25.4 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗΠως τα επιτεύματα του επιβατικού Bartini Stal-7 οδήγησαν στη δημιουργία του βομβαρδιστικού...

Πως τα επιτεύματα του επιβατικού Bartini Stal-7 οδήγησαν στη δημιουργία του βομβαρδιστικού Ermolaev Er-2. Mέρος Β΄

- Advertisement -

Μετά την παύση του Bartini, ο Zakhar Borisovich Tsentsiperν ανέλαβε τη διεύθυνση του project, ενώ στο τεχνικό επιτελείο των ελίκων επικεφαλής έγινε ο νεαρός ακόμη μηχανικός (μόλις το 1931 είχε αποφοιτήσει από τη Σχολή Μηχανικής και Μαθηματικών του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μόσχας). Ο ενθουσιασμός, τo ταλέντο, η αξία και οι ικανότητές του δεν πέρασαν απαρατήρητες από τον Bartini, ο οποίος τον ξεχώρισε από το πλήθος και τον πήρε δίπλα του. Αυτό υπήρξε ουσιαστικώς το ξεκίνημα της εκπαιδεύσεώς του ως σχεδιαστού αεροσκαφών.

Ο φέρελπις ακόμη σχεδιαστής αεροσκαφών, Vladimir Grigorievich Ermolaev

Το Φεβρουάριο του 1937, το εργοστάσιο Νο.240 ανέλαβε να τροποποιήσει το αεροσκάφος, ώστε να αυξηθεί κι άλλο η ταχύτητά του. Στις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν, ο Ermolaev και οι κορυφαίοι μηχανικοί του Ινστιτούτου Ερευνών της Πολιτικής Αεροπορίας έκαναν όντως εξαιρετική δουλειά. Οι δοκιμές του τροποποιημένου Stal-7 με κινητήρες M-100A και βάρος πτήσεως 7.000 κιλών έλαβαν χώρα μεταξύ της 16ης Αυγούστου και της 9ης Νοεμβρίου του ιδίου έτους. Λόγω της έναρξεως του χειμώνος και με σκοπό τη διόρθωση στο ενδιάμεσο όσων ελαττωμάτων παρουσιάστηκαν, οι πτήσεις διεκόπησαν έως τα τέλη Μαΐου του 1938. Κατόπιν παρεδόθη σε ειδική επιτροπή για περαιτέρω δοκιμές που διήρκησαν ως το Σεπτέμβριο.

Σε ένα υπόμνημα του Αρχηγού της Aeroflot, του V.S. Molokov, απευθυνόμενο στο Συμβούλιο των Λαϊκών Επιτρόπων της ΕΣΣΔ το 1938, αναφέρεται πως το αεροσκάφος διαφέρει από άλλα του ιδίου τύπου στο αεροδυναμικό σχήμα, την ταχύτητα, τις μεταφορικές ικανότητες, την αυτονομία πτήσεως, τους εξαιρέτους ελιγμούς και την αξιοπιστία του συστήματος προσγειώσεως. Κατά την αξιολόγηση, ως αρνητικά κατεγράφησαν προβλήματα στις πτέρυγες και τις συγκολλήσεις, όπως και κάποια θέματα με τις δεξαμενές καυσίμων και των ψυκτών λαδιού.

Ο Μοlokov έκρινε εν κατακλείδι πως το project δεν είχε λόγους να διακοπεί, αλλά να συνεχίσει να εκσυγχρονίζεται για να επαναδοκιμασθεί έως τις 15 Απριλίου του 1939. Ο ίδιος θεώρησε πως η ταχύτητα και η εμβέλεια μπορούσαν κι άλλο να βελτιωθούν αντικαθιστώντας τους M-100A με τους ισχυροτέρους κινητήρες M-103, ισχύος 860 ίππων, και αντικαθιστώντας καθίσματα επιβατών στην άτρακτο με επιπλέον δεξαμενές καυσίμου.

O Αρχηγός της Aeroflot, Vasily Molokov

H συνέχεια στο: military-history.gr/stal-7-b/

 

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Στρατιωτικές σχολές, κρίσιμη τριπλή αποτυχία σε βάσεις, εισακτέους, αύξηση θέσεων!

Πολύ ανησυχητική είναι πλέον η εικόνα των Στρατιωτικών Σχολών καθώς τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν στις φετινές Πανελλαδικές, δείχνουν σημαντικό πλέον έλλειμμα ενδιαφερομένων να εισαχθούν...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μπορούμε να πάμε τώρα σε Ευρωκορβέτες αντί για Gowind/FCX-30!

38
Όταν έγινε η αγορά των 3 φρεγατών FDI HN στο Πολεμικό Ναυτικό (αντί 4 συν "ενδιάμεση λύση" μεταχειρισμένων σκαφών συν τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 14/26 Ιουλίου 1824: Μάχη της Άμπλιανης, μια...

0
Οι δυνάμεις του Πανουργιά, ενισχυμένες με τους οπλαρχηγούς Κίτσο Τζαβέλα, Δράκο, Δαγκλή, Ζέρβα και Νοταρά, αναχαιτίζουν την τουρκική προέλαση των Ισούφ και Αμπάζ πασά,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 26 Ιουνίου 1936: Το πρώτο ελικόπτερο στον κόσμο, το Focke-Wulf Fw 61, απογειώνεται

H ιδέα της κάθετης απο-προσγείωσης γεννήθηκε ταυτόχρονα με το όνειρο της επανδρωμένης πτήσης αλλά ήταν δύσκολο να πραγματοποιηθεί. Στη δεκαετία του 1920 ένας Iσπανός...

Βίντεο: Πως το ελληνικό Spitfire ξαναπήρε ζωή

Από το λογαριασμό Machina στο Youtube έρχεται αυτό το βίντεο με την μεγάλη προσπάθεια επαναφοράς σε πτητική κατάσταση του ελληνικού Spitfire με κωδικό MJ755....

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 29 Μαΐου 1935: Πρώτη πτήση του Messerschmitt Bf 109

"Αυτό το αεροπλάνο δεν θα πετάξει ποτέ για τη Luftwaffe". Τα λόγια αυτά ήταν τα πρώτα που περιέγραψαν την εντύπωση που προκάλεσε η αρχική...