Το πρώτο Bell-Boeing CMV-22B Osprey πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις 21 Ιανουαρίου από τις εγκαταστάσεις της Bell στο Αμαρίλλο του Τέξας. Η τρίτη έκδοση tiltrotor, μετά τα MV-22 και CV-22 των Πεζοναυτών και της USAF, θα αντικαταστήσει τα παλαίμαχα C-2A Greyhound COD (Carrier Οnboard Delivery) που μεταφέρουν προσωπικό, κρίσιμα υλικά/εφόδια και ταχυδρομείο στα αεροπλανοφόρα του Στόλου εν πλω.
Η ναυτική παραλλαγή του Osprey έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον συγκεκριμένο ρόλο, διαθέτοντας αυξημένη χωρητικότητα καυσίμου για μεγαλύτερη ακτίνα δράσης που θα φθάνει τα 1.150 ναυτ. μίλια, όπως αναφέρει ανακοίνωση της επικεφαλής του προγράμματος Bell-Boeing V-22, Κριστίν Χιούστον. «Το CMV-22 θα είναι γραμμή ζωής για τους άνδρες και τις γυναίκες στην θάλασσα» τονίζει «φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο το Ναυτικό εκπληρώνει την κρίσιμη αποστολή COD».
CMV-22B Osprey COD: Νέος ρόλος για τον διάδοχο των C-2A όμως είναι το κατάλληλο αεροπλάνο για την δουλειά; (https://www.ptisidiastima.com/cmv-22b-osprey-cod/)
CMV-22B: Το Ναυτικό θέλει τα Osprey ετοιμοπόλεμα έως το 2024, όμως αυτά θα είναι; (https://www.ptisidiastima.com/cmv-22b-2024/)
Ένα από τα σημαντικότερα φορτία προτεραιότητας αναμένεται να είναι βασικά απάρτια του κινητήρα των F-35. Μέχρι τώρα τα C-2 έβγαζαν όλη την σκληρή δουλειά όμως η ηλικία τους και κυρίως την δυνατότητα των Ospreys να επιχειρούν σχεδόν από παντού και όχι μόνο από οργανωμένα αεροδρόμια μέτρησαν εις βάρος τους. Στα πλεονεκτήματα του Osprey συγκαταλέγονται επίσης η ικανότητα εναερίου ανεφοδιασμού, η δυνατότητα να επιχειρεί χωρίς καταπέλτη για την απονήωση και συρματόσχοινα ανάσχεσης για την προσνήωσή του καθώς και η ευελιξία που παρέχει η παράδοση φορτίου ή επιβατών νύχτα, κάτι το οποίο δεν κάνει το C-2A.
Η εκπαίδευση πληρωμάτων στον νέο τύπο έχει ήδη αρχίσει με την συγκρότηση της Μοίρας VRM 30 ‘Titans’. Σύμφωνα με την Bell-Boeing, το πρώτο Osprey του Ναυτικού θα παραδοθεί στις αρχές του έτους στην Μοίρα Δοκιμών Αέρος και Αξιολόγησης (Air Test and Evaluation Squadron TWO ONE) HX-21 ‘Blackjack’ στον Αεροναύσταθμο Patuxent River για μια σειρά τεστ στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης του CMV-22B.
Αλέξανδρος Θεολόγου
No Fear, A COD Is Near: To νέο CMV-22B Osprey του Ναυτικού μόλις πέταξε
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Χρόνια Πολλά – καλά Χριστούγεννα!
Η ομάδα της "ΠΤΗΣΗΣ" και οι συνεργάτες της σας εύχονται κάθε χαρά! Φωτογραφία: Απόλλων Λεονταρίτης
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 27 Δεκεμβρίου 1922: Hōshō, το πρώτο “αυθεντικό” αεροπλανοφόρο
Τίθεται εν ενεργεία το ιαπωνικό αεροπλανοφόρο Hōshō, το πρώτο πολεμικό πλοίο στον κόσμο που ναυπηγήθηκε εξαρχής για αυτή τη χρήση, καθώς όλα τα προηγούμενα...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...