Στο σημερινό 5ο και τελευταίο μέρος της συζήτησης μας με τον Αντιναύαρχο ε.α. Δημήτριο Καβουλάκο ΠΝ, ο συντάκτης μας Γιάννης Ρέκκας, συζητά για το το μέλλον των υποβρυχίων μας, θυμίζοντας πως “κάποτε” υπήρχε ελληνική γραμμή παραγωγής τους.
Ο Δημήτριος Καβουλάκος έχει υπηρετήσει σε θέσεις στρατηγικής, πολιτικής και δομής δυνάμεων στο Πολεμικό Ναυτικό και στο ΓΕΕΘΑ και αντίστοιχα σε επιχειρησιακές επί του πεδίου και στα επιτελεία του ΠΝ. Κατέχει Μaster ηλεκτρολόγου μηχανικού και είναι σήμερα διευθυντής στην εταιρεία συμβουλευτικής και μελετών Metis Advice.
Πραγματικα ζητω συγνωμη ,αλλα δεν εχω την ψυχικη δυναμη να ακουσω τα οσα ,προφανως ενδιαφεροντα ,λεει ο εξαιρετος κος Καβουλακος.Εχω την αισθηση οτι και στον τομεα αυτο, των υ/π, το χασαμε το τρενο.Με 4 μολις μοναδες ,που και αυτες χρηζουν εκσυγχρονισμου, και με οριζοντα 10ετιας τουλαχιστον για κατι νεο, αν και εφοσον σημερα υπογραφαμε συμβαση προμηθειας χαιρετισαμε….
Somewhere in mai you gonna test your new and updated torpedoes.
Right after that you gonna decide between the french Scorpion; German t series and a26 submarines.
Probably this year the p3h serial gonna take it’s course by delivering the first and probably the second of total 4 you upgrading for years.
Main problem was (at this point) the interconnection between the digital cockpit instruments software and the analogue engines.