Καλημέρα!
Phantom II FGI, XT597, που από το 1974 και για περισσότερο από δυο δεκαετίες υποστήριξε δοκιμές στο Boscombe Down, πριν αποσυρθεί και «δωρίσει» τους κινητήρες του στο όχημα SSC που επέτυχε ρεκόρ υπερηχητικής πτήσης στη ξηρά.
(πηγή Boscombe Down Aviation Collection)




Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.