Η Τουρκία ίσως ζητήσει από τις ΗΠΑ περαιτέρω τροποποιήσεις στο πρόγραμμα αγοράς των 40 μαχητικών F-16 Block 70, δίνοντας προτεραιότητα αυτή τη φορά στην απόκτηση κινητήρων F110 για το δικό της, υπό εξέλιξη μαχητικό αεροσκάφος, το Kaan.
Η Τουρκία φιλοδοξεί να εντάξει σε υπηρεσία τα πρώτα Kaan μέσα στο 2028, αν και αυτό είναι πιθανό να καθυστερήσει μέχρι το 2030. Τα Kaan θα αξιοποιούν κινητήρες F110 μέχρι να αναπτυχθούν και να τεθούν σε παραγωγή οι αντίστοιχοι τουρκικοί (κάτι που είναι πολύ φιλόδοξο ως πρόγραμμα). Οπότε η ανάγκη για περισσότερους κινητήρες F110 είναι επιτακτική. Τον συγκεκριμένο κινήτηρα χρησιμοποιούν τα τουρκικά F-16, και από το απόθεμα που είχε αγοραστεί έχουν δοθεί στην Turkish Aerospace Industries, μερικοί για να ενσωματωθούν στα πρωτότυπα του Kaan (ήδη πετά ένα και αναμένεται ένα ακόμη το 2026). Αλλά βέβαια το απόθεμα δεν μπορεί να φθάσει για μαζική παραγωγή του τουρκικού μαχητικού.

Σύμφωνα με το Middle East Eye, την ιδέα προωθούν υψηλόβαθμοι Τούρκοι αξιωματούχοι, οι οποίοι θεωρούν πως η Άγκυρα πρέπει να επικεντρωθεί στο πρόγραμμα Kaan. Άλλοι όμως αξιωματούχοι πιστεύουν ότι η Τουρκία είναι υποχρεωμένη να αγοράσει τα 40 F-16 για να ενισχύσει το ταχύτερο δυνατό την Αεροπορία της.
Με τη συγκεκριμένη ιδέα η τουρκική πλευρά θα μπορούσε να θέσει στον πάγο το θέμα των F-16 και να προετοιμαστεί για μια πιθανή επιστροφή στο πρόγραμμα F-35, ενώ θα εξασφαλίσει κινητήρες για το Kaan. Η Τουρκία θέλει να αποκτήσει τουλάχιστον 40 F-35 και ήδη 6 έχουν κατασκευαστεί, αλλά παραμένουν αποθηκευμένα στις ΗΠΑ.