Σειρά προτάσεων κατέθεσε το Ναυπηγείο Yantar (τμήμα του ρωσικού Συνεταιρισμού Ηνωμένων Ναυπηγοκατασκευαστών) στο υπουργείο Αμύνης της Ρωσικής Ομοσπονδίας για τις επιλογές ολοκλήρωσης του προγράμματος ναυτήγησης της φρεγάτας Project 11356 ‘Ναύαρχος Kornilov’. Την πληροφορία αυτή αποκάλυψε την Παρασκευή στο ειδησεογραφικό πρακτορείο TASS, ο διευθυντής των ναυπηγείων, Ilya Samarin.
Το ρωσικό ναυπηγείο στο Καλίνινγκραντ σχεδίαζε να ναυπηγήσει έξι συνολικά φρεγάτες κλάσης Project 11356 για τον στόλο της Μαύρης Θάλασσας. Τα ναυπηγεία Yantar ναυπήγησαν και παρέδωσαν τρεις φρεγάτες της κλάσης στο Ρωσικό Ναυτικό ενώ τρεις ακόμα τρόπιδες κατασκευάστηκαν και τοποθετήθηκαν για να συνεχιστεί το πρόγραμμα. Ατυχώς, η ρωσο-ουκρανική κρίση που ενέσκηψε στο μεταξύ εξαιτίας του ζητήματος της Κριμαίας διέκοψε την συνεργασία μεταξύ τους αφήνοντας τα πλοία κινητήρες.
Διαβάστε περισσότερα στο Naval Defence
Κάποιοι κάνουν τα πάντα για να μας κάνουν και να είμαστε ψωροκώσταινα
Εμείς είμαστε πρώτοι στην ατζέντα
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Ναυπηγείο Σαλαμίνας είχε τζίρο 2Μ το 23 – το 0.3% της ASFAT.
Πολύ μικρές εταιρείες γενικώς. H LM στα 130 δις cap. Λιγότερο κι από την Uber!
Πως θα ενσωματώσουν πχ ΑΙ τεχνολογίες που φτιάχνουν κολοσσοί των 2 και 3 τρις cap είναι ένα ερώτημα.
They asked a Greek, what is your favorite lie? He said, “I like to say international law very much. Actually, Greece is here, what it means is that I am a loyal pawn, I am always open to alliances.”
Μέ τι πληθωρισμό τους μέτρησαν τους απέναντι
Note, that not every company share their data with this site,
Be it from Türkiye or elsewhere.
Baykar easily could have been in the ranking, as their exports alone reached 1,8 billion usd in 2023.