8.5 C
Athens
Τρίτη, 8 Απριλίου, 2025
ΝΕΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΤο μυστικό του U-2 της NASA

Το μυστικό του U-2 της NASA

- Advertisement -

Λένε ότι μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις. Ναι, όμως αυτή εδώ λέει χίλια ψέμματα. Το εικονιζόμενο U-2Α της NASA στην αεροπορική βάση Edwards κρύβει μια θρασύτατη, όσο και απέλπιδα, ιστορία εξαπάτησης: το λογότυπο της Εθνικής Υπηρεσίας Αεροναυτικής και Διαστήματος στην ουρά βάφτηκε… μια ώρα πριν την συνέντευξη Τύπου που έδωσαν οι αμερικανικές αρχές στις 6 Μαΐου 1960 για να δικαιολογήσουν την παρουσία του U-2 του Φράνσις Γκάρυ Πάουερς πάνω από την Σοβιετική Ένωση –για την ακρίβεια τα… κομμάτια του στο έδαφός της.

Η επίσημη «γραμμή» ήταν ότι ο χειριστής ενός παρόμοιου «μετεωρολογικού ερευνητικού αεροσκάφους» είχε αναφέρει προβλήματα με το σύστημα οξυγόνου ενώ πετούσε πάνω από την Τουρκία. Από εκεί, ο αυτόματος πιλότος του αεροπλάνου ενδεχομένως το οδήγησε σε σοβιετικό εναέριο χώρο και ίσως αυτό να ήταν το αεροσκάφος που συνετρίβη. Μάλιστα διατάχθηκε η καθήλωση όλων των U-2 για «έλεγχο του συστήματος οξυγόνου».
Για να υποστηριχτεί το ψέμα επιστρατεύθηκε το Article 378 της CIA και για λίγες ώρες έγινε «ερευνητικό» αεροσκάφος. Ακόμη και ο αριθμός σειράς ‘55741’ που έφερε ήταν ψευδής! Η ζημιά όμως είχε γίνει.

Ο αεροναυπηγός «Κέλλυ» Τζόνσον, ο σχεδιαστής του U-2, εκλήθη να εξετάσει τις φωτογραφίες των συντριμμιών που έδωσαν στην δημοσιότητα οι Σοβιετικοί και δήλωσε ότι δεν ανήκουν σε αεροσκάφος του τύπου. Όμως η άλλη πλευρά είχε έναν κρυφό άσσο στο μανίκι. Τον ίδιο τον πιλότο του αμερικανικού κατασκοπευτικού αεροπλάνου. Ζωντανό.
Τα όσα ακολούθησαν αποτελούν ένα από τα πιο συναρπαστικά κεφάλαια του αδυσώπητου πολέμου πληροφοριών της ψυχροπολεμικής περιόδου. Η εσπευσμένη ιστορία συγκάλυψης κατέρρευσε διότι βασιζόταν εν μέρει στην εκτίμηση των Αμερικανών ότι ο Πάουερς είχε χαθεί με το αεροπλάνο του ή είχε αυτοκτονήσει με την βουτηγμένη σε τοξίνη βελόνα που χορηγούσε η CIA στους πιλότους της, κρυμμένη στο εσωτερικό ενός κούφιου ασημένιου δολαρίου. Όχι πως είχε γίνει απ’ όλους πιστευτή δηλαδή.

Από τον Μάϊο του 1956 που η Ουάσιγκτον εξύφαινε το παραμύθι με τις «μετεωρολογικές πτήσεις» U-2 εφοδιασμένων με επιστημονικά όργανα –για τις οποίες ο Διευθυντής της NACA Δρ. Χιού Ντράϊντεν είχε εκδώσει και δελτίο Τύπου– πολλοί είχαν τις επιφυλάξεις τους. Μέχρι το επεισόδιο Πάουερς, πόσες από τις σχεδόν 200 πτήσεις που φέρεται να πραγματοποιήθηκαν επ’ ωφελεία της Υπηρεσίας, όπως δήλωσε ο Ντράϊντεν ενώπιον Επιτροπής της Γερουσίας, έγιναν για επιστημονικούς σκοπούς;
Το θέμα γύρισε μπούμερανγκ για την NASA φέροντας σε εξαιρετικά δύσκολη θέση αρκετά υψηλόβαθμα στελέχη της. Ιδίως όταν οι Σοβιετικοί άρχισαν να επιδεικνύουν τον πιλότο του U-2 στα διεθνή τα ειδησεογραφικά πρακτορεία και να στήνουν έκθεση με τα κομμάτια του αεροπλάνου του, αδιάψευστα πειστήρια της «ιμπεριαλιστικής επιθετικότητας». Αλλά, αυτά έχει ο πόλεμος.

Η ιστορία του «ερευνητικού» U-2Α υπήρξε εξίσου περιπετειώδης με το αεροπλάνο που χάθηκε πάνω από την ΕΣΣΔ την Πρωτομαγιά του 1960. Τον Φεβρουάριο του 1962 το Article 378 (s/n 56-6711) ολοκλήρωσε επιθεώρηση IRAN στις εγκαταστάσεις της Lockheed απ’ όπου εξήλθε αναβαθμισμένο ως U-2C. Σύμφωνα με κινεζικές πηγές, αφίχθη στις 31 Μαρτίου στην βάση του Detachment ‘H’ και άρχισε να πετά από την Ταϊβάν αναγνωριστικές αποστολές πάνω από την «Ερυθρά» Κίνα.
Η κατασκοπεία δεν είναι μόνο επάγγελμα κυρίων, είναι και επικίνδυνη. Στις 7 Σεπτεμβρίου 1962 το αεροσκάφος εξετέλεσε με επιτυχία την Αποστολή GRC-126 πάνω από την ανατολική Κίνα με χειριστή τον Gimo Yang. Δύο ημέρες αργότερα απογειώθηκε και πάλι για μια υπέρπτηση στην ίδια περιοχή (Mission GRC-127) όμως δεν γύρισε ποτέ. Ένας SA-2 πάνω από το Ναντσάν φρόντισε γι’ αυτό.

Στις υπερπτήσεις στρατηγικής αναγνώρισης της κινεζικής ενδοχώρας που διεξήχθησαν με ορμητήριο την Εθνικιστική Κίνα (Ταϊβάν) από τον Ιανουάριο του ’62 έως τον Σεπτέμβριο του ’67, χρησιμοποιήθηκαν U-2 τα οποία για ευνόητους λόγους πετούσαν με Κινέζους χειριστές και έφεραν ταϊβανέζικα εθνόσημα. Παρά την θεωρητική ασυλία που τους παρείχε το ύψος πτήσης τους, η Αεροπορία του Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού κατάφερε να καταρρίψει πέντε από αυτά. Όποιος κλωτσάει σφηκοφωλιά…
Αλέξανδρος Θεολόγου  
Πρώτη δημοσίευση 7/2/2019

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny

-Έλα αργεί αυτή η FDI;
-…………..

dimitrisx

Θα βρεθούμε προ εκπλήξεων και θα ξυπνήσουμε άσχημα καλή ώρα όπως οι Αρμένιοι. Απέναντι τους έχουμε τα άοπλα τύπου Γαύδος.

ippalos1

Άστο να πάει άστο.

zap

Ουδεν σχολιον……………………

μονο κλαμα.

Dennis73

Ξέρουμε καλύτερα εμείς…1 έτοιμο (απο τους…συμάχους μας) = 10 δικά τους…

harval

Δηλαδη αν ολα πανε καλα με το ναυπηγικο προγραμμα Τουρκιας το αργότερο μέχρι το 2030 θα διαθετει 4 Istanbul, 4 Meko Upgraded, 4 Ada, 10 Hisar, αρα 22 συγχρονα πλοια και αλλες 4 Μεκο απλες και 4 Gabia με ΜΚ 41.
Συνολο 30 πλοια απο αξιοπρεπη εως πολυ συγχρονα.
Την ιδια στιγμη εμεις εχουμε τις παρακατω πιθανοτητες.
Ολα πηγαινουν τελεια.
4 FDI, 3 κορβετες, 4 Μεκο Upgraded, 2 used light upgraded (La Fayette, LCS). Θα διαθετουμε 13 αξιοπρεπη εως πολυ συγχρονα πλοια και αγνωστο αριθμο αναξιοπρεπων (Kortenaer)
Ολα πηγαινουν σχετικα καλα.
3 FDI, 3 κορβετες, 4 Μεκο Upgraded, δηλαδη 10 αξιοπρεπη εως πολυ συγχρονα πλοια και απο εκει και περα τις γνωστες Ολλανδικες τριηρεις επακουμβησης.
Τα πραγματα πανε ισως λιγακι ασχημα
3 FDI, 4 Meko Upgraded, 2 used light upgrade (LCS…?) , δηλαδη ας πουμε 9 “ημι-χρησιμα” εως πολυ συγχρονα πλοια και μετα τα γνωστα.
Ολα πανε κατα δι….λου.
3 FDI, 4 Meko light upgrade και οσες θελουμε ολοκαινουργες Kortenaer.
Οσο και να γκρινιαξουμε τα μελλούμενα αγνωστα.
Μπορουμε ομως αντι να γκρινιαξουμε, να ενωσουμε τις φωνες μας, να μιλήσουμε και να πεισουμε γνωστους και φιλους που δεν ασχολουνται με αμυνα, να διαφημισουμε την εξοπλιστικη αναγκη και ολοι μαζι να δειξουμε στην κυβερνηση οτι η βαση του Ελληνικου λαου σε ικανο ποσοστο θα στηρίξει αμυντικα εξοδα . Να προτρεψουμε την κυβερνηση να τολμησει και οχι να μαλωσουμε ή απαξιωσουμε (τα ειπα ευγενικα) την κυβερνηση. Αν ολοι μας ενδιαφερόμαστε για το κοινο καλο της χωρας και δεν ενδιαφερόμαστε μονο για αυτο που κουβαλαει ο δικος μας και μονο ο δικος μας εγκεφαλος.
Ας ελπισουμε το καλυτερο.
ΥΓ (μεγαλο)
Μην αρχισουμε παλι τα γνωστα για την αιωνια πολιτικη αδιαφορια, εξαιτιας της οποιας εδω και 40 χρονια δεν εχουμε καταφερει να εχουμε αμυντικη βιομηχανια. Η μεμψιμοιρία και το μοιρασμα ευθυνων σε τιποτα δεν θα βοηθησει. Ετσι ειναι η κατασταση και πρεπει ΟΛΟΙ μαζι , οποια και αν ειναι η προσωπικη μας τοποθετηση, να δειξουμε οτι εμεις σαν λαος θελουμε.
Το προβλημα της καθε κυβερνησης ειναι πολιτικο, δηλαδη ποσοστα, κοινως ψηφαλακια. Αλλο πραγμα για μια κυβερνηση να αισθανεται οτι σε μια επιλογη της την στηρίζουν οι μισοι που την ψηφισαν (στην περιπτωση την σημερινη 20% τελικο) και αλλο να την στηριζει το 80% απο οσους την ψηφισαν και το 80% καποιων αλλων κομματων (που εχουν εθνικη συνειδηση). Παμε στο 45 με 50%.
(Αντε, θα σας κανω το χατηρι, σε χρωματα , πρασινο, γαλαζιο, σκουρο μπλε)

simos

Δεν πειράζει εμείς έχουμε τα lsland…ελπίζω τα δύο βασικά προγράμματα του ΠΝ-κορβετες και μεκο-να ξεκινήσουν το συντομότερο γιατί ο χρόνος δεν κυλάει υπέρ μας..

Alcibiades

Δεν είναι μόνο οι αριθμοί που είναι αμείλικτοι. Είναι ο πλουραλισμός με τον οποίο οι Τούρκοι στήνουν τον στρατό τους.

Πλοία, Drone, usv, αεράμυνα, βαλλιστικοί, ραντάρ, σύστημα μάχης, ηλ.πολεμος. Μια λίστα που ξεπερνά και την λίστα γάμου βασιλέων.

Εμείς στεκόμαστε στα “αστεία” ονόματα και στηριζόμαστε σε μια άοπλη ΠΑ.

Παράλληλα δεν φτιάχνουμε ούτε τσιμπιδακια.

Ενώ ακόμη και αν κάποιες εταιρείες προσπαθούν με αξιώσεις στον τομέα τους να φτιάξουν πέντε πράγματα, η Ελλάδα εξετάζει και απαξιώνει.

Η Ελλάδα αν δεν επενδύσει σε επιθετικά όπλα είναι καταδικασμένη σε οπισθογεμη πολιτικές.

Είναι λυπηρες οι εξελίξεις.

KostisM

Να πω ότι δε ζηλεύω λίγο ψέματα θα πω. Εδώ είναι που λένε βαπόρι από τον τόπο σου και ας είναι “μπαλωμένο” !

Kazuhira

Σύντομα σε όλα αυτά βάλτε και 160+ Viper 

TitusManliusTorquatus

θα πρέπει να λογοδοτήσουν πολλοί… τόσο πολιτική ηγεσία όσο και φυσική του ΠΝ μαζί βέβαια και οι κάθε λογής αβανταδόροι-δημοσιογράφοι(που εκθείαζαν τον τρόπο επιλογής των FDI και λοιδορούσαν αντίθετες απόψεις) για το έγκλημα που συντελέστηκε στην επονομαζόμενη φρεγατιάδα αλλά και στα P3 διότι βλέπουμε πως το Αιγαίο χάνεται …3 πλώρες έναντίον ποσων ??και με τα λεφτά των fdi συν των P3 θα είχαμε 15 νέες πλώρες…

p270

Εμείς κάνουμε καθέλκυση κάθε Σ/κ ΠΛΟΙΩΝ στην ΠΤΗΣΗ καθώς η πραγματικότητα η μαλλον άσχημη για το θέμα και τα υπολοιπα εξοπλιστικά πλεον

Thatcherite

Meantime, πως πάει ο αισχρός εμπαιγμός με την τελευταία Super Vita;

Αληθεύει ότι στο ναυπηγείο ακoύστηκε γλάρος που “δεν εκελάηδε σαν πουλί” και προφανώς “μήτε σαν χελιδόνι” (που δεν ήταν έτσι και αλλιώς), και που αναφώνησε με “ανθρωπινή λαλίτσα“: 

Αν δε στοιχειώσετε άνθρωπο, Super Vita δε στεριώνει

Προφανώς αστειεύομαι, καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι, σε αντίθεση με το γνωστό γιοφύρι, δεν υπάρχει καμία λύση, όσο ακραία και να είναι, για την ολοκλήρωση του πολεμικού που έχει σπάσει κάθε παγκόσμιο ρεκόρ κατασεκυής για οποιοδήποτε πλοίο σε οποιοδήποτε μέγεθος.

Η άλλη διαφορά με το γιοφύρι είναι ότι τουλάχιστον οι προσπάθεις των 45 μαστόρων και 60 μαθητάδων ήταν ειλικρινείς και έκλεγαν που τους έβγαιναν άκαρπες.

Daskalogiannis

Μην ξεχνάμε ότι η Τουρκία είναι μία μεγάλη δύναμη, στην ομάδα G20, που σημαίνει ότι η δυναμική της τής επιτρέπει να αποκτάει διαρκώς νέα συστήματα πάντως τύπου αφού οι βιομηχανικές της εγκαταστάσεις και υποδομές είναι σε αυτό το επίπεδο.
Αν μπορούσαμε να εντάξουμε την χώρα μας σε κάποια ομάδα από μόνη της, χωρίς το μέσο όρο της Ε.Ε., σε τι ομάδα θα μπορούσε να γίνει αυτό.
Πιστεύω κάπου στους 50… ή να βάλω κάτι παραπάνω.
Όποτε μην ψάχνουμε… τη γωνία στο δίφραγκο.

Εσείς… τι λέτε(;)… ρητορική η ερώτηση…

Apostolis

Μα πως τα καθελκυουν δυο,δυο τα πλοια δεν εχουν παγωσει τους εξοπλισμους τους μετα και την μεγαλη φυσικη καταστροφη 100δις που ειχαν απο τον σεισμο;Γιατι δεν αντιγραφουν εμας που εχουμε σταματησει τα παντα;Δεν γιναμε πλεον οι καλυτεροι φιλοι;Γιατι χαλανε τα ωραια τους λεφτα σε οπλα αντι για βουτυρο;Παντως τα πλοια ειναι λιγο δυσκολο να τα χρησιμοποιησουν εναντια στους κουρδους ετσι δεν ειναι;

Greek_Phoenix

Ναι αλλά εμείς χτίζουμε ισχυρές συμμαχίες και είμαστε πυλώνας σταθερότητας!

Σοβαρά όμως τώρα…αυτό που είπε ο  dimitrisx

Σκεφτείτε επίσης ότι:

Οι 6 FREMM έγιναν 4,μετά έγιναν 2,μετά έγιναν με μίσθωση,μετά εξαφανίστηκαν.
Οι 4 FDI HN έγιναν 3,τις παραγγείλαμε.
Οι 4 κορβέτες έγιναν 3 και μετά εξαφανίστηκαν.

Οι 9 S class,οι 12 Combattante παραμένουνουν. Οι MEKO παραμένουν χωρίς αναβάθμιση.
Έχουμε πάνω απο 21 πλοία και γύρω στα 3-5 υποβρύχια που χρειάζονται αντικατάσταση.

Λεφτά,προφανώς δεν υπάρχουν,θα μπορούσαμε να βρούμε όμως αγοραστές για κάποια απο αυτά τα πλοία στην Λατινική Αμερική για να καλύψουμε ένα μέρος του κόστους για νέα πλοία;

DangerJetExhaust

Πόσο γελοιωδώς επικίνδυνη και αντιεθνική είναι η κατάσταση στα δικά μας ναυπηγεία! Ούτε στα όνειρά τους να πιάσουν σε επιδόσεις τους Τούρκους, η απόλυτη ξεφτίλα! Η καταστροφή της χώρας συνεχίζεται με μανία, μεθοδικά και ασταμάτητα, από ένα καθεστώς κατά όνομα μόνο δημοκρατικό και ένα τμήμα λαού, ατομιστικό, αντικοινωνικό, βολεμένο, χωρίς ήθος, χωρίς Αρχές, χωρίς πίστη, μη πατριωτικό, που ψηφίζει πολιτικούς, από δεξιά μέχρι αριστερά, ποιότητας από κάτω του μετρίου, έως ίζημα βόθρου, που όμως προβάλλονται ως εθνοσωτήρες, μεσσίες και πετυχημένοι από τα ΜΜΕ. Ένα τμήμα λαού που ή ξέρει τι συμβαίνει και κάνει πως δεν ξέρει γιατί έτσι το συμφέρει ή δεν θέλει να ξέρει, γιατί τα κακά νέα του χαλάνε το φενγκ σούι και την ψυχολογία. Μια μέρα μπορεί να μπούνε οι Τούρκοι μέσα. Πιστεύω πως οι περισσότεροι που συζητάμε στο blog θα κάνουμε το καθήκον μας, ακόμα και αν χάσουμε, γιατί μας βαραίνουν 4.000 χρόνια ιστορίας. Αν όμως οι Τούρκοι εξοντώσουν αυτό το τμήμα λαού, δεν θα ρίξω κανένα δάκρυ, θα είναι δυσάρεστο ανθρωπιστικά, αλλά θα λυπηθώ γιατί είναι άνθρωποι, αλλά όχι Έλληνες, δεν είναι οι Έλληνες σαν τα μούτρα τους, ούτε σαν τα μούτρα του πολιτικού κατεστημένου.

Arionas

Πάμε όλοι μαζί με το 3

1

2

3….. χτίζουμε υπέροχη

Αχαχχαχαχ

George

Frame of mind
Οταν το πολιτικό διακύβευμα γίνει να μην πάρει δεκάρα από τα διαρθρωτικά ταμεία της ΕΕ η χώρα αλλά αντίθετα να βοηθήσει άλλες με δικούς της πόρους θα έχουμε ισχυρό πολεμικό ναυτικό (και όχι μόνο).
Οταν ακούτε για πολιτικές συνοχής/έκτακτης βοήθειας/στήριξης σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία ιδέα για το πως γίνεται αυτό το μαγικό που λέγεται παραγωγή, οπότε μην ελπίζετε αδίκως και απογοητεύεσθε μετά φίλτατοι. Δεν…

Tdmrider

Αυτά τα σκάφη είναι στην πράξη η γαλάζια πατρίδα. Ή όπως είχε πει ο Ερντογάν “Αυτοί έχουν βουλιάξει, κατέρρευσαν, μπορείτε να τους σώζετε αναβαθμίζοντας την αξιολόγησή του; Κοιτάξτε τους δρόμους τους και δείτε πόσο άθλιοι είναι”.

Αυτό για να καταλάβουμε όλοι γιατί οι πολιτικοί είναι υποχωρητικοί. Η αλήθεια είναι σκληρή και την ξέρουν όλοι, η Ελλάδα ούτε λεφτά για στρατό έχει, ούτε πόλεμο πάνω από 3 μέρες μπορεί να αντέξει. Μαντέψτε ποιος γείτονας μπορεί…

Όσο για τις συμμαχίες, ρωτήστε την Αρμενία …

jimeta

Ας παραγγείλουμε απο τα μεμέτια, πιο γρήγορα θα μας τις φτιάξουν κα με φούλ εξοπλισμό.

dimitrov

Γκολ αυτοί; Σέντρα εμείς! Άμ πως ….
Με τα τάμπλετ τι έγινε; Τα παραγγείλαμε; Ανησυχώ. Αργούμε. Οι FDI καλά ή άρχισαν σιγά σιγά να γέρνουν; Για να τιμήσουμε και την παράδοση της παράταξης;
Ο άλλος ο κυριούλης ο χτεσινός … ο αμερικανοκαραβάτος; Την κατάργησε την θητεία ή ακόμα; Ο ναυαρχούκος δίπλα του έχει πει τπτ στο παιδί για το ΠΝ ή είναι σήμερα Δευτέρα;

reCaptcha Error: grecaptcha is not defined

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η αναβάθμιση των αυστραλιανών M113AS4, που κόστισε πολλά και απέδωσε λίγα

Το M113, ένα από τα πιο εμβληματικά τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού (APC) στην στρατιωτική ιστορία, γεννήθηκε τη δεκαετία του 1960 από την FMC Corporation...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Ώρα μηδέν για την ευρωπαϊκή άμυνα και ασφάλεια

1
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 7 Απριλίου 1941: O μεγάλος βομβαρδισμός του Πειραιά...

4
Λίγο πριν συμπληρωθούν 24 ώρες από την προηγούμενη γερμανική επίθεση στις 6 Απριλίου, λίγο μετά της 21:00 της 7ης Απριλίου, ξεκίνησε σφοδρός βομβαρδισμός και...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

“Ηνίοχος 2025”, Ημέρα Διακεκριμένων Επισκεπτών

Τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, πραγματοποιήθηκε, στο Κέντρο Αεροπορικής Τακτικής (ΚΕΑΤ) στην Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας, η Ημέρα Διακεκριμένων Επισκεπτών (Distinguished Visitors Day – DV...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 7 Απριλίου 1941: O μεγάλος βομβαρδισμός του Πειραιά από τους Γερμανούς

Λίγο πριν συμπληρωθούν 24 ώρες από την προηγούμενη γερμανική επίθεση στις 6 Απριλίου, λίγο μετά της 21:00 της 7ης Απριλίου, ξεκίνησε σφοδρός βομβαρδισμός και...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 7 Απριλίου 1945: Επιχείρηση Ten Go, η τελευταία του θωρηκτού Yamato

Στις 6 Απριλίου του 1945, το θωρηκτό "Yamato", το ελαφρύ καταδρομικό "Yahagi" και 8 αντιτορπιλικά με συνοδεία 115 αεροπλάνων απέπλευσαν από την Ιαπωνία για μια...