Έναν απολογισμό των τουρκικών πωλήσεων τροχοφόρων τεθωρακισμένων έκανε το site defenceturk.net για το 2020. Έτσι όπως καταγράφει σημειώθηκαν 279 πωλήσεις ως εξής:
Μπαχρέιν: 90 οχήματα, Χιλή: 12, Γκάνα: 40, Ουγγαρία: 10, Ομάν: 23, Σομαλία: 12, Τυνησία: 4, Εμιράτα: 79, Κατάρ: 9. Συγκριτικά με το 2019, όπου έγιναν 259 πωλήσεις έχουμε αύξηση 7,7% (παρόλη την πανδημία) ενώ το 2018 είχαν πουληθεί 309 τεθωρακισμένα, το 2017 296 και το 2016 288.
Τα πιο πολλά μοντέλα τώρα που πουλήθηκαν είναι τα γνωστά Edger της Nurol, το PARS της FNSS, το Kipri της BMC και το Arma της Otokar. To Μπαχρέιν έχει αγοράσει τα Arma όπως και τα Cobra και ZPT, η Χιλή έχει πάρει το Edger, η Γκάνα μάλλον το ίδιο, η Ουγγαρία επίσης το Edger, το Ομάν προτίμησε το βαρύ PARS III, ενώ το Κατάρ έχει πάρει πάλι το Edger όπως και το Yoruk της Νurol ενώ η Σομαλία στράφηκε στο Kipri.
Είναι ενδιαφέρον πως κάποιες χώρες που προτίμησαν τα τουρκικά τεθωρακισμένα τροχοφόρα έχουν ανοιχτά ζητήματα ασφαλείας (όπως η Σομαλία, η Γκάνα, το Κατάρ) και τα χρησιμοποιούν σε πεδία μάχης, έστω κατά ελαφρά οπλισμένων ανταρτών και τζιχαντιστών. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τα άρματα αυτά συνοδεύονται συνήθως από πακέτα αισθητήρων και ασυρμάτων όπως και όπλα άλλων τουρκικών εταιριών, προωθώντας έτσι συνολικά την αμυντικά βιομηχανία της γείτονος.