11.2 C
Athens
Κυριακή, 26 Ιανουαρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗΠως τα επιτεύματα του επιβατικού Bartini Stal-7 οδήγησαν στη δημιουργία του βομβαρδιστικού...

Πως τα επιτεύματα του επιβατικού Bartini Stal-7 οδήγησαν στη δημιουργία του βομβαρδιστικού Ermolaev Er-2. Mέρος Β΄

- Advertisement -

Μετά την παύση του Bartini, ο Zakhar Borisovich Tsentsiperν ανέλαβε τη διεύθυνση του project, ενώ στο τεχνικό επιτελείο των ελίκων επικεφαλής έγινε ο νεαρός ακόμη μηχανικός (μόλις το 1931 είχε αποφοιτήσει από τη Σχολή Μηχανικής και Μαθηματικών του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μόσχας). Ο ενθουσιασμός, τo ταλέντο, η αξία και οι ικανότητές του δεν πέρασαν απαρατήρητες από τον Bartini, ο οποίος τον ξεχώρισε από το πλήθος και τον πήρε δίπλα του. Αυτό υπήρξε ουσιαστικώς το ξεκίνημα της εκπαιδεύσεώς του ως σχεδιαστού αεροσκαφών.

Ο φέρελπις ακόμη σχεδιαστής αεροσκαφών, Vladimir Grigorievich Ermolaev

Το Φεβρουάριο του 1937, το εργοστάσιο Νο.240 ανέλαβε να τροποποιήσει το αεροσκάφος, ώστε να αυξηθεί κι άλλο η ταχύτητά του. Στις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν, ο Ermolaev και οι κορυφαίοι μηχανικοί του Ινστιτούτου Ερευνών της Πολιτικής Αεροπορίας έκαναν όντως εξαιρετική δουλειά. Οι δοκιμές του τροποποιημένου Stal-7 με κινητήρες M-100A και βάρος πτήσεως 7.000 κιλών έλαβαν χώρα μεταξύ της 16ης Αυγούστου και της 9ης Νοεμβρίου του ιδίου έτους. Λόγω της έναρξεως του χειμώνος και με σκοπό τη διόρθωση στο ενδιάμεσο όσων ελαττωμάτων παρουσιάστηκαν, οι πτήσεις διεκόπησαν έως τα τέλη Μαΐου του 1938. Κατόπιν παρεδόθη σε ειδική επιτροπή για περαιτέρω δοκιμές που διήρκησαν ως το Σεπτέμβριο.

Σε ένα υπόμνημα του Αρχηγού της Aeroflot, του V.S. Molokov, απευθυνόμενο στο Συμβούλιο των Λαϊκών Επιτρόπων της ΕΣΣΔ το 1938, αναφέρεται πως το αεροσκάφος διαφέρει από άλλα του ιδίου τύπου στο αεροδυναμικό σχήμα, την ταχύτητα, τις μεταφορικές ικανότητες, την αυτονομία πτήσεως, τους εξαιρέτους ελιγμούς και την αξιοπιστία του συστήματος προσγειώσεως. Κατά την αξιολόγηση, ως αρνητικά κατεγράφησαν προβλήματα στις πτέρυγες και τις συγκολλήσεις, όπως και κάποια θέματα με τις δεξαμενές καυσίμων και των ψυκτών λαδιού.

Ο Μοlokov έκρινε εν κατακλείδι πως το project δεν είχε λόγους να διακοπεί, αλλά να συνεχίσει να εκσυγχρονίζεται για να επαναδοκιμασθεί έως τις 15 Απριλίου του 1939. Ο ίδιος θεώρησε πως η ταχύτητα και η εμβέλεια μπορούσαν κι άλλο να βελτιωθούν αντικαθιστώντας τους M-100A με τους ισχυροτέρους κινητήρες M-103, ισχύος 860 ίππων, και αντικαθιστώντας καθίσματα επιβατών στην άτρακτο με επιπλέον δεξαμενές καυσίμου.

O Αρχηγός της Aeroflot, Vasily Molokov

H συνέχεια στο: military-history.gr/stal-7-b/

 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Η Τουρκία αναβαθμίζει δραματικά το 2ο Ναύσταθμο της στο Ακσάζ, εμείς;

Απέναντι από τη Ρόδο στην περιοχή της Μαρμαρίδας, η Τουρκία έχει δημιουργήσει από τη δεκαετία του '90 το δεύτερο βασικό Ναύσταθμο για το Πολεμικό...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

H Γαλλία να βάλει stop στους «τουρκικούς» Meteor πριν την 4η...

84
Ήταν ένα δημοσίευμα της γαλλικής ηλεκτρονικής εφημερίδας La Tribune πριν μια εβδομάδα (15/1/2025) που μιλούσε για «κόντρα» Λονδίνου-Παρισιού-Αθηνών, σχετικά με το θέμα της απόκτησης...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 25 Ιανουαρίου 1996: Ίμια, ο “πόλεμος των σημαιών”...

14
Θορυβημένος από τις δηλώσεις του τουρκικού ΥΠΕΞ μετά την χριστουγεννιάτικη προσάραξη τουρκικού πλοίου στις βραχονησίδες Ίμια, ο δήμαρχος Καλύμνου, Δημήτρης Διακομιχάλης, συνοδευόμενος από τον...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Sukhoi T-49, το αεροσκάφος που προετοίμασε μια νέα γενιά σοβιετικών μαχητικών

Οι περισσότεροι φίλοι της Αεροπορίας γνωρίζουν πως τα σοβιετικά αεροσκάφη της δεκαετίας του '60 όπως και τα παλαιότερα, είχαν -τα περισσότερα- την εισαγωγή αέρα...

Curtiss Twin P-40 Warhawk, ένα διάσημο μαχητικό που πήγε να γίνει “διπλό”

Το Curtiss P-40 Warhawk είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μαχητικά αεροσκάφη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, γνωστό για τη συμμετοχή του σε όλα τα...

F-16 LOAN, το αεροσκάφος με τεχνολογία F-35 που… αναζητείται

Στα τέλη του 1996, ένα αεροσκάφος F-16C της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ τροποποιήθηκε από μια ομάδα μηχανικών της Lockheed Martin και της Pratt &...