A new Mobil Maintenance System supports the donated nose section from a salvaged F-35 airframe used as an Aircraft Battle Damage Repair trainer at Hill Air Force Base, Utah, in October 2023. The MMS was created to de-mate and re-mate aircraft sections during a total reconstruction project of a wrecked F-35A Lightning II by the F-35 Joint Program Office. The project aims to restore the aircraft to full operational flying status. (U.S Air Force courtesy photo)
Λίγο “Φρανκενστάιν” θυμίζει η συγκεκριμένη μετασκευή, αλλά όλα γίνονται στη σύγχρονη τεχνολογία. Έτσι στην βάση Hill της Αμερικανικής Αεροπορίας, στην Γιούτα, γίνεται ένας πειραματισμός… δημιουργίας ενός λειτουργικού F-35A από άλλα δύο ίδια αεροσκάφη που είχαν υποστεί ζημίες.
Personnel at Hill Air Force Base, Utah, reposition a salvaged nose section from an F-35 airframe using a new Mobil Maintenance System in October 2023. The MMS was created to de-mate and re-mate aircraft sections during a total reconstruction project of a wrecked F-35A Lightning II by the F-35 Joint Program Office. The project aims to restore the aircraft to full operational flying status. (U.S Air Force courtesy photo)
Το ρύγχος λοιπόν μέχρι το διάφραγμα πίσω από το πιλοτήριο, προέρχεται από αεροσκάφος (AF-27) στο οποίο είχε ξεσπάσει φωτιά στον κινητήρα το 2014, και πλέον χρησιμοποιείται ως εκπαιδευτικό δείγμα. Το υπόλοιπο, δηλαδή πτέρυγες, άτρακτος, κινητήρας προέρχεται από το αεροσκάφος AF-211 το οποίο είχε πάθει σοβαρή ζημιά με αποκόλληση του ριναίου τροχού το 2020.
A damaged nose section is removed from an F-35 airframe using a new Mobil Maintenance System at Hill Air Force Base, Utah, in October 2023. The MMS was created to de-mate and re-mate aircraft sections during a total reconstruction project of a wrecked F-35A Lightning II by the F-35 Joint Program Office. The project aims to restore the aircraft to full operational flying status. (U.S Air Force courtesy photo)
Προφανώς η διαδικασία συναρμολόγησης γίνεται για δοκιμαστικούς λόγους, ώστε να μελετηθεί πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, ενώ παράλληλα σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν ειδικά μηχανήματα και ικριώματα. Το αεροσκάφος (AF-211) ανήκει ακόμη στην 388 Πτέρυγα Μάχης της Αμερικανικής Αεροπορίας, ενώ την όλη δοκιμή υποστηρίζουν τεχνικοί από διάφορες μοίρες υποστήριξης της βάσης, η κατασκευάστρια Lockheed Martin όπως και το Γραφείο Διαχείρισης του προγράμματος F-35. Η απόδοση του τελικού λειτουργικού αεροσκάφους αναμένεται το 2025, αλλά το κύριο έργο όπως είπαμε είναι η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα τους.
Στα 787,7 εκατομμύρια ευρώ (από 1,2 δις που είχαμε ζητήσει), καταλήγει η "απόδοση" της δανειακής χρηματοδότησης για την Ελλάδα από τον κανονισμό SAFE της...
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
Το σοβιετικό υποβρύχιο Β-67, κλάσης “Zulu” (Project 611), πραγματοποιεί την πρώτη εκτόξευση βαλλιστικού πυραύλου του σοβιετικού ναυτικού, ενός R-11FM Scud.Ο πύραυλος Scud ("Zemlya") ήταν...
Το προεδρικό αεροσκάφος των ΗΠΑ (Air Force One) προσγειώθηκε το βράδυ της Τρίτης στο αεροδρόμιο Στάνστεντ του Λονδίνου, λίγο μετά τις 21:00 (τοπική ώρα,...
Η Λετονία παρέδωσε νέα παρτίδα τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ) Patria 6x6 στις ένοπλες δυνάμεις της Ουκρανίας, εν μέσω του συνεχιζόμενου από τον Φεβρουάριο...