Το μεγαλύτερο ναυπηγείο στον κόσμο, στο Ουλσάν της Νότιας Κορέας, κατασκευάζει 40 με 50 πλοία ετησίως. Κυρίως τεράστια αλλά απλά στη ναυπήγηση δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου.
Ωστόσο μία από τις μεγαλύτερες δεξαμενές των ναυπηγείων του ομίλου Hyundai Heavy Industries καταλαμβάνεται μόνο κατά το ένα τέταρτο.
Μέσα σ’ αυτήν, συναρμολογείται με γοργούς ρυθμούς το νέο πλοίο γενικής υποστήριξης (ΠΓΥ) / πετρελαιοφόρο στόλου HMNZS Aotearoa (Α12), το μεγαλύτερο πλοίο που είχε ποτέ στις τάξεις του το Ναυτικό της Νέας Ζηλανδίας αλλά και το πρώτο του είδους για την εταιρεία.
Η καθέλκυση του αναμένεται μόλις τον Απρίλιο του επόμενου έτους, προγραμματίζεται να παραδοθεί στη Νέα Ζηλανδία το 2020 και να τεθεί σε υπηρεσία το 2021. Επισημαίνεται ότι η ναυπήγησή του ξεκίνησε μόλις στις 14 Αυγούστου φέτος, αν και τα πρώτα συγκροτήματα κατασκευάζονταν ήδη από τους προηγούμενους μήνες.
Το συμβόλαιο υπογράφτηκε το 2016 όταν η Huyndai επικράτησε της επίσης νοτιοκορεάτικης Daewoo για τη ναυπήγηση του εν θέματι πλοίου. Το κόστος υπολογίζεται σε 493 εκατομμύρια δολάρια Νέας Ζηλανδίας (~328 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).
Θα αντικαταστήσει σε υπηρεσία το HMNZS Endeavour, τον τελευταίο ΠΓΥ του Ναυτικού, που αποσύρθηκε τον Δεκέμβριο του 2017. Θα διαθέτει κατασκευαστικές προβλέψεις ώστε να μπορεί να επιχειρήσεις και στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής.
Το όνομα Aotearoa σημαίνει Νέα Ζηλανδία στην τοπική διάλεκτο Māori.
Μήκος: 173,2 μέτρα
Εκτόπισμα: 26.000 τόνοι
Ακτίνα δράσης: 6.750 ναυτικά μίλια
Ταχύτητα: 16 κόμβοι
Βασικό πλήρωμα: 64 άτομα (αλλά μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 100)
Οπλισμός: Ένα αντιβληματικό σύστημα Phalanx
Κατάστρωμα και υπόστεγο για ένα ελικόπτερο κατηγορίας ΝΗ90
Φωτογραφίες: Βασιλικό Ναυτικό Νέας Ζηλανδίας
Σε ταχεία εξέλιξη η ναυπήγηση του νέου ΠΓΥ της Νέας Ζηλανδίας
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΚΤΑΚΤΟ: 2 Bergamini επίσημα για το Πολεμικό Ναυτικό
Στον Μακροπρόθεσμο Προγραμματισμό Αμυντικών Εξοπλισμών (ΜΠΑΕ) που έχει καταρτιστεί περιλαμβάνεται πρόγραμμα προμήθειας δύο φρεγατών FREMM (Bergamini) για το Πολεμικό Ναυτικό, όπως σημειώνουν πηγές του...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1/13 Απριλίου 1824: Η δίκη του Καραϊσκάκη, του...
Ξεκινά στο Αιτωλικό Αιτωλοακαρνανίας η δίκη του Γεώργιου Καραϊσκάκη με την κατηγορία της προδοσίας. Κατήγορος του δεν ήταν άλλος από τον πρόεδρο του Βουλευτικού,...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
H Nότια Κορέα έχει 4 μεγάλα ναυπηγεία όπου στο κάθε ένα δουλεύουν 40.000 άνθρωποι. Στην Ελλάδα αν πάει κανείς μία βόλτα μέχρι τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας και κάτσει για μία ώρα να τα παρατηρεί από ένα σημείο θα δει ότι συγκριτικά με ένα νεκροταφείο στο δεύτερο υπάρχει μεγαλύτερη κινητικότητα.
Αλλοίμονο στο Π.Ν αν αποφασίσει να ναυπηγήσει πλοία στα ελληνικά ναυπηγεία όπως αυτά έχουν τώρα. Εδώ 2 πυραυλακάτους δεν μπορεί να παραλάβει από αυτά τόσο καιρό ενώ τα υποβρύχια πέρασαν από 1002 κύματα. Για να μην πάμε και σε παλαιότερες καταστάσεις με τις 3 φρεγάτες ΜΕΚΟ και τα 5 αρματαγωγά.