19.2 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
ΝΕΑΑΜΥΝΑΠρόβλημα με τον κινητήρα του Altay;

Πρόβλημα με τον κινητήρα του Altay;

- Advertisement -

H Τουρκία συνεχίζει τις προσπάθειες να αποκτήσει ανεξαρτησία στις προμήθειες οπλικών συστημάτων. Το νέο τουρκικό άρμα μάχης Altay, ανάμεσα στα άλλα θα είχε και τουρκικής κατασκευής κινητήρα, που η ανάπτυξή του είχε ανατεθεί στην τουρκική εταιρεία Tümosan. Η τελευταία είχε αναθέσει στην αυστριακή εταιρεία AVL List GmbH σαν κύριο υποκατασκευαστή. Ουσιαστικά η τουρκική εταιρεία “αγόραζε” τεχνολογία από την αυστριακή, καθώς η κατασκευή ενός προηγμένου πετρελαιοκινητήρα για σύγχρονο άρμα μάχης ξεπερνά τις δυνατότητες της -όχι αμελητέας- τουρκικής βαριάς βιομηχανίας.
Η Tümosan είχε αναλάβει την ανάπτυξη από το υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM)  και το συμβόλαιο με την AVL List υπεγράφη το 2015. Αλλά η Αυστριακή Βουλή ψήφισε ένα άτυπο εμπάργκο όπλων εναντίον της Τουρκίας τον Νοέμβριο του 2016, σαν αποτέλεσμα των αντιδημοκρατικών διώξεων του Ερντογάν (που ακολούθησαν το πραξικόπημα του καλοκαιριού). Έτσι η AVL List δεν κατάφερε να εκπληρώσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις, και η Tümosan ακύρωσε το συμβόλαιο στις 17 Ιανουαρίου.
Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει βάλει “πάγο” στις τουρκικές φιλοδοξίες για μεταφορά τεχνογνωσίας, η Tümosan θα απευθυνθεί πλέον στην τοπική αγορά, σύμφωνα με την ανακοίνωσή της τελευταίας. Καθώς όμως, όπως είπαμε και παραπάνω, η Τουρκία και η βιομηχανία της δεν έχει αυτή την ικανότητα, αργά ή γρήγορα θα αναγκαστεί να ψάξει στο εξωτερικό για έναν αξιόπιστο και ικανό κινητήρα. Η Ρωσία είναι ίσως μια από τις επιλογές της Τουρκίας, ειδικά μετά την πρόσφατη προσέγγιση των δυο χωρών.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΕΑΒ: Μπορεί να αναγεννηθεί μέσω ιδιωτικοποίησης και συμμετοχής στην παραγωγή των F-35;

Του Γιώργου Αντωναρά, Αεροναυπηγού Μηχανικού, πρώην διευθυντή Εκτιμήσεων, Συμβάσεων & Διοίκησης Προγραμμάτων της ΕΑΒ (1978-1997)Σήμερα, μετά από 47 χρόνια λειτουργίας, η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Οι “άγνωστοι” πύραυλοι ROCKS στη ισραηλινή φαρέτρα έπληξαν τελικά το Ισφαχάν;

Τα υποτιθέμενα «αντίποινα» του Ισραήλ στο Ιράν και το τι ακριβώς συνέβη το πρωί της Παρασκευής στο Ισφαχάν, παραμένουν στη σφαίρα της ασάφειας, που...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 24 Απριλίου 1980: Επιχείρηση “Eagle Claw”, η αποτυχημένη...

1
Πιεζόμενη από την κοινή γνώμη να αναλάβει δράση, η κυβέρνηση Κάρτερ εξαπολύει την επιχείρηση “Eagle Claw” για να απελευθερώσει τους 52 διπλωμάτες και στρατιωτικούς,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΗΠΑ: Επιβεβαιώνει την παράδοση πυραύλων ATACMS στην Ουκρανία

Τις προηγούμενες εβδομάδες οι ΗΠΑ έστειλαν υπό άκρα μυστικότητα πυραύλους ATACMS μεγάλου βεληνεκούς στην Ουκρανία και χρησιμοποιήθηκαν ήδη πριν από λίγες ημέρες, δήλωσε σήμερα...

Γεραπετρίτης: Η Ελλάδα επιτελεί ένα σημαντικό ρόλο για την ειρήνευση στη Μ. Ανατολή

«Βρέθηκα σήμερα στο Κατάρ σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για την ευρύτερη περιοχή, σε μια δύσκολη συγκυρία για την ανθρωπότητα ολόκληρη, με τη Μέση...

ΕΑΒ: Μπορεί να αναγεννηθεί μέσω ιδιωτικοποίησης και συμμετοχής στην παραγωγή των F-35;

Του Γιώργου Αντωναρά, Αεροναυπηγού Μηχανικού, πρώην διευθυντή Εκτιμήσεων, Συμβάσεων & Διοίκησης Προγραμμάτων της ΕΑΒ (1978-1997)Σήμερα, μετά από 47 χρόνια λειτουργίας, η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία...