Η Stavatti Aerospace Ltd είναι μια αμφιλεγόμενη για πολλούς εταιρία τόσο ως προς τις προτάσεις της όσο και τις πρακτικές προώθησης που ακολουθεί. Πολλές από τις πρώτες είναι λες και βγήκαν από σενάρια επιστημονικής φαντασίας ενώ οι περισσότερες από τις δεύτερες είναι… επιεικώς ανορθόδοξες.
Ο πιο πρόσφατος… «συνδυασμός» αφορά την υποβολή αρχικού αιτήματος για την συμμετοχή της στο πρόγραμμα LAA (Light Attack Aircraft) με το SM-27S/T Machete , ένα ελικοστρόβιλο «ελαφρό» αεροσκάφος CAS με πτερύγια κάναρντ και διάταξη έλικας «ώσης» στην κατηγορία ενός (σύγχρονου) «A-1 Skyraider», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Stavatti. Θεωρεί μάλιστα ότι το SM-27 είναι ο φυσικός, εξελιγμένος, σύγχρονος διάδοχος αεροσκαφών όπως το A-10 Warthog, το Su-25, το Super Tucano ALX, το AT-6 Wolverine, το OV-10 Bronco, το A-37 Dragonfly, το IA-58 Pucara κ.ά.
Σύμφωνα με την «σχεδιάστρια» εταιρία (διότι το όλο πρόγραμμα βρίσκεται στα χαρτιά) το Machete με κινητήρα 4.000 shp θα μπορεί να «ενσωματώσει» ακόμη και το GAU-8 του A-10. Εναλλακτικά θα μπορεί, με ελαφρότερο πυροβόλο των 30mm, να μεταφέρει 8.000 λίβρες φορτίου. Η εταιρία εκτιμά ότι η μέγιστη ταχύτητά του αεροσκάφους θα ξεπερνά τους 400 ΚΤΑS και η εμβέλειά του τα 2.000 ναυτικά μίλια. Υιοθετεί εκτινασσόμενο κάθισμα Martin Baker Mk16 τοποθετημένο υπό οπισθόκλιση όπως στο F-16 με αντίστοιχο, πλευρικά τοποθετημένο στικ. Επιπλέον θα μπορεί να φέρει ραντάρ AESA και ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας.
Η Stavatti προτείνει μονοθέσια (SM-27S) και διθέσια έκδοση (SM-27T), ενώ υπάρχει μια αεριωθούμενη έκδοση (SM-28) αλλά και εξελικτικά, προηγμένα παράγωγα όπως το SM-47 Super Machete.
Η κατάθεση του αιτήματος συμμετοχής όμως για το LAA σε αυτή τη φάση του ίσως αποτελεί απλώς κίνηση εντυπωσιασμού καθώς το πρόγραμμα έχει περάσει σε διαδικασία αξιολόγησης σε πλαίσιο που η εταιρία δεν μπορεί να ικανοποιήσει αφού δεν έχει κατασκευασμένα πρωτότυπα ούτε συμμετείχε μέχρι τώρα σε άλλες προκαταρκτικές διαδικασίες όπως οι δοκιμές που έχει πραγματοποιήσει η USAF με τις άλλες υποψηφιότητες.

Η Stavatti προωθεί και μια αεριωθούμενη σχεδίαση, γνωστή ως Javelin την οποία είχε καταθέσει ως πρόταση για τον διαγωνισμό της USAF Τ-Χ, επίσης με την ίδια μέθοδο της «τελευταίας στιγμής» χωρίς όμως κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.