της τελευταίας στους κόλπους του αμερικανικού γίγαντα, ενώ είχε προβλέψεις για διεθνή συνεργασία και  για το πρόγραμμα C-390.
Η αρχική συμφωνία είχε καταληκτική ημερομηνία την 24η Απριλίου, με δικαίωμα των δυο μερών να την επεκτείνουν ή να την επικυρώσουν πριν τη λήξη της, επιλογές που τελικά δεν άσκησε η Boeing, οδηγώντας στον τερματισμό της.
Να θυμίσουμε ότι η προσέγγιση Boeing-Embaer ανακοινώθηκε σε συνέχεια της εξαγοράς από την Airbus του τομέα επιβατικών περιφερειακών επιβατικών CSeries της Bombardier, συμφωνία που έφερε τα τελευταία ως Α220 στη σειρά μοντέλων της πρώτης.  Η κίνηση της Boeing είχε τότε κριθεί ως αναμενόμενη απάντηση ώστε και η δική της σειρά επιβατικών και έχει αντίστοιχο εύρος φάσματος, αν και πολλοί διέβλεπαν προβλήματα στη βάση της, αφού η σχέση των δυο δυνητικών εταίρων δεν ήταν η ίδια με τη σχέση Airbus-Bombardier, η οποία ήταν ουσιαστικά μια… διάσωση (διαμορφώνοντας αντίστοιχα το κόστος και τους όρους της).
Σύμφωνα με την Boeing οδηγήθηκε στην απόφαση μη ανανέωσης μετά την «αποτυχία πολύμηνων διαπραγματεύσεων να επιλυθούν οι μη ικανοποιητικές προβλέψεις της».
Από την πλευρά της η Embraer σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωσή της, αν και παραδέχεται ότι η αρχική συμφωνία έδινε στην Boeing τη δυνατότητα να την τερματίσει μονομερώς de facto εντούτοις υποστηρίζει ότι η αμερικανική πλευρά μεθόδευσε το θέμα προς αυτή την κατεύθυνση για να αποφύγει να τηρήσει τις υποχρεώσεις της.  Ανακοίνωσε μάλιστα ότι θα καταφύγει σε ένδικα μέσα για την διεκδίκηση αποζημίωσης. Θεωρητικά η εξέλιξη δεν επηρεάζει τη συνεργασία στο πρόγραμμα του μεταγωγικού C-390, αλλά πρέπει να θεωρείται απίθανο ότι αυτή θα συνεχίσει.
Σε μια πρώτη εκτίμηση παρατηρητές του χώρου κάνουν λόγο για το πρώτο από τα βήματα που ετοιμάζεται να πάρει η Boeing για να αντιμετωπίσει την δεινή θέση στην οποία βρίσκεται ως συνδυασμό του τεράστιου προβλήματος με την επαναπιστοποίηση και τις παραγωγή-παραδόσεις των 737 MAX όσο κυρίως με τα όσα αναμένονται στην αγορά των αερομεταφορών κάτω από το πλήγμα του Covid 19.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: 15 συμπεράσματα από τον νέο μα τόσο παλιό πόλεμο Ισραήλ-Ιράν

Μερικά συνοπτικά και επίκαιρα (άρα υπό συζήτηση) συμπεράσματα από τον χθεσινό γύρο πολεμικής αντιπαράθεσης Ισραήλ-Ιράν.1. Το Ισραήλ έχει και κεντρικό πολιτικό στόχο με τις...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Ανάλυση Ασφάλειας Πτήσεων 2024: μια χρονιά που θα μπορούσε να είναι...

Η «Π&Δ» και στη συνέχεια η «Πτήση», εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια, υπηρετώντας την ενημέρωση στον τομέα της Ασφάλειας Πτήσεων (Flight Safety) δημοσιεύει κάθε...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 15 Ιουνίου 1389: Πρώτη μάχη του Κοσυφοπεδίου

1
Οι δυνάμεις του Οθωμανού σουλτάνου Μουράτ του 1ου και του Σέρβου πρίγκηπα Λαζάρ συγκρούονται με σφοδρότητα στην πεδιάδα του Κοσσυφοπεδίου, 5 περίπου χιλιόμετρα βορειοδυτικά...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ανάλυση Ασφάλειας Πτήσεων 2024: μια χρονιά που θα μπορούσε να είναι καλύτερη

Η «Π&Δ» και στη συνέχεια η «Πτήση», εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια, υπηρετώντας την ενημέρωση στον τομέα της Ασφάλειας Πτήσεων (Flight Safety) δημοσιεύει κάθε...

Έβαλαν οι Ισραηλινοί στα F-35I εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου για να φθάσουν στο Ιράν;

Το Ισραήλ κατάφερε να αναβαθμίσει τα μαχητικά αεροσκάφη F-35I Adir της Αεροπορίας του, με προσθήκη εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου, για να πλήξει στόχους στο Ιράν...

Τι όπλα χρησιμοποίησε το Ισραήλ στην επίθεση του – βίντεο

Στη ραδιοφωνική εκπομπή “Εμείς οι Έλληνες” του Λάμπρου Καλαρρύτη, στο σταθμό “Παραπολιτικά 90,1” μίλησε ο εκδότης της “ΠΤΗΣΗΣ”, Φαίδων Καραϊωσηφίδης, για την ποικιλία όπλων και...