Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά για το Αμερικανικό Ναυτικό η προσγείωση ενός ελικοφόρου κάθετης απογείωσης CMV-22B Osprey στο αεροπλανοφόρο USS Carl Vinson στα τέλη Φεβρουαρίου, ήταν μεγάλη ανακούφιση. Κι αυτό γιατί το Osprey μετέφερε για πρώτη φορά έναν κινητήρα του μαχητικού F-35C. Το τελευταίο ήταν ένα από τα πολλά προβλήματα που είχαν εμφανιστεί με την ανάπτυξη του μαχητικού stealth στα αμερικανικά αεροπλανοφόρα και ελικοπτεροφόρα. Καθώς το F-35 χρησιμοποιεί έναν τεράστιο σε διαστάσεις κινητήρα, αυτός απλά δεν χώραγε να μπει στα μεταφορικά αεροσκάφη που συνήθως χρησιμοποιούσε το Αμερικανικό Ναυτικό για να ανεφοδιάζει τα αεροπλανοφόρα του. Έτσι, είτε έπρεπε να είναι αποθηκευμένοι πάνω στα πλοία αρκετοί εφεδρικοί κινητήρες (κάτι που ισχύει σε κάποιο βαθμό) είτε έπρεπε να βρεθεί μια νέα μεταφορική λύση.
Τελικά αυτό που έγινε ήταν να μπορέσουν να χωρέσουν το κυρίως τμήμα του κινητήρα (βάρους 2,5 τόνων) σε ένα Osprey, το οποίο μπορεί να προσγειωθεί πολύ πιο «μαλακά» στο αεροπλανοφόρο, άρα με μικρότερη πιθανότητα να προκληθεί ζημιά στο φορτίο του.
Το αποτέλεσμα είναι πως πλέον το Αμερικανικό Ναυτικό θα μπορεί να μετακινεί από και προς τα αεροπλανοφόρα του κινητήρες F-35, επιτυγχάνοντας καλύτερες διαθεσιμότητες του τύπου, ειδικά όταν τα τελευταία χρόνια έχει διαπιστωθεί πως αυτοί οι κινητήρες εμφανίζουν αυξημένες ανάγκες συντήρησης. Κάτι που συνοδεύεται και από καθυστερήσεις στην επισκευή τους, λόγω πολυπλοκότητας και έλλειψης ομαλής ροής ανταλλακτικών.