Το Αμερικανικό Ναυτικό (USN) εμφανίζεται να έχει εγκαταλείψει το σχέδιο τοποθέτησης σύμμορφων δεξαμενών καυσίμου (CFT) στα μαχητικά Block III F/A-18E/F Super Hornet, τουλάχιστον στο ορατό μέλλον.
Σύμφωνα με το «The War Zone», το Αμερικανικό Ναυτικό ενημέρωσε σχετικά την κατασκευάστρια εταιρεία Boeing τον περασμένο Ιανουάριο, αλλά δεν έχει γίνει γνωστό γιατί δεν προτιμά να εγκαταστήσει (τουλάχιστον τώρα) τις CFT στα αεροσκάφη. Μια από τις υποθέσεις είναι πως αεροσκάφη με αυτές τις δεξαμενές ίσως αντιμετωπίζουν προβλήματα όταν επιχειρούν από αεροπλανοφόρα ή ότι οι δεξαμενές αποτελούν εμπόδιο στην τεχνική υποστήριξη, αφού θα απαιτούν συχνά απομάκρυνση και τοποθέτηση ξανά, προκαλώντας καθυστερήσεις και δυσκολίες στον μικρό διαθέσιμο χώρο ενός αεροπλανοφόρου.
Η Boeing ξεκίνησε την προώθηση των CFT το 2008 με βασικό επιχείρημα την αύξηση της ακτίνας δράσης, καθώς επίσης η μεταφορά περισσότερων όπλων στους φορείς που πριν χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά εξωτερικών δεξαμενών. Ενδεικτικά, ένα F/A-18E/F με CFT και διαμόρφωση φορτίου 2 AIM-9X, 2 AIM-120 και 2 κατευθυνόμενες βόμβες των 2.000lb έχει ακτίνα δράσης 714 ναυτικά μίλια ενώ ένα F/A-18E/F χωρίς CFT και παρόμοιο φορτίο, συν μία εξωτερική δεξαμενή καυσίμου, μόλις 594.
Παρά την απόφαση του Αμερικανικού Ναυτικού, η Boeing δηλώνει πως οι CFT συνεχίζουν να είναι διαθέσιμες για δυνητικούς χρήστες, όπως ο Καναδάς, η Φινλανδία και η Ινδία.